פינוי דירות וירושות בבני ברק – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי שירותי פינוי דירות וירושות בבני ברק

פינוי דירות וירושות בבני ברק  – חברת "שי פינוי דירה" פועלת בתחום למעלה משני עשורים, בהם החברה צברה ניסיון חשוב בפינוי כל סוג של תכולה אשר עשויה להעלות על הדעת, ואף ביקרה במגוון דירות מוזנחות ומטונפות.

אי לכך כיום אין שום סוג של תכולה עמו החברה אינו יודעת להתמודד, כאשר עבור כל מטלת פינוי נבנית תכנית פעולה ייחודית, לצד שמירה על הערכים מקצועיות, שקיפות, אמינות וכיבוד הפרט.

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה בבני ברק

בין אם מדובר בדירה רגילה, דירת אגרנים, או דירת ירושה, חברת "שי פינוי דירה" תמיד מגיעה ערוכה לצד תוכנית פינוי שנבנתה מראש. אי לכך ביום הפינוי עצמו טוב לדעת שהכול מתנהל באופן

חלק, מסונכרן ויעיל. אם גם אתם מבקשים לשמוע במעט אודות הליך הפינוי, נציין שראשית כל הצוות עוזר למיין את כלל התכולה, וזאת על מנת להקל את המלאכה ועל מנת למנוע השלכה של חפצים רצויים. לאחר מכן מכינים מקבצים של חפצים אשר מיועדים למכולה, לנקודות מיחזור ולארגוני צדקה, ולבסוף צוות ייעודי מחזיר את הדירה להיות מסודרת, מצוחצחת ומדיפה ניחוחות של ניקיון.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה בבני ברק

פינוי דירות ירושה מהווה משימה במעט יותר מורכבת, ולו כי מעורבים רגשות לצד תכולה רבה של חיים שלמים. אי לכך טוב לדעת שהצוות מציע את עזרתו במיון התכולה, כאשר הוא מאפשר למשפחה לקחת את הזמן לבחון מה היא מבקשת לשמור לעצמה. לאחר מכן כל פריט מפונה ליעד האידאלי ביותר (כולל עמותות ששמחות לקבל חלק מהציוד) ולבסוף חברת "שי פינוי דירה" גם מציעה שירותי שיפוצים, סידור וניקיון, ולו על מנת להכין את הדירה למכירה, כך שאתם הלקוחות תקבלו עליה את המחיר הגבוה ביותר.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

כיוון שכל לקוח שואף לחזור לגור בדירה נעימה, מסודרת ונקייה, חשוב ביותר לדעת שחברת "שי פינוי דירה" אינה רק מסייעת במיון ובפינוי, אלא בין היתר היא גם יודעת להעניק שירותי סידור מחדש של כלל התכולה לצד  שירותי ניקיון – כולל ניקוי התכולה שכן מבקשים להשאיר בדירה. אי לכך  חברת "שי פינוי דירה"  מחזיקה במבחר תכשירי ניקיון מתקדמים לצד ידע עשיר בתחום, כך שבין היתר ניתן למצוא שהחברה עושה שימוש רב במסיר שומנים, שמפו לשטיחים, מסיר אבנית, כלור ועוד.

אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות בבני ברק

חברת "שי פינוי דירה" עובדת בכל רחבי הארץ ובבני ברק בפרט ואף לא מעט. אי לכך החברה

מכירה את שלל הסמטאות, אל חוקי העזר העירוניים ומגוון ארגוני צדקה וגמ"חים ואליהם היא מקפידה לתרום באופן קבוע, ולו על מנת לסייע ככול הניתן. אי לכך אם גם אתם תושבי העיר ואתם מבקשים ליהנות משירותי פינוי יעילים, נעימים ומקצועיים – אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל פרטים נוספים.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

מראש נציין שאנו יודעים להתמודד מול כל סוג של תכולה, בין אם מדובר בחומרי קריאה, ביגוד, מכשירי חשמל, כלי עבודה, שאריות מזון, אוספים וכדומה – וזאת ללא קשר האם מדובר בציוד מאסיבי וכבד או האם מדובר בציוד שבור וחלוד במיוחד, וזאת כי לרשותנו ניסיוןרב, ציוד ייעודי וחוקי בטיחות עליהם כל חבר צוות מקפיד.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה בבני ברק

לאורך השנים חברת "שי פינוי דירה" פינתה לא מעט דירות ירושה, דירות מוזנחות ודירות של ארגנים, ועל כן דירות מוזנחות ועמוסות בפסולת אינן מרתיעות את חברי הצוות אלא ההיפך, אין כמו לראות וליהנות מהמהפך, וכיוון שהצוות מחויב למשימה, הוא עצמו שמח לסייע להחזיר דירות מזוהמות למצב נעים, מסודר וריחני.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו