פינוי דירות ועזבונות

מפנים עזבונות

לפעמים בכדי למכור דירה שקיבלנו בירושה, להשכיר אותה או אפילו לשפץ או לעצב אותה מחדש נזדקק לקבלת שירות מקצועי של פינוי דירות ועזבונות.

באמצעות שירות זה אשר מוצע על ידי חברות שונות אשר מתמחות בתחום ברמה כזאת או אחרת – נוכל ליהנות מדירות ריקות ונקיות אשר רק מחכות שמישהו ייכנס אליהן.

אבל עוד בטרם נגיע למצב האופטימאלי הזה ובכדי לוודא שאכן נקבל את שירות הפינוי מחברה מקצועית ואמינה אשר תבצע את עבודת הפינוי בצורה הטובה ביותר – חשוב בתחילה לברור ולבחור בקפידה את בעלי המקצוע העוסקים בתחום – יש לוודא שאכן מדובר בחברה מקצועית ואמינה אשר הינה בעלת ניסיון בפועל בתחום של פינוי דירות כמו גם פיני עיזבון וברשותה כל הכלים, הרישיונות והאישורים לבצע את עבודת הפינוי בצורה חוקית ובטיחותית – צוות פינוי דירה היא חברת פינוי דירות אשר עונה על כל הפרמטרים הללו ופרמטרים נוספים אשר חשובים בתחום זה ומבטיחים שירות מקצועי, יעיל ואמין –  עם צוות פינוי דירה תוכלו ליהנות משירותי פינוי יסודיים ואיכותיים, כאשר בסיום מתן השירותים תוכלו למכור, להשכיר את הדירה או לבחור עבורה כל דרך חדשה אחרת אשר אתם מייעדים עבורה.

פינוי ירושות

אנשים רבים מקבלים במהלך חייהם דירה בירושה, הדירה אשר שימשה את מורישיה בטרם הלכו לעולמם תכיל ברוב המקרים מגוון רחב של חפצים מסוגים שונים כמו: בגדים, רהיטים ישנים, ספרים, מגזינים, כלי מטבח, מכשירי חשמל שעובדים או לא עובדים ורשימת התכולה תהיה בדרך כלל עוד ארוכה – לחלק גדול מאותה התכולה לא יהיה כל שימוש או ערך עבור היורשים ועל כן, בכדי לרוקן את הדירה ולהכין אותה לשימוש אותו הם מייעדים עבורה – יש לפנות אותה מתכולתה.

כמובן, שביצוע הפינוי באופן עצמאי יהיה קשה ומורכב בגלל מספר פרמטרים הקשורים הן לקושי הפיזי אשר כרוך בעבודת הפינוי עצמה, הן בגלל הקושי הרגשי אשר מהווה חלק מפינוי של דירה אשר שימשה הורים או בני משפחה שהלכו לעולמם והן מהסיבה לרוב האנשים אין את הציוד המתאים אשר יאפשר להם לבצע את עבודת הפינוי.

אז כאמור, הדרך היחידה והטובה ביותר לאפשר לעבודת הפינוי להתבצע בצורה האיכותית והיסודית ביותר היא על ידי יצירת קשר עם חברה מקצועית המתמחה בפינוי תכולת דירה אשר ברשותה – הידע, הכלים, הניסיון המקצועי ובעצם כל הפרמטרים אשר מאפשרים לה לבצע את הפינוי באופן יעיל, איכותי ומהיר.

פינוי ירושות הוא אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של חברת צוות פינוי דירה – ברשות החברה הידע, הרמה המקצועית והציוד אשר מאפשר לחברה לפנות תכולה מכל סוג ובכל סדר גודל ובין היתר – פינוי רהיטים ישנים (גם את הכבדים והמסורבלים ביותר), פינוי פסולת לאתרים מורשים ובשורה התחתונה, עבודת פינוי דירות ועזבונות אשר תותאם באופן פרטני לצרכים ולדרישות של הלקוחות אשר הזמינו את שירותי החברה ותאפשר להם ליהנות בסיומה מדירה ריקה ונקייה. 

פינוי מחסנים

פעמים רבות הדירה אותה ירשנו תכלול גם מחסן – כמו אצל רבים מהאנשים, סיכוי גבוה שגם המחסן הזה מכיל מגוון רחב במיוחד של חפצים שלא רק שאין להם שום שימוש אלא גם מדובר במפגעים פוטנציאלים של ממש – כל מיני יתדות שבורות של אוהלים שלא היו בשימוש משנות השבעים, מנורות ישנות דחוסות על גבי מדפים ועלולות ליפול ולהישבר בכל רגע, חלקי אופניים, מיני מוצרי חשמל ששבקו חיים לפני שנים, כלי עבודה שהחלידו וכמובן, לצד כל הציוד חסר השימוש הזה, גם יימצאו במחסן גם כמויות גדולות במיוחד של אבק, לכלוך, עכבישים ומיני מזיקים אחרים אשר מצאו באותו מחסן כמקום מגורים ראוי ומפנק. אז כמובן, שפינוי המחסן באופן עצמאי הוא לא רק עבודה קשה ומאוד מלוכלכת, אלא גם עבודה אשר טומנת בחובה סיכוניי פגיעה – אתם לא מעוניינים לקחת את הסיכון שאיזו פומפה ששימשה את הורכם בשנות השבעים תנחת לכם פתאום על הראש מאחד המדפים. מהסיבה הזאת, בכדי למנוע מעצמכם את העבודה הקשה, את הלכלוך וכמובן, את הסיכונים ההמלצה היא לבחור חברה המתמחה בנושא של פינוי חפצים אשר תבצע את עבודת הפינוי עבורכם ותמנע מכם לקחת את כל אותם הסיכונים.

צוות פינוי דירה הינה חברה מקצועית ומנוסה בפינוי דירות ובפינוי מחסנים – הצוות המקצועי של החברה הינו בעל הניסיון והידע לבצע את עבודת הפינוי בצורה יעילה ומקצועית והכי חשוב – בטיחותית. ברשות הצוות הציוד המתקדם והאיכותי ביותר אשר מאפשר לו לבצע גם את עבודת הפנוי המורכבת ביותר. אז במידה ואתם מעוניינים בשירות של פינוי תכולה מדירה ו/או פינוי מחסנים, אתם מוזמנים ליצור קשר עםצוות פינוי דירה ולעשות את הצעד הראשון והמשמעותי בדרך לעבודת הפינוי היסודית.

שלבי עבודת הפינוי

חברות מקצועיות אשר מתמחות בפינוי דירות מקפידות לבצע את עבודת הפינוי על פי שלבי עבודה מסודרים – כאשר כל שלב מתבצע בצורה מקצועית ויסודית – השלב הראשון בעבודה יהיה שלב הייעוץ הראשוני במהלכו תתבצע פגישה עם הלקוח ויתבהרו כל הפרטים החשובים – נציגי החברה יתרשמו מכמות התכולה אותה יש לפנות, יקשיבו לכל הדרישות והצרכים של הלקוח ובעצם יקבלו את כל המידע הרלוונטי אשר יאפשר להם לבצע את תכנון עבודת הפינוי.

לאחר שהובהרו כל הפרטים והלקוח קיבל את פרטי חוזה העבודה עם החברה מגיע הזמן להתחיל בעבודת הפינוי בפועל.

עבודת הפינוי תתחיל במיון החפצים ובאריזתם בצורה מסודרת – כאשר הלקוח, יוכל לעבור על הדברים כשהם מסודרים וארוזים ולראות אם יש חפצים מהתכולה שהינם בעלי ערך עבורו והוא בכל זאת מעוניין לשמור לעצמו.

בהליך זה החפצים עוברים מיון קפדני – בכדי לאפשר לקבל את ההחלטה לאן יפונה כל אחד מהחפצים – כך  לדוגמא, מה שפונה ונחשב כפסולת מועבר בשלב מאוחר יותר לאתרים יעודיים עבור מטרה זו.

בשלב הבא, חברות רבות יציעו גם שירותי ניקיון יסודיים מה שיאפשר ללקוחות אשר הזמינו את השירות ליהנות בסופו מבית ריק, נקי ומצוחצח אשר מוכן ומזומן לשלב הבא אשר תוכנן בעבורו – מכירה, השכרה או מגורים של בני המשפחה.

כאמור, עבודת פינוי יכולה להישמע כעבודה פשוטה וקלה כשלמעשה מדובר בעבודה מאוד מורכב אשר מצריכה יסודיות ומקצועיות רבה – לא הייתם רוצים לדעת שבגלל חוסר תשומת לב פריטים יקרים שההורים שלכם השאירו אחריהם נזרקו לפח – מהסיבה הזאת ומסיבות רבות נוספות, חשוב לבחור בקפידה את אותה החברה אשר תבצע את עבודת הפינוי ולדאוג לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

צוות פינוי דירה הינה חברת פינוי מקצועית ומנוסה, אשר ברזומה שלה ניתן למצוא עבודת פינוי דירות ועזבונות לרשימה ארוכה של לקוחות.

החברה מקפידה לעבוד בתיאום ומלא ובשיתוף הלקוח לאורך כל שלבי העבודה – כאשר במהלך העבודה מושמים דגשים על כל הפרטים הרלוונטיים אשר יאפשרו עבודת פינוי יסודית ולשביעות רצונו של הלקוח. אז במידה וגם אתם מעוניינים בשירותי פינוי של דירות, מחסנים או מקלטים אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת צוות פינוי דירה וליהנות משירות מקצועי ואיכותי. 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו