פינוי דירות- פינוי ירושות ותכולה

פינוי תכולות, ירושות וכל השאר

פינוי ירושות ודירות הוא משימה קשה, חשובה, אשר טומנת בחובה, לעיתים קרובות, מטענים סנטימנטליים כבדים ביותר. קבלת דירה וירושה היא בבסיסה, מקור בלתי צפוי של עושר חומרי שכאמור, משלב אף קבלת עושר סנטימנטלי וסימבולי. עושר אייקוני אשר כלל לא היה ידוע על קיומו, או, לחילופין, נשכח עם הזמן, מתגלה מחדש פתאום ויכול להזכיר נשכחות ואף לטלטל רגשית את היורש החוקי. עם זאת, בחלק מהמקרים, היורש החוקי של הדירה צריך להתמודד עם מצבור ענף של דברים וחפצים, כאשר בחלקם הגדול, אין עוד צורך, או שכלל לא ניתן לעשות בהם שימוש. במצבים מסוג זה, לא חייב היורש להתמודד לבד עם המצב, שכן הרבה פעמים אינו כלל יודע כיצד להתחיל לעשות כן. לשם כך, מוצעים היום שירותים חיצוניים רבים של פינוי ירושות, היכולים לסייע ליורש, לייעץ לו בארגון החפצים וללוות אותו בתהליך הלא קל.

מה בעצם השירות מציע?

לעיתים קרובות היורש יורש דירות ישנות ודי מוזנחות, אשר מלאות בחפצים ישנים חסרי שימוש. השרות המוצע ליורש מציע פינוי תכולה, עד השבחת נכס. השרות מתבצע בעזרת שירות מתקדם וחדשני, תחת הקפדה על כלל התקנות החוקיות לשם ביצוע עבודות מסוג זה. תחילה, מתבצע תהליך של מיון תכולה ע"י מומחים, בליווי היורש החוקי כמובן. כך ניתן לדעת האם יש תכולה שניתן להעביר הלאה ולזרוק, כאשר אין בה שימוש יותר. כאמור, ברבים מן המקרים, יש להתמודד עם דירות ישנות ודי מוזנחות ולכן, לאחר הסינון והמיון הראשוניים, מתבצעים שירותי ניקיון וחיטוי דירות, במקביל לארגון מחדש של הדירה, מה שכמובן, מעלה את ערכה. (דבר חשוב מאין כמוה, שהרי ברבים מן המקרים, פינוי ירושות ודירות לא מתבצעים למען כניסת היורש לדירה, אלא למען יכולתו למכור אותה או להשכירה, בסכום מקסימאלי).

שירותים נוספים המוצעים

פינוי ירושות מדירות אשר מתבצע ללא תשלום, יביא לכך שחלק מן התכולה (אשר בה לא מעוניין היורש), תעבור למפני הדירות עצמם. הדבר יתבצע במקביל להערכת שווי חפצים. כך ניתן להעריך האם העברת החפצים משתלמת לבעל הדירה החדש, באם הוא לא מעניק תשלום למבצעי פינוי הירושות (כלומר, האם העסק מטיב עם שני הצדדים).  עם זאת, יש כמובן להיזהר מבעלי מקצוע נוכלים, אשר טוענים שהם מתעסקים בפינוי ירושות ללא תשלום, לוקחים לעצמם את החפצים בעלי הערך הכספי הרב יחסית ולאחר מכן נעלמים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו