מפנה תכולה ורהיטים

שי מפנה תכולה ורהיטים 

חברה שהיא מפנה תכולה ורהיטים ומשנעת אותם מבית הלקוח, חייבת להיות חברה אמינה הלוקחת את מלוא האחריות עבור הביצוע.

עלות ביצוע הפרויקט משתנה מחברה לחברה וכן מגוון האפשרויות העומדות בפני הלקוח עבור אריזה, פינוי ושינוע. חברת מומחה פינוי דירה מפנה תכולה ורהיטים ומזמינה את הלקוח לסל של שירותים נלווים אשר נדרשים מבחינה הגיונית עבור הדירה כגון ניקיון וחיטוי הדירה לאחר הפינוי, הדברה (כפי שנעשה פעם בשנה בכל מקרה), שיפוץ במידת הצורך ועל פי בחירת הלקוח וכן צביעה ודאגה למרחב נקי ואסתטי סביב הדירה.

להיכן מפונה תכולת הדירה שאין בה כל צורך?

הגיע העת לרענן ולברור מכל המצוי את המתאים לשינוע מחייכם ואת הנכון שיישאר וימשיך לשרת אתכם נאמנה. חשוב לדעת כי פינוי תכולת דירה אינו יכול להתבצע אל שטחים פתוחים כלאחר יד. חברת פינוי מקצועית מפנה תכולה ורהיטים אל אתרים מורשים בלבד, על פי חוק מדינת ישראל. יש לשים לב כי חוזה הפינוי מכיל גם את המידע על אתרים מורשים אלה, שמותיהם ומיקומם, כדי למנוע את קנס העלול להוות הכבדה שלא לצורך.

מעבר לתכולת דירה אשר מועברת אל אתרים מורשים, יכולה חברה לפינוי דירות לבצע גם פינוי של ציוד שנמצא במצב איכותי וטוב לעמותות אשר מעניקות את הטפול הראוי לאנשים ומשפחות נזקקות. במידה וכן, חשוב לשים לב כי גם חוזה הביצוע של חברת הפינוי מציין פרט זה ועל הלקוח להיות מודע לעובדה זו.

אפשרות נוספת העומדת בפני הלקוח

כל אדם ישמח אם חפצים אשר אין לו צורך בהם יוכלו להיות מקור הכנסה בטוח וחוקי. חברת מומחה פינוי דירה אשר מפנה תכולה ורהיטים, מספקת אופציה מצוינת עבור לקוחותיהם. החברה מאפשרת ללקוח אשר המבצע אצלה שינוע ופינוי גם שירות של רכישת חפצים שונים כגון קנייה של ביגוד במצב איכותי, כלי בית, כלי נוי, אוספים מיוחדים כגון אוספי בולים, אוספי מטבעות וכדומה.

כמו גם תמונות, שטיחים במצב טוב וחפצים שונים נוספים. החברה אשר פועלת במרחב מציעה את הצעת המחיר לאחר הפגישה הראשונה שמתנהלת בין נציג החברה לבין הלקוח. הצעת המחיר מפורטת לגבי כל מוצר ומוצר והלקוח יכול ליהנות מכסף זמין במקום. חשוב לוודא כי מדובר על חוזה מכירה ורכישה חוקי ומהוגן כחלק מחוזה הפינוי והשינוע.

שירותי חברת פינוי ושינוע דירות

חברת פינוי מפנה תכולה ורהיטים בכל מרחב אשר נדרש לפינוי. השירות ניתן לכל המגזרים, הן הציבורי והן הפרטי. חברות לפינוי מזמינות את הקהל הרחב לפינוי כל הנדרש מגגות של בתים פרטיים ומגגות של בתי מגורים משותפים. כמו כן, ניתן השירות עבור פינוי משרדים ובתי עסק שונים, בתי חרושת אשר נדרשים לפינוי ומפעלים שונים. חברה לפינוי מספקת את המענה המקצועי בתחום הפינוי גם עבור מקלטים פרטיים ומקלטים של בתי מגורים משותפים, מחסנים של חברות ובתי עסק, ומחסנים פרטיים, בין אם הם נמצאים בתוך מרחב הבית ובין אם הם נמצאים בגינה או בחצר.

שירות הפינוי מקנה את האפשרות לבצע פינוי של כל מרחב באופן מידי ומהיר בצורה מקצועית ואמינה. מומחה פינוי דירה לוקח את האחריות המלאה עבור כל פינוי ועבור שלמות הדירה על מנת לאפשר שירות אמין ומקצועי אשר מכבד את עצמו.

כיצד מתנהל תהליך הפינוי?

בטרם נחתם חוזה ההתקשרות עם חברת הפינוי מגיע נציג החברה אל הדירה המיועדת ונפגש עם בעל הדירה על מנת לבצע שיחת תאום ציפיות. בתהליך זה יעברו הלקוח ונציג החברה על כל הציוד אשר נמצא בדירה כדי לבדוק מה אמור להישאר במקום ומה עתיד להתפנות. על מנת לבצע את הפעולה באופן מסודר ואחראי, כל חפץ אשר עתיד להישאר בדירה או להילקח על ידי הלקוח עצמו, יסומן על ידי נציג החברה. כך יוכל נציג החברה לבדוק את כמות תכולת הבית אשר עתידה להתפנות על ידי החברה.

חשוב להבין כי המקצועיות באה לידי ביטוי כבר בשלב זה של העשייה. נציג החברה מתבקש לבדוק את הדירה ואת נתיבי הגישה שלה על מנת שצוות החברה יוכל לפעול בה ומחוץ לה ביעילות ולהיות ערוכים בציוד הנדרש עבור שינוע נוח. מיקום המכולות לפינוי  – חשוב, מיקום הדירה  – חשוב. לדוגמה, יש צורך במנוף כאשר מדובר על דירה אשר נמצאת במיקום גובה או במיקום שאינו מאפשר יציאה מדלת הבית.

בפגישה זו יוכל גם, בעל הדירה, לבדוק מה הוא מעוניין למכור לחברת הפינוי כחלק מהשירות שהיא מעניקה. כל חפץ ייבדק על ידי נציג החברה ויתומחר בהתאם במידה ונמצא ראוי לרכישה. הצעת המחיר תהיה מפורטת ללקוח בחוזה מוסדר על פי חוק. במידה ותהיה הסכמה לגבי הצעת המחיר, יוכל הלקוח ליהנות מתשלום מידי עבור כל החפצים הנמכרים.

הביצוע המעשי של התנהלות הפינוי בדירה

בתאריך המיועד מגיע צוות מקצועי המאובזר בכל הדרוש עבור אריזה, פינוי, שינוע, ניקיון, צביעה, שיפוץ, הדברה וכל הנדרש על ידי החברה בהתאם לחוזה המוסדר על פי חוק בין החברה לבין הלקוח. בתחילת הדרך, יתבצע מיון של כל הנדרש עלפי קטגוריות של חפצים, המיון המקצועי חוסך את הבלבול ואת תחושת ההצפה שעלולה להיווצר כאשר מבצע אדם לבדו את תהליך הפינוי. צוות הביצוע היעיל אורז את כל הכבודה בהתאם לחוזה, חפצים שנמכרים לחברה יארזו בנפרד, ציוד שמיועד לשינוע אל אתרי הפסולת, יארזו בנפרד וכן הציוד אשר מיועד עבור עמותות החסד.

הלקוח יכול להתפנות אל החפצים אשר בהם הוא מעוניין והתהליך המהיר יסתיים בשינוע אל המכולות והסעת כל תכולת הבית אל המקומות הנדרשים. מכאן והלאה, כל דירה תקבל את הפתרונות המתאימים לה, על פי הנדרש. כלומר, במידה והלקוח מעוניין בשיפוץ, זה יתבצע טרם ניקיון הדירה ובמידה ולא, יתחיל הניקיון והחיטוי בשלב זה. מומלץ להתייעץ עם חברת הפינוי לגבי השיפוץ היות ולרוב הינו נדרש עבור שדרוג הנכס. חבל לעשות שימוש בשירות ניקיון חברת הפינוי ולגלות כי עולה הצורך בשיפוץ, להזמין שיפוץ מחברה חיצונית אחרת וניקיון שלאחר מכן מחברה נוספת. עלות הביצוע, במקרה זה, הינה גבוהה הרבה יותר מאשר נדרש.

הדירה הנקייה תעבור חיטוי והדברה על מנת לוודא את אפשרותה למגורים, להשכרה או למכירה. חשוב להדגיש כי מדובר על ניקיון יסודי אשר כולל גם חיטוי חדרי אמבטיה וחדרי שירותים, כולל ניקיון התריסים והחלונות של הדירה.

מקרים יוצאי דופן בהם מטפלת חברת פינוי

דירות אשר מלאות בכבודה באופן יוצא מגדר הרגיל, מקבלות מענה מיוחד על ידי צוות הפינוי והשינוע. מקרה כגון זה הוא דירה של אספן כפייתי. התופעה מוכרת  לרוב במגזר המבוגר יותר ובאה לידי ביטוי באסיפה ובאריגה של מגוון חפצים. היו אשר יאספו חפצים מסוג מסוים, יהיו אשר יאספו חפצים מכל הסוגים. חלקם ירכשו באופן אובססיבי חפצים שונים וחלקם יאספו מהרחוב את מה שהם מוצאים. לעיתים יארגו אספנים כפייתיים מוצרי מזון סגורים ומוצרי מזון רכים כגון גבינות, בשר, דגים ושאריות מזון שונים. המפגע התברואתי עלול לגבות את מחיר הבריאות של אותו אדם ואת מחיר בריאות הסובבים. רצוי לעשות שימוש בחברה אשר מתמחה בנושא כדי לבצע פינוי מהיר ומקצועי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו