פינוי דירות לפני מעבר

שירות איכותי ומקצועי 

כשאנשים עוברים דירה, העבודה היא כפולה, אתם לא תצטרכו לפרק את התכולה ולנקות את הבית ולאחר מכן לעבור לבית החדש ולפרק שוב את הסחורה, החברה של פינוי דירה תבצע עבורכם את העבודה, אם הייתם עושים זאת בכוחות עצמכם, היה לוקח לכם שבועות שלמים לבצע את כל המטלות הללו.  בדרך כלל כדאי לקבוע פגישה עם החברה של פינוי דירה לפני הפינוי והמעבר, על מנת שתדעו כמה  כסף תיקח לכם החברה עבור כל השירותים שתצטרכו, גם לגבי הזמן החברה תקבע לאחר שראתה מה כמות התכולה בדירה.

פגישה לפני הפינוי

בדרך כלל, חברה אמינה וותיקה של פינוי דירות,  תדאג להגיע אל ביתכם לפני הפנוי עצמו, על מנת להעריך את הגודל והסדר של העבודה, היא תיתן לכם הצעת מחיר שכוללת את הניקיון של הדירה  בתום פינוי דירה. בעל החברה של פינוי דירות ידע גם את כמות אנשי הצוות הנדרש על מנת לבצע את פינוי דירה , אנשי הצוות יקפידו על הרכוש אם מדובר בריהוט יקר, ציורים יקרים, או טלוויזיה משוכללת ועדינה, האריזה תבוצע בקפידה תוך שמירה מיוחדת על החפצים היקרים לכם.  המעבר יושלם בתוך שעות ספורות לאחר האריזה והמיון של הדברים.  הדירה תוחזר לבעליה כשהיא נקייה ומצוחצחת.

שירותים רבים נוספים הקשורים בפינוי דירה

התחום של פינוי דירות הוא מאוד מפותח היום, התחום כולל  לא רק פינוי דירות אלא גם פינוי של מפעלים והעברתם למקום החדש, וגם משרדים הזקוקים למעבר.  בתחום פינוי דירות יש שירותים נוספים הכוללים גם פינוי דירות משריפה שזה אחד הפינויים היותר מורכבים שניתנים במסגרת שירותי פינוי דירה. פינוי כזה, כולל הצלת החפצים שנשרפו, שיפוץ הבית והחזרתו למצבו הקודם תוך בדיקה יסודית של מערכת החשמל והגז. שירות של פינוי ירושות ניתן גם כמסגרת שירותים של פינוי דירה. לרוב החברות של פינוי דירות ובתים מתעסקים גם במסחר של תכולות בתים ודירות, אם שמתם לב, השירות הזה  הוא גם שומר לנו על איכות הסביבה , כי רהיטים משומשים יחודשו וישופצו ואף יימכרו בחנויות.  הפסולת שנזרקת הולכת למחזור ושאר הציוד הולך לתרומות שונות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו