פינוי דירות מוזנחות להשבחת הנכס

בואו לגלות את הדרך המהירה והחסכונית ביותר להשבת הנכס

"פינוי דירות מוזנחות", מסביר לנו שי שטיקגולד, הבעלים של שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-30 שנה, "הוא שירות מקצועי שמטרתו שינוי יסודי של סביבת המגורים, במסגרתו ניתן להפוך כל דירה מוזנחת למטופחת בדרך הקצרה, היעילה והחסכונית ביותר, ובתוך כך, להשביח את הנכס במינימום עלויות".

למי מיועד השירות?

"שירות של פינוי דירות מוזנחות, מיועד גם לרוכשי דירות ישנות ומוזנחות מכל סיבה שהיא וגם לאילו המתגוררים בדירה ישנה ומוזנחת. בשני המקרים, ניתן להפוך כל סביבת מגורים מוזנחת לדירה נעימה ומטופחת, וכל זאת בהליך פינוי מהיר, יעיל ובטיחותי של פריטי תכולה מיותרים לצד שירותי ניקיון ותיקוני בלאי קלים".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל השירות?

"אצלנו, בשי פינוי דירה", מסביר לנו שי, אחד מקבלני הפינוי המנוסים ביותר בישראל, " פינוי דירות מוזנחות הוא שירות המתמקד גם בתהליך הפינוי של כל פריטי התכולה המצויים בסביבת המגורים המוזנחת וגם במתן פתרונות נקודתיים לאלמנטים הדירתיים הסובלים מבלאי, ריקבון וכדומה.

על מנת לבצע את עבודת הפינוי על הצד הטוב ביותר, היעיל ביותר והבטיחותי ביותר, פיתחתי שיטה בת מספר שלבים המבוססת על יכולות העבודה שלנו ועל הניסיון המקצועי, כאשר בין שלבי הביצוע תוכלו למצוא:

  • פינוי מיידי של כל התכולה המיותרת המצויה בשטח הדירה
  • פירוק ארונות קיר, ארונות מטבח וריהוט נוסף המקובע לקירות או לרצפה ומצוי בשלבי ריקבון
  • חיטוי מקדים של שטח הדירה באמצעות חומרי חיטוי והדברה במידת הצורך
  • העברת כל התכולה המיותרת משטח הדירה לאתרי פסולת המיועדים לצורך כך
  • סיוד וצביעת קירות הסובלים מפטרת, עובש ותחלואים נוספים
  • ניקיון יסודי של שטח הדירה
  • ביצוע עבודות תיקון קלות

פעולות אלו, מותאמות לכל דירה בהתאם למצבה התחזוקתי, ובסיומן, תעמוד לרשותכם דירה מרווחת, נעימה ומטופחת".

פינוי דירות מוזנחות לפני מכירה

"פינוי דירות מוזנחת", טוען שי שטיקגולד, "הוא אחד משירותי הפינוי המומלצים ביותר לבעלי דירות ישנות ומוזנחות, המעוניינים למכור את הדירה במחירי השוק מבלי להיכנס להוצאה כספית גבוהה לצרכי שיפוץ יסודי של סביבת המגורים. השבחת הנכס באמצעות פינוי הדירה המוזנחת, מאפשרת מכירה מהירה של הדירה וכל זאת מבלי להתגמש במחיר".

האם השירות מתאים גם לדירות מוזנחות במיוחד?

"בהחלט", טוען שי, "לאורך 30 שנות עבודתי בענף הפינוי, נדרשתי להתמודד עם לא מעט אתגרים מקצועיים, וביניהם, דירות ישנות ומוזנחות במיוחד שלא רק שהיו עמוסות בפריטי תכולה מיותרים וישנים במצבי ריקבון אלא גם בפסולת סביבתית ובתחלואים שונים בכל שטח הדירה".

אם גם אתם מעוניינים להפוך דירה מוזנחת למקום ראוי, מטופח ונעים למגורים, זה הזמן ליצור קשר ישיר עם שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל, ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי בדרך להשבחת הנכס.

 

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו