פינוי דירות – כבר לא מה שחשבתם

פינוי דירות מקצועי

פינוי דירות במובן הישן משמעותו הזמנת חברת הובלות, בדרך כלל, זה מוביל שהיה פנוי ביום פינוי הדירה, העמסת הציוד על משאית גדולה והעברתו ישירות אל הדירה הבאה. המוביל היה נותן אחריות, אך לא תמיד היה עומד במילה שלו או בשעה שנקבעה. כיום, המושג פינוי דירות קיבל משמעות אחרת לגמרי. פינוי נכס כרוך בקושי רב מצד המפנים. לפעמים זוהי פרידה מסביבה מוכרת שהם חיו בה שנים רבות, מעבר לסביבה חדשה ובלתי מוכרת, לפעמים זו דירה שנתקבלה עקב אובדן של אחד מיקיריהם והיא אוצרת בקירבה זיכרונות ילדות.

כיום פועלות בשוק חברות רבות שהתמחותן פינוי דירות והן יודעות לעשות זאת באופן מקצועי ובצורה שלא תפגע ברגשותיהם של מפני הדירה. זה מתחיל בקביעת פגישה ראשונה ואיבחון מצב הנכס הדורש פינוי. זה יכול להיות מחסן, חצר או דירת מגורים. יש להעריך את סוג העבודה הנדרשת: הובלה, פירוק ארונות, אריזת חפצים לדירה הבאה, שינוע פסולת שאין בה צורך לאתרי אשפה ייעודיים, מסירת חפצים לאלה שזקוקים להם, העברת חפצים לאספני ירושות או לשיפוץ ולמיחזור וכדומה.

צוותי פינוי דירות מתמחים בדרך כלל במתן מיגוון פיתרונות לשלל האתגרים הניצבים בפניהם בבואם לפנות נכס. הם יודעים לבצע את המיון הראשוני של כלל הפריטים, לארוז בקפידה את אלה שימשיכו איתכם הלאה ולמסור לארגוני צדקה או ליחידים את הפריטים שתרצו לתרום לטובת הקהילה. את החפצים שאין בהם צורך יותר וצריך לפנותם לאתרי אשפה, אלה יפונו לאתרים ספציפיים, כפי שדורש החוק.

אם יש פריטים היקרים לליבכם ואינכם רוצים שימצאו את עצמם באתר פסולת כלשהוא, ידעו אנשי צוות הפינוי להפנותו לאספני אמנות, לחנויות יד שניה של עתיקות, או לאנשים שעיסוקם בשיפוץ ובמתן חיים חדשים לאותם פריטים שידעו ימים טובים יותר.

לאנשי החברה ציוד מתאים לביצוע הפינוי הנדרש: משאיות, מסורים, ציוד לפינוי מסוכן במקרה שיש בנכס בעלי-חיים מסוכנים או כשמדובר בדירה שעלתה באש, טיפול בחומרים רעילים ופירוק ארונות או רהיטים מסורבלים. אנשים אלה ידועים במקצועיותם הרבה, באמינותם וברגישות שהם מגלים כלפי בעלי הנכס לאורך כל תהליך הפינוי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו