פינוי דירות וירושות ברעננה – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי שירותי פינוי דירות וירושות ברעננה

פינוי דירות וירושות ברעננה – משימת פינוי עשויה להיות משימה יחסית קלה, אך כאשר מדובר במשימת פינוי אשר מצריכה לבוא במגע עם תכולה רבה לצד ציוד בעל אופי מאסיבי או כבד במיוחד.

הרי שאז כבר מדובר במשימה שמצריכה סיוע מקצועי, ממש כפי שחברת "שי פינוי דירה" יודעת להציע.

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה ברעננה

מבקשים לשמוע כיצד חברת "שי פינוי דירה" מסייעת במשך שנים לתושבי רעננה לפנות ציוד שאינו רצוי? ובכן ראשית מגיע נציג מטעם החברה על מנת לבחון במדויק במה מדובר, וזאת על מנת להעריך נכונה את סדר גודל העבודה ועל מנת לבנות תוכנית פינוי פרטנית ואישית.

לאחר מכן מגיע צוות מקצועי בשעה שנקבעה, כאשר הוא ישר מתחיל לסייע במלאכת המיון. בתום המיון כל סוג של תכולה מפונה ליעד האידאלי ביותר (כולל ארגוני צדקה ופחי מיחזור), כך שכלל אזור הפינוי מושאר נקי ומסודר.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה ברעננה ? אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות ברעננה

פינוי דירות וירושות ברעננה הינה משימה מעט יותר סבוכה, ולא כי היא כוללת כמויות אדירות של ציוד, אלא כיוון שהיא כוללת לא מעט רגשות, ולו כי מדובר בבני משפחה קרובים אשר נאלצים להתמודד עם חפצים של אדם אהוב.

אי לכך טוב לדעת שחברי הצוות מאוד אנושיים ורגישים לזולת ועל כן יתנהלו באופן שקט, מסודר ומכבד.

כמו כן הצוות יודע להציע שירותי מיון מקדימים ובעת הצורך גם שירותי שיפוץ, סיוד וניקיון עבור הכנת הדירה למכירה.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

כידוע חברת "שי פינוי דירה" הינה החברה המובילה בארץ ועל כן היא אינה מרשה לעצמה לעשות חצי עבודה, ובנוסף היא אינה מאמינה בחצי עבודה.

מכאן שלאורך השנים החברה למדה שחשוב ביותר לא רק לפנות את התכולה, אלא גם להחזיר את הדירה להיות ראויה למגורים, כאשר משימה מעין זו ניתן לבצע רק לאחר שהדירה עוברת ניקוי וסידור מקצועי – שתי פעולות חשובות שגם אותן החברה יודעת להעניק באופן המקצועי ביותר ולצד האמצעים המתקדמים ביותר.

בין היתר חברת "שי פינוי דירה" מעניקה את שירותיה גם לתושבי העיר רעננה, ולו כי לקוח מרוצה מספר לשכן, שגם הוא עתיד לצאת מרוצה. אי לכך אנו מכירים את חוקי העזר העירוניים ומיישרים את ההתנהלות בהתאם, אנו מכירים היכן ניתן לתרום מגוון חפצים ואנו מכירים את שלל נקודות המיחזור.

מכאן שמדי חודש אנו פוקדים כמספר פעמים את העיר רעננה, על מנת לסייע לעוד לקוח לחזור לגור בדירה מרווחת, מסודרת ונקייה – כפי שמגיע לכל אחד!

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

רבים שואלים אותי מה אנו יודעים לפנות ועל כן נציין שהתשובה היותר קצרה היא מה אנו לא יודעים לפנות, וזאת  כי אין זה משנה עבורנו אם מדובר בפינוי של פסולת ורהיטים מאסיביים, או אם מדובר בפינוי של מכשירי חשמל שאינם עוברים בדלת, או בערימות של בגדים וספרים.

כמו כן גם כמות מאסיבית אינה מרתיעה, וזאת כי אנו תמיד מכינים שיעורי בית מראש ועל כן מוכנים באופן המקצועי ביותר עבור כל תרחיש.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה ברעננה

רבים מהאנשים שגרים בדירות מוזנחות ועמוסות בפסולת חשים בושה לפנות אלינו לעזרה, ועל כן נציין שאין זה אמור להיות כך, וזאת כי פינוי דירת אגרנים ופינוי דירות מוזנחות מהוות חלק מההתמחות שלנו.

גם אתם מבקשים לחזור לגור בדירה מפונה, מסודרת ונקייה? צרו עמנו קשר עוד היום – מגיע לכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו