פינוי דירת הורים

מפנים דירות הורים

ההורים הלכו לעולמם והשאירו אחריהם את הדירה בה עברנו את רוב שנות ילדותינו,  הרבה זמן לאחר הפטירה של ההורים אנו נמנעים להיכנס כי הזיכרונות  כואבים, אך אין ברירי במיוחד כשקיבלנו אותה בירושה ואיננו יכולים להשאיר כך נכס כאבן שאין לה הופכין. במצבים אלה, כדאי להזמין שך שירותיה של חברת פינוי דירה,  אלה ידען כיצד לפנות את הדירה מחפצים, ואף לתת חלק גדול מהם לתרומות, דבר שיכול להקל עלינו את הכאב, במיוחד שאנו יודעים כי מישהו נזקק עשה שימוש בחפציהם של הורינו. אנשי הצוות של פינוי דירה יודעים מה אנו מרגישים והם יקלו עלינו באמצעות פינוי דירה יעיל ומהיר. על הפינוי מחליטים ביחד בני המשפחה ואף משכירים או מוכרים את הנכס בהתאם לצרכי כולם.

פינוי דירת ההורים נקרא פינוי ירושות

יש חברות המתמחות בפינוי ירושות ואינן גובות כספים על הפינוי עצמו, הן פשוט לוקחות בתמורה רהיטים בעלי ערך וחפצים והם מוכרים אותם לשוק המתמחה בקניית רהיטים וחפצים מיד שנייה. החברות הללו ימיינו את כל החפצים ויעשו את הסדר הנכון אך כשאתם נוכחים מחליטים מה עובר לתרומה ומהעובר לידיהם של המפנים. לפעמים ,יש צורך לקרוא למעריך מקצועי כי ייתכן ויש דברים שהם מאוד יקרים ולפעמים דווקא כן שווה לשלם לחברה של פנוי דירה המפנה גם ירושות, כי המחיר יהיה לנו יותר משתלם מאשר חפצים שערכם הוא הרבה יותר מאשר התשלום של הפינוי עצמו.

מיון מסמכים

הרבה פעמים קורה שהנפטר או הנפטרים השאירו אחריהם ערימה של ניירות שאין לכם מושג לגביהם, במקרים אלה החברה של פינוי ירושות בעלת צוות מהימן ומקצועי בכל מה שקשור לירושות, הצוות יעזור למיין את המסמכים, הוא יבדוק את המסמכים וייתן לכם את המסמכים החשובים והרלוונטיים.  גם בשלבי מיון, אם יש להורים תמונות יקרות ערך, החברה תמסור אותן לידיכם  ואתם תחליטו מה בדעתכם לעשות איתם.  הרבה משפחות גילו ששירות של פינוי דירה ופינוי ירושות הוא תהליך יעיל במיוחד ומקל על הרבה אנשים במצבים שונים שהזדקקו  לשירות פינוי וקיבלו יחס אדיב ומקצועי ופינוי יעיל ללא דופי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו