פינוי דירות עם מנוף

שי שירותי פינוי דירות עם מנוף

מגוררים בקומה גבוהה וזקוקים לשירותי פינוי דירות עם מנוף? מעוניינים לפנות מדירתכם תכולה וציוד במשקל כבד? דירתם מאכלסת ציוד שאינו יכול בפתח הדלת? זה הזמן להכיר את שירותי הפינוי המתקדמים של "צוות מומחה פינוי דירה", שירות מקצועי המתבצע באמצעות ציוד מכני מתקדם, הכולל בין היתר מנופי זרוע איכותיים במיוחד.

"צוות מומחה פינוי דירה", הינו צוות מקצועי ומיומן העוסק בתחום פינוי דירות לכל מטרה, החל מפינוי דירות לקראת הליכי מעבר בין דירות, דרך שירותי פינוי תכולות, ירושות ועיזבונות, ועד לשירותי פינוי גגות, מחסנים, מקלטים, פינוי משרדים, חנויות ועוד. "צוות מומחה פינוי דירה" פועל במסגרת שירותי הפינוי השונים מזה מספר שנים, במסגרתם צברו אנשי הצוות ניסיון וידע מקצועי רב, המאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות משירותי פינוי מהירים, יעילים, בטוחים ומקצועיים במיוחד.

כל אנשי "צוות מומחה פינוי דירה", הינם בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, ובעלי תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, המאפשרת להם לפעול בצורה הוגנת ואמינה לכל צרכי הפינוי השונים.

קומות גבוהות-פינוי מקצועי ומהיר

אחד השירותים הייחודיים של "צוות מומחה פינוי דירה" מיועד לבעלי דירות גבוהות (דירות גג, דירות פנטהאוז ודירות בקומות גבוהות במגדלי מגורים) .

במסגרת שירות זה מופעלים שירותי פינוי דירות עם מנוף באמצעות מנופי זורע איכותיים ובטיחותיים הנישאים על גבי משאיות המיודעות לכך מפעילי המנופים הפועלים בשיתוף פעולה מלא עם "צוות מומחה פינוי דירה", הינם בעלי רישיון בתחום המנופאות, והינם בעלי ניסיון רב בתפעול זרועות מנוף לצרכי פינוי, מעברי דירות וכדומה .

כלל אנשי הצוות הפועלים מטעם "צוות מומחה פינוי דירה" ,הינם בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בכל תחומי הפינוי השונים, לרבות, פינוי מקומות גבוהות. פינוי מקומות גבוהות בדומה לפינוי דירות נמוכות יותר, מחייב אותנו (צוות מומחה פינוי דירה), להעניק לכם את כלל שלבי הפינוי המקצועיים, כגון:

* מיון הציוד המיועד לפינוי, על פי קטגוריות מוצר (פינוי מקומות גבוהות מחייב אותנו גם להתייחס למשקל הציודים השונים המיועדים לפינוי)

* פינוי באמצעות ציוד מתקדם,בנוסף למנופי הזרוע המיועדים לפינוי מקומות גבוהות, אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" עושים שימוש גם בציודים הבאים: מכולות איסוף, משאיות פינוי, קרטונים וניילונים עמידים לאיסוף הציוד על גבי מנופי הזרוע, ציוד מכני לצרכי פירוק ארונות קיר וארונות מטבח ועוד.

* מגוון שירותים נלווים המתווספים להליכי הפינוי. שירותים אלו כוללים בין היתר: ניקיון הדירה, חיטוי חדרי אמבט, ארונות מטבח, כיורים וכדומה, שירותי חידוש ארונות קיר, חלונות, תריסים ודלתות פנים, שירותי הדברה ועוד.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" עוסקים בצרכי פינוי שונים מקומות גבוהות לכל מטרה, החל מפינוי תכולות ישנות משטח הדירה, דרך פינוי דירה לצרכי מעבר בין דירות, הכנת שטח הדירה להליכי שיפוץ, שירותי פינוי ירושות מקומות גבוהות ועוד. במידה וגם אתם זקוקים לשירותי פינוי מקומות גבוהות, אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה", עומדים לרשותכם בכל עת.

פינוי עם מנוף – גם לצרכי פינוי מקומות נמוכות

פינוי דירה בעזרת מנוף, המתבצע על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" מיועד גם למקרים שונים של פינוי דירות מקומות נמוכות, ובעיקר כאשר מדובר בתכולות בעלות משקל רב המיועדות לפינוי .

פינוי ציודים ותכולות בעלות משקל רב, מחייב אותנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה", לתכנן באופן קפדני את כל הליכי הפינוי, לרבות, מיגון ונטרול סביבת המחייה בה מתבצעים הליכי הפינוי, וזאת על מנת לצמצם את היקף הסכנות הטמונות בהליכי פינוי של ציודים כבדים כמו כן, אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה", רכשנו לאורך השנים, ניסיון מקצועי רב בתחומי הפינוי השונים, דבר המאפשר לנו לתכנן וליישם את כל הליכי הפינוי בצורה הבטיחותית והאיכותית ביותר .

בין יתר הציודים אותם ניתן לפנות באמצעות מנוף תמצאו:

* רהיטים בעלי משקל כבד (ספות ויטרינות מזנונים וכדומה)

* פסנתרים

* מקררים ותנורים גדולים במיוחד

* מתקני סאונה וג`קוזי או מתקני אמבט המגיעות כיחידה אחת

ועוד.

פינוי דירות נמוכות באמצעות מנוף, מיועד גם לחפצים ופריטים שונים שגודלם אינו מאפשר העברת הציוד דרך פתחי הדירה או המבנה. באמצעות פינוי דירה עם מנוף, תוכלו גם אתם לפנות ציודים שונים, רבים ומגוונים בהליך פינוי קצר, מקצועי, מהיר ויעיל במיוחד.

צוות מומחה פינוי דירה- התשובה המקצועית לכל בעיה

הניסיון הרב תחומי של "צוות מומחה פינוי דירה" בתחומי הפינוי השונים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות מקצועיים במהלך הפינוי. הידע המקצועי לצד הניסיון המצטבר של אנשי "צוות מומחה פינוי דירה", מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם, פתרונות היקפיים ומקצועיים לכל בעיה וסוגיה הקשורה לתחומי הפינוי השונים.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" נכין עבורך תכנית פינוי קפדנית ומסודרת, המבטיחה לך הליך פינוי מהיר ויעיל, תוך הקפדה יתרה על כל כללי הבטיחות, לרבות, כללי הבטיחות הקשורים לשימוש בציוד מנופאי לצרכי הפינוי. הכנת תכנית פינוי מסודרת וקפדנית על ידינו, איננה מותירה דבר ליד המקרה, ולכן מבטיחה לך את שירותי הפינוי המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום זה.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" עוסקים בכל אחד מימות השנה באופן פעיל ומקצועי בתחומי הפינוי השונים, לרבות, פינוי דירות עם מנוף מקומות גבוהות במיוחד, ולרבות, שירותי פינוי לציודים ותכולות בעלות משקל רב במיוחד .

שירותי פינוי באמצעות מנוף המוענקים על ידי "צוות מומחה פינוי דירה", מיועדים גם לקהל העסקי, הזקוק להובלת ציוד מכני כבד, לרבות, מכולות, מכונות כבדות משקל וכדומה שירותי הפינוי למגזר העסקי מאפשרים גם לבעלי מחסנים, מפעלים, חנויות ומשרדים, ליהנות משירותי הפינוי היעילים והבטוחים המוענקים לכם באמצעות מנופי זרוע מתקדמים .

כל פינוי הוא אתגר מקצועי עבורנו!

  • פינוי דירות ישנות ומוזנחות במיוחד
  • פינוי דירות ממגדלי רבי קומות
  • פינוי מכולות וציודים בעלי משקל רב
  • פינוי מחסנים ומקלטים
  • פינוי קומות גג משותפים
  • פינוי דירות גג
  • פינוי חדרי מדרגות
  • פינוי תכולות, ירושות ועיזבונות
  • ועוד.

כל אנשי הצוות הפועלים ב-"צוות מומחה פינוי דירה" הינם בעלי תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, דבר המעניק לכם שקיפות והגינות לאורך כל הדרך, ומעל הכול, שירות אמין ובטוח!

לרשותך בכל דרך!

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" מודעים היטב לכל מטרות הפינוי השונים, ולכל מטרה ומטרה, אנו מאפשרים לכם לקבל את הליך הפינוי המותאם באופן אידיאלי לצרכי ומטרות הפינוי. כמו כן, כל הליכי הפינוי שלנו מלווים במגוון נרחב של שירותים נלווים, המאפשרים לכם ליהנות לא רק מהליכי פינוי מהירים ומקצועיים, אלא גם ממגוון שירותים שמטרתם לחדש ולרענן את סביבת המגורים שלכם, בין אם מדובר בדירות הממוקמות בקומות גבוהות במיוחד, ובין אם מדובר בדירות הנמצאות בקומות נמוכות, או בדירות קרקע פרטיות בעלות חצר.

אם גם אתם זקוקים לשירותי פינוי מתקדמים, איכותיים ויעילים במיוחד, זה הזמן לפנות ל-"צוות מומחה פינוי דירה", ולהכיר מקרוב את כל השירותים ואת כל היתרונות הממתינים לכם אצלנו. המוניטין הרב אותו צברנו לאורך השנים, הוא המוטו המלווה אותנו להמשך הענקת שירות מהיר, מקצועי, יעיל ואמין!

בין אם המטרה שלך היא פינוי של גג ובין אם פינוי של דירה בקומה גבוהה ללא מעלית, פינוי דירה עם מנוף הוא הדרך הטובה ביותר לפינוי מהיר ויעיל. צוות מומחה פינוי דירה עובד עם כל הרשויות והגורמים הרלוונטיים ובידיו הניסיון והכלים המתאימים ביותר לביצוע פינויים מהסוגים הקשים ביותר תוך שימוש במנוף ובאלמנטים נוספים לביצוע פינוי נקי ומהיר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן