פינוי דירות – מחירים ועלויות

שי פינוי דירה מחירים ועלויות

פינוי דירות – מחירים ועלויות – שירותי פינוי דירות המיושמים על ידי צוות המומחים מטעם "מומחה פינוי דירה", הינם שירותים מקצועיים המיועדים למגוון נרחב של צרכים ומטרות .

אנשים רבים נוטים לראות בהליך הפינוי כאקט פיזי בלבד, המצריך אותם להפעיל יכולות פיזיות בלבד לצרכי הפינוי (הזזה והובלת החפצים) תפיסה זו מוטעית מכל יסוד, וזאת מכיוון שהליך הפינוי המקצועי כולל בתחומו מגוון נרחב של פרמטרים הדורשים תכנון וביצוע יסודי וקפדני בכל הליכי הפינוי .

מחירון פינוי דירות -רקע כללי

מכיוון ששירותי פינוי דירה הינם שירותים נקודתיים (כל מקרה לגופו), כמעט ובלתי אפשרי לקבוע מחירון אחיד .

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" קובעים את מחיר עלות הליכי הפינוי, על פי מספר פרמטרים מקצועיים המשפיעים באופן ישיר על ביצוע עבודות הפינוי להלן מספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים העוזרים לנו לקבוע את מחיר השירות ועלויותיו .

מורכבות הפינוי-פרמטר מקצועי זה מכיל בתחומו מגוון נרחב של היבטים הכוללים בין היתר: מיקום הדירה, הקומה בה ממוקמת הדירה, האזור בו נמצאת הדירה, דרכי הגישה אל הדירה, פתחי המעבר בשטח הדירה והמבנה בו היא ממוקמת, מרחק הדירה מאתרי הפסולת המורשים לפינוי ועוד.

היקף הציוד המיועד לפינוי- פרמטר נוסף המשפיע על קביעת מחירון פינוי דירה, קשור לכמות הציוד המיועד לפינוי והיקפו .

ברוב המקרים, אין קשר ישיר לגודל הדירה, אלא רק לכמות והיקף הציוד המיועד לפינוי מתוכה ככל שכמות הציוד המיועד לפינוי גדולה יותר, כך עלות מחיר הפינוי גבוהה יותר .

בנוסף, מענה על השאלה כמה עולה פינוי דירה, נקבע גם על פי היקף מורכבות הפינוי של החפצים השונים המרכיבים את תכולת דירתכם (כגון: פירוק ארונות קיר, פירוק ארונות מטבח, פירוק רהיטים כבדים לצרכי פינויים וכדומה)

.

הציוד המקצועי בו נעשה שימוש- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דוגלים במתן שירות מקצועי, מהיר, בטוח ויעיל, בכל הליכי הפינוי המיושמים על ידינו .

על מנת להעניק את השירות המקצועי שלנו לכל אחד ואחת מכם, אנו נעזרים במגוון נרחב של ציוד מקצועי המאפשר לנו לבצע את הליך הפינוי על הצד הטוב ביותר הציוד המקצועי שלנו כולל בין היתר: מנופי זרוע, מכולות איסוף, משאיות פינוי וציוד מקצועי- טכני לצרכי פירוק ופינוי רהיטים וחפצים שונים משטח הדירה, ציוד מקצועי לצרכי ניקיון הדירה וביצוע השירותים הנלווים .

ככל שהציוד המקצועי בו אנו עושים שימוש לצרכי הפינוי הינו גדול יותר, כך עלויות מחירי הפינוי גבוהות יותר.

דחיפות ביצוע הליכי הפינוי- אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע את הליכי הפינוי באופן המיידי והמהיר ביותר עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו .

בחלק מהמקרים, אנו מתמודדים עם בקשות שונות מטעם מזמיני העבודה, לביצוע מיידי של הליך הפינוי (במקרים מסוימים גם מ"היום להיום") במקרים אלו, מחירון פינוי דירה, מושפע גם מהדחיפות בביצוע העבודה על ידי מזמין העבודה .

היקף השירותים הנלווים המוענקים ללקוח- עם סיום עבודות הפינוי השונות, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותים נלווים המיועדים לצרכי ארגון, סידור וניקיון הדירה .

השירותים הנלווים אותם אנו מציעים כוללים בין היתר: שירותי ניקיון וחיטוי, שירותי סיוד וצבע, שירותי החלפת בלאי ותיקונים, שירותי הדברה ועוד ברוב המקרים, אנו מתמחרים את השירותים הנלווים שלנו בנפרד להליך הפינוי, וכל זאת על פי דרישת הלקוח ומצב הדירה לאחר הליך הפינוי .

הסכם התקשרות

בכל הליך פינוי המיושם על ידי "מומחה פינוי דירה", אנו מקפידים להעמיד לרשותכם הסכם התקשרות המפרט את כל תרחישי הפינוי אשר יבוצעו במהלך העבודה .

הסכם התקשרות זה כולל בין היתר גם סעיפים בנושא: לוחות הזמנים להם אנו מתחייבים לביצוע השירות, רשימת הציוד המקצועית שתלווה את הליך הפינוי, הגדרת אתרי הפסולת והמחזור אליהם תפונה התכולה, פירוט העלויות ותנאי התשלום לאחר חתימה הדדית על ההסכם ההתקשרות, תוכלו גם אתם ליהנות מכל השירותים המקצועיים של צוות המומחים הפועלים מטעם "מומחה פינוי דירה" .

שקט נפשי במחיר הגיוני

פינוי דירה היא משימה מורכבת הדורשת הרבה מאמצים ותשומת לב .

קביעת מחיר עבור ביצוע פינוי איכותי ומקצועי היא כאמור אינה אחידה אולם לשקט הנפשי אין מחיר פינוי מקצועי אשר מבצע פינוי של האשפה אל אתרי אשפה מורשים ומונע לכלוך וחפצים ברחוב לאחר הפינוי הוא פינוי המונע קנסות ודוחות מאגף התברואה של העירייה ולכן נחשב לפינוי חסכוני ואיכותי .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן