פינוי דירות וירושות בתל אביב – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי שירותי פינוי דירות וירושות בתל אביב

פינוי דירות וירושות בתל אביב  – כיום ממש כפי שניתן ליהנות משירותי מכבסה והובלות, כך גם חשוב לדעת שניתן ליהנות משירותי פינוי תכולה, וכאן החברה שלי, חברת "שי פינוי דירה", נכנסת לתמונה.

ולו כי אנו עוסקים בתחום למעלה משני עשורים, אנו יודעים לפנות כל סוג של תכולה מכל מקום ואנו מציעים מבחר שירותים משלימים חשובים. גם אתם זקוקים לשירותי פינוי יעילים? מוזמנים ליצור עמי קשר עוד היום!

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה בתל אביב

כאשר הלקוחות שלי פונים אלי, הם ידועים שהם יזכו לשירות מלא, מקצועי ואדיב. חברתי, חברת "שי פינוי דירה", יודעת לפנות כל סוג של ציוד, ועל מנת לוודא שיום הפינוי יתנהל באופן חלק ויעיל אני תמיד בונה תוכנית עבודה מפורטת עבור כל לקוח ולקוח.

כיצד? אני נוהג לשלוח נציג על מנת לבחון את המצב בטרם יום הפינוי, כך שאין מקום להפתעות. בנוסף אני יודע להציע שירותי מיון מקדימים, ולו על מנת למנוע מהלקוחות להשליך חפצים בעל ערך רגשי או כספי.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה בתל אביב? אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות בתל אביב

פינוי דירות וירושות בתל אביב מעט שונה מפינוי דירה רגילה, וזאת כי לצד שלל הקשיים הרגילים שניתן להיתקל בהם בעת פינוי תכולה רגילה, פינוי מעין זה מצריך להתמודד מול ציוד רב של חיים שלמים, ובנוסף מדובר בלקוחות שמתקשים לעמוד אל מול משימת הפינוי, ולו בשל הקשר הרגשי. אי לכך אני בונה את צוותי הפינוי שלי רק מאנשי מקצוע אנושיים ומכילים.

באופן שכזה ניתן להבטיח שכל פריט יפונה באופן מכבד, שתינתן עזרה עבור מלאכת המיון ואף שציוד רב יועבר כתרומה לארגונים בעיר – כך שבני המשפחה יוכלו לחוש כמה שיותר בנוח והמשימה תתבצע  באופן כמה שיותר מסודר.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

פינוי הדירה הנו השלב הראשוני, אך יש לקחת בחשבון שלאחר מכן חשוב להחזיר את הדירה להיות ראויה ואף נעימה למגורים, אחרת מדובר בחצי עבודה.

אי לכך אני מכשיר לא רק צוותי פינוי, אלא גם צוותי ניקיון איכותיים אשר מגיעים על כלל חומרי הניקיון המתקדמים בשוק, עם ציוד ייעודי ועם נכונות לנקות כל פינה בדירה – כולל שירותים, שטיחים ותריסים.

אומנם חברת "שי פינוי דירה" עובדת בכול רחבי הארץ, אך בתל אביב יש לנו לא מעט עבודה ועל כן לאורך השנים למדנו להכיר היטב את העיר, למדנו היכן ניתן למחזר, היכן ניתן לתרום, מהם חוקי העזר העירוניים, כיצד להתמודד אל מול הבניינים הישנים חסרי המעלית וכדומה, כך שאם גם אתם תושבי העיר ת"א ובימים אלו אתם מבקשים לפנות תכולה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ופשוט לקבל מידע נוסף מהנציג שיבוא לבחון את הסיטואציה וללמוד את השטח כראוי, לפני שיעניק הצעת מחיר מתחשבת.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

חברת "שי פינוי דירה" יודעת להתמודד מול כל צורך שנוגע לפינוי, בין אם מדובר בפנוי של רהיטים כבדים ומאסיביים, בין אם מדובר בפינוי של  מכשירי חשמל חלודים וישנים, בין אם מדובר בדירה שעמוסה בציוד רב ובין אם מדובר בדירה שממנה יש לפנות רק שני פריטים.

אי לכך לרשות החברה עומד ציוד ייעודי מקצועי, ציוד מגן, שלל אמצעי אריזה וכמובן צוות מנוסה, מבוטח ואחראי.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה בתל אביב

לאורך השנים פינינו ועודנו מפנים לא מעט דירת מוזנחות, בין אם מדובר בדירות של אגרנים ובין אם מדובר בדירות ירושה. אי לכך חברי הצוות אינם נרתעים מפינוי פסולת ומריחות של צחנה, ואף הם שמחים בכול פעם מחדש לראות כיצד דירות מוזנחות חוזרות בתום הפינוי להיות מסודרות, מבריקות ונעימות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן