פינוי דירות – שי פינוי תכולת דירות

פינוי דירות – הראשון בפינוי

פינוי דירות – שי הוא הראשון בפינוי ובחיטוי דירות וניקיונן. הוא מגיע לכל מקום בארץ עם צוות מתוגבר היודע מה יעד מלאכת הפינוי והניקיון. החברה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים. היא מגיעה לכל מקום אפשרי, לבתים נמוכים, למגדלים, לווילות, לפנטהאוזים, לגגות, לבית עם חצר או בלי חצר ועוד. הפינוי יכול להתבצע מבתים של אגרנים כפייתיים שרק אוגרים ואוגרים חפצים מהרחוב ומכל מקום אפשרי. הוא יכול להתבצע מבתים שהתקבלו בירושה ושצריך להכין אותם למגורים – להשכרה, למכירה. הוא יכול להתבצע מבתים מוזנחים שרוצים לקחת את המושכות ולהחזיר אותם למוטב, כך גם מונעים מפגעים תברואתיים, מחלות ומזיקים כמו מקקים וחולדות.

טיהור הבית וחיטויו

אך לא מספיק לפנות את התכולה, צריך גם לטהר את הבית ולחטא אותו כי הרי בבתים שבהם הייתה הזנחה, גם האסתטיקה לא הייתה חלק הארי וצריך להחזיר את הבית למוטב. לא מספיק להשתמש רק באקונומיקה ובסמרטוט. שי מגיע עם כלי הניקוי האיכותיים והמאסיביים ביותר כדי לאפשר לבית להתקיים שוב כמקום מבטחים שמיועד למגורים ובהם בני אדם חיים ונושמים. הוא יגיע עם הציוד המתבקש לניקיון ולחיטוי ויבצע הכל על פי לוח הזמנים.

פינוי דירות – שירותים מובילים

חיטוי ופינוי הם שני שירותים ששי מציע לקהל הציבור. אפשר לפנות את כל סוגי החפצים. הכל יגיע לאתר פסולת מורשה על ידיהם של הצוות של שי. שי לא סומך על העירייה, אלא על עצמו בלבד, לכן הנהג יודע בדיוק לאן להוביל את כל התכולה בלי לפגוע בתברואה ובסביבה. התכולה יכולה לכלול רהיטים כמו כיסאות, כונניות, שולחנות. היא יכולה לכלול גם תמונות וספרים או כל פסולת אחרת שנאגרה עם השנים בבית המגורים, היא יכולה לכלול רהיטים שבורים או שלמים ולמעשה, כל דבר שאפשר להכניס לשקית או לפרק ואין לו שימוש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן