מהי הדרך הנכונה לפינוי דירה בתל אביב?

מיומנו של מפנה דירות:

"מפנים דירת ירושה בתל אביב? אלו ארבעת השלבים"

פינוי דירות ירושה הינו הליך פינוי מאתגר המחייב את מעורבותם של צוותי פינוי מיומנים ומקצועיים. פינוי דירות ירושה בתל אביב, בדומה לכל הליך פינוי אחר המתקיים בעיר הגדולה, מחייב את צוותי הפינוי להתייחס למספר פרמטרים מקצועיים הנלווים להליכי הפינוי בעיר ללא הפסקה ועמוסת התנועה. בשורות הבאות תוכלו למצוא ראיון מקצועי אותו קיימנו עם שי גולד, קבלן פינוי מוסמך ומנוסה המתמחה בפינוי דירות ירושה, במסגרתו הוא מתייחס לאותם פרמטרים מקצועיים שיש לקחת בחשבון בעת פינוי דירות ירושה בתל אביב.

מה ההבדל בין הליכי פינוי דירות המתקיימים בתל אביב לבין הליכי פינוי המתקיימים מחוץ לתל אביב?

"ההבדל המהותי בפינוי דירות בתל אביב לבין פינוי דירות מחוץ לתל אביב, קשור כמובן לעומס התנועה בעיר הגדולה. הרחובות הצרים, עומסי התנועה בכל רחבי העיר והריחוק בין אתרי הפסולת המורשים לבין שכונות העיר, מקשים באופן טבעי על הליך הפינוי ומחייבים את צוותי הפינוי להיערך בהתאם".

אם כך, מה הם הפרמטרים אליהם מומלץ להתייחס בעת הליך פינוי דירות ירושה בתל אביב?

"פינוי דירות ירושה בתל אביב הינו שירות המוצע לקהל לקוחותינו לאורך כל ימות השנה. במסגרת שירות זה, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מקפידים על תכנון הליך הפינוי בהתאם לארבעה שלבים מקצועיים הכוללים:

  1. הליך מיון מקדים של כל התכולה המיועדת לפינוי- הליך זה מיועד לצרכי אריזת פריטי תכולה כאלו ואחרים באופן האידיאלי ביותר לצרכי פינוי בעיר הגדולה ובכל מקום אחר.
  2. תכנון מסלול הפינוי משטח הדירה אל אתר הפסולת האזורי- תכנון זה מאפשר לנו לגבש מסלולי נסיעה חלופיים במידה וקיימים עומסים רבים בכבישי העיר ובצירי התנועה המובילים לאתר הפסולת.
  3. פירוק מקדים של מערכות ריהוט מסורבלות וכבדות משקל והליך מקדים של פירוק ארונות קיר וארונות מטבח ישנים- הליך זה מאפשר לנו לייעל את הליך הפינוי ולקצר באופן משמעותי את זמני הפינוי.
  4. הצבת שלטי אזהרה והסבר בסביבת המגורים בנוגע להליך הפינוי

כמו כן, מומלץ לבחון את הליך הפינוי באמצעות הצבת שרוולים המוצאים מפתחי הדירה היישר אל מכולת הפינוי המוצבת בצמוד למבנה המגורים"

האם קיימים הבדלים נוספים בין הליכי פינוי דירות ירושה בתל אביב לאילו המתקיימים מחוצה לה?

"כאחת מהערים הגדולות והוותיקות ביותר בישראל, היקף הדירות הישנות בתל אביב הינו רחב יותר מהממוצע הארצי, ולכן, מחובתם של צוותי הפינוי להיערך בנוסף לכל ההיבטים הנלווים לפינוי דירות ירושה גם להיבטים הנלווים להליכי פינוי מדירות ישנות שברוב המקרים מצריכות מצוותי הפינוי התייחסות מיוחדת".

מה היא ההתייחסות הנדרשת להליכי פינוי מדירות ישנות?

"פינוי דירות ישנות, בין אם הוא מיושם במסגרת תהליך פינוי דירות הירושה ובין אם מיושם לצרכי פינוי אחרים, מחייב את צוותי הפינוי לבחון את מצב הדירה טרם תחילת עבודות הפינוי, וזאת לצורך קיומה של בדיקה מקיפה בנוגע למפתחי הדירה ותקינותם. אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מעמידים לרשות מזמיני שירותי הפינוי בדירות ישנות, מגוון רחב של שירותים נלווים להליכי הפינוי. שירותים אלו מיועדים לצרכי שדרוג חלל המגורים בשטח הדירה, והם כוללים בין היתר: ניקיון יסודי של שטח הדירה, חיטוי חדרי אמבט, רחצה ושירותים, חיטוי כיורים, קרמיקה וברזים, סיוד וצביעת קירות, שירותי הדברה ועוד מגוון רחב של שירותים המותאמים למצב הדירה הישנה מייד לאחר השלמת הליך הפינוי. בדומה לכל הליך פינוי אחר המיושם על ידינו, גם במסגרת פינוי דירות ירושה בתל אביב, אנו מקפידים לשים דגש על ההיבט הרגשי הנלווה להליך הפינוי בקרב מזמיני השירות בעלי היכרות אישית עם המנוח".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן