פינוי דירות חינם – יש דבר כזה?

פינוי דירות בחינם 

תתפלאו, יש שירות כזה הנקרא: פינוי דירות חינם. לא, זו לא עבודה בעיניים. זו עבודה רצינית, חשובה ואחראית. אתם בטח סקרניים לשמוע עוד פרטים כמו איך זה קורה ולמה אנשים מוכנים לבצע עבודה חינם אין כסף.

כאשר אנשים מאבדים את היקר להם, אמא ואבא, זה אובדן רציני הכרוך באבל ובחוסר ידיעה מה עושים הלאה. הרכוש, כידוע, לא הולך עם המת לקיברו. הרכוש נשאר בית המגורים ומהווה לעיתים בעיה רצינית עבור היורשים. לא מעט מאבקים מתרחשים על רקע הירושה: מה עושים עם העיזבון? יש אמנם צוואה המגדירה איך מתחלקים בכסף אך לא תמיד יש התייחסות לגבי איך חולקים את הרכוש המשותף. זהו פתח להרבה מאבקים ושינאת אחים.

בימינו הוקמו חברות פינוי דירות שנותנות מענה בדיוק לנקודה הזו. נציגי החברה מגיעים אל הבית המדובר ויחד איתך עושים סקירה של הרכוש שנשאר בו. מתוכו ממיינים את החפצים השמישים שניתן להעביר אותם הלאה, אם למכור אותם לאספני עתיקות או לסוחרי יד שניה.

יש כיום שוק ענף של מסחר בפריטים מיד שניה ושל עתיקות ויש דוכנים או ירידים ברחבי הארץ שמציגים הרבה פריטים שהתקבלו בדרך הזו, של פינוי דירות של נפטרים מתכולתן. יש גם הרבה אנשים המתעניינים באותם פריטים מיושנים, החושפים עבורנו צוהר אל עולם ישן שהיה פעם. הפריטים מספרים לנו על תרבויות אחרות, על תקופות אחרות, על האופן בו חיו אנשים ובאיזה כלים השתמשו אז. כך אפשר לעשות סיור אל תקופת קום המדינה, לקרוא מסמכים ששופכים אור על דרך הקמת המדינה, לראות תמונות ממלחמת העצמאות, מי היו המנהיגים אז, לחגוג את שנות ה-60 העליזות עם מוסיקה מתקליטים, לקנות כלי-בית משנות ה-70 ולהתרפק בנוסטלגיה על הצנע של שנות ה-50.

נציגי פינוי דירות יעזרו לכם להחליט לאיזו מטרה תרצו לתרום את רכושם או את בגדיהם של הוריכם מתוך ידיעה שעבורכם זו מטלה קשה מנשוא. מאוד קשה לבן לפנות את מעילו אל אביו או לבת למסור את שמלותיה של אימה. זה כמעט בלתי נתפש, אך הידיעה שהבגדים יימסרו למטרה טובה, מקלה על המסירה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו