פינוי דירות וירושות ברמת גן – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי שירותי פינוי דירות וירושות ברמת גן

לא מעט אנשים זקוקים לשירותי פינוי דירות וירושות ברמת גן, אך יחד עם זאת פשוט מאפשרים למשימה להישכח, ולו כי יותר קל להתעלם מהמשימה מאשר להתחיל למיין, לארוז, לברר להיכן ניתן לפנות, לבקש טובות מחברים, להעמיס ולפנות עבור כך יום שלם.

אי לכך טוב לדעת שכיום כבר אין צורך להיבהל ממשימה מעין זו, ולו כי פשוט מאוד ניתן להעביר אותה לחברה שתמחה בתחום – אל חברת "שי פינוי דירה"!

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה ברמת גן

לרשותי שלל ציוד איכותי ומקצועי שמיועד במיוחד עבור כל צורך אשר עשוי להתעורר בתחום. למשל אני יודע לספק שירותי מנוף על מנת לייעל פינוי של חפצים מאסיביים מבניינים ללא מעלית, אני יודע להביא מכולות מורשות, אני יודע להביא משאית בגודל הרצוי עבור כל צורך בשינוע וכדומה, כאשר בנוסף אני גם יודע לסייע בעת שלבי המיון הראשוניים ובאריזת החפצים, כאשר כל פעולה מגובה בניסיון עתיר שנים וביחס חם ונטו מקצועי.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה ברמת גן? אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות ברמת גן

כאדם אשר חי את תחום פינוי הדירות לאורך שנים, נתקלתי לא פעם בבני משפחה אשר מתקשים לעמוד נוכח המשימה לפנות דירת ירושה, ולו כיוון שהציוד רב והקשר הרגשי לחפצים מקשה את המשימה.

אי לכך אספתי סביבי במשך השנים עובדים שאינם רק מנוסים ויעילים, אלא הם ראשית כל בני אדם אדיבים ומכילים, ועל כן הם מסייעים בשעה הקשה עוד בשלב המיון, כאשר לא מעט מהתכולה שאינה רצויה הם דואגים להפנות לארגוני צדקה, כך שניתן למצוא עוד דרך לחלוק כבוד אחרון לנפטר.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

ניסיוני הרב לימד אותי שאין זה רק מספיק לפנות את הדירה מכלל התכולה שאינה רצויה, וזאת כי לא פעם בתום הפינוי נתקלים במדפים מלאי אבק, קירות מעופשים, שטיחים מטונפים ובאופן כללי בלא מעט זוהמה.

אי לכך כיוון שאיני מאמין בחצי עבודה, הקמתי מחלקת ניקיון מקצועית, שבין היתר אינה רק מנקה את כלל הדירה, אלא היא גם מסייעת לסדר מחדש את כלל התכולה, כאשר אם עולה הצורך היא גם מעניקה שירותי מיון נוספים, ולו על מנת לוודא שלא נותר שום חפץ בדירה אשר אינו רצוי ועל מנת לאפשר התחלה חדשה ראויה, מסודרת, נקייה וריחנית.

חברתי עובדת  במשך השבוע בכול רחבי הארץ, אך בין היתר רמת גן מהווה יעד עיקרי בו אנו מספקים את שירותנו החשוב, הרגיש והיעיל.

אי לכך אנו מכירים בעיר רמת גן כל נקודת מיחזור, כל ארגון שניתן לתרום בו ציוד וכמובן שגם את חוקי העזר העירוניים, מולם אנו תמיד מיישרים קו ובכך נמנעים מקנסות מיותרים.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

אל תחששו לקרוא לנו גם כאשר מדובר בתכולה רבה, וזאת כי אנו יודעים לפנות כל סוג של חפץ ואף כל כמות, ובנוסף אין זה משנה אם מדובר בדירה ללא דרכי גישה נוחים – תסמכו עלינו שכבר נגיע לצד הפתרון המקצועי והיעיל ביותר, לצד התחשבות במנוחת בשכנים.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה ברמת גן

חברת הפינוי שלי למודת ניסיון לק רק בפינוי דירות סטנדרטיות, אלא במשך השנים גם פינינו עשרות דירות מוזנחות ועמוסות.

אי לכך אנו מגיעים עם ציוד מגן מתאים, עם יחס מכיל ועם היכולת להתמודד גם אל מול פסולת וצחנה, וזאת כי מדובר בחלק מהעבודה, כאשר כל דירה מוזנחת גורמת לנו גאווה כאשר אנו מחזירים אותה להיות מסודרת, מפונה ונקייה. מבקשים פרטים נוספים? צרו קשר עוד היום.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן