פינוי דירות כולל ניקיון

שי שירותי פינוי דירות

כל אחד שעוסק בתחום פינוי דירות יודע שלא מספיק לפנות את הדירה מהחפצים. אחרי שנים רבות בהן עומדים ארונות ללא הזזה, את מקום תליית התמונות אפשר לראות על פי שינוי צבע הקיר וכן הלאה. אם אתם זקוקים לשירות כזה – אנחנו כאן עבורכם!

מתי צריך שירות פינוי וניקיון?

במקרים רבים פינוי הדירה נעשה בגלל הצורך בפינוי דירות של אנשים שהלכו לעולמם ורצון המשפחות להשכיר או למכור את הדירה. כדי להחזיר אותה לשימוש למגורים צריך לעשות ניקיון  יסודי, לעיתים כולל גם צביעה וסיוד. צריך לדעת שפינוי דירות  של אדם שנפטר מעורבים בה בני משפחה שחווים סערת נפש עושים את עבודת הפינוי תוך שילוב רגשות מעורבים מצד אחד הם יודעים שהרציונל מחייב את פינוי הדירה וניקיונה ומצד שני יש להם סנטימנטים כמעט לכל דבר שמוצא מהדירה.

חדרי האמבטיה והשירותים זקוקים לריענון ולא אחת צריך להחליף אריחי קיר ומרצפות. כל חברה העוסקת בפינוי דירות כולל ניקיון מציעה את שירותי השיפוצים שלה כדי להחזיר את הדירה מהר ובמקצועיות למצב מגורים. מבית הלקוחות שפונים לחברת פינוי מעדיפים חברות פינוי דירות כולל ניקיון. חבילה אחת של פינוי וניקוי מאפשרת ללקוחות לעקוב מקרוב ולהילוות לאנשי המקצוע.

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו מחזיקים אנשי צוות מיומנים לכל אחד מהתחומים. יש להם את כל הכלים הנחוצים לצורך פינוי הדירות, אריזת החפצים והובלתם לכל מקום שיידרש. יש לנו כלי עבודה ותכשירים לניקיון הדירה. לכן, העבודה איתנו היא מקצועית וברמה הגבוהה ביותר, מא' ועד ת'.

פינוי דירות כולל ניקיון משתלמות יותר ללקוח מאשר לקחת שתי חברות האחת לאריזת ופינוי הדירות והשנייה כדי לנקותן. חברות משולבות זולות משמעותית משתי חברות נפרדות. אותו צוות אורז, מפנה ומנקה את הדירה. רק במקרה שצריך לעשות קצת שיפוצים צריך להביא אנשי מקצוע בהתאם למה שנדרש  לשפץ. לכן אם אתם רוצים עסקת חבילה מעולה – התקשרו אלינו היום!

האם אפשר לעשות את העבודה לבד?

אפשר לבצע פינוי דירות באופן עצמאי, אפשר לבצע ניקיון אותן דירות באופן עצמאי אבל חברה שמתמחה בתחום עושה זאת בצורה מקצועית והיא זו שדואגת לכל פרט שמתגלה בעת הפינוי והניקיון. כל נזק שנגרם בעת הפינוי מעוגן בביטוח שיש לחברה. אין סיבה לעשות את העבודה לבד. אם אתם רוצים פינוי דירות כולל ניקיון ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו בדיוק מה שאתם צריכים!

אנחנו מבטיחים לכם פינוי מהיר, כולל אריזה, מיון ושינוע, ומתחייבים לנקות לכם את הבית שיהיה הנקי ביותר בבניין. אין סיבה לעשות את העבודה לבד. היא קשה פיזית, דורשת ידע וכלים וגם קשה נפשית ברוב המקרים. אם אתם צריכים עבודה איכותית, כדי לפתור את הבעיה שעומדת בפניכם, אנחנו מחכים לשמוע מכם! ')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו