פינוי דירות וירושות בכפר סבא – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי פינוי דירות וירושות בכפר סבא

אנשים אשר מבקשים לפנות את הדירה שלהם מציוד שאינו רצוי, עשויים להתקשות לעמוד במשימה כאשר הציוד מאסיבי, כאשר מדובר במגע עם פסולת, כאשר השינוע בעייתי וכאשר התכולה רבה במיוחד. אי לכך טוב להכיר את חברת "שי פינוי דירה" אשר מעניקה את שירותיה המתקדמים בתחום פינוי דירות וירושות בכפר סבא  כבר יותר מעשרים וחמש שנה, ובין היתר גם לא מעט בעיר כפר סבא.

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה בכפר סבא

כאשר חברת "שי פינוי דירה" מגיעה לפנות דירה, היא מגיעה רק לאחר שהיא הכינה שיעורי בית, כך שברגע האמת כל חבר צוות יודע במדויק מה עליו לעשות בכול רגע נתון. חברי הצוות מתחילים עם מיון התכולה וממשיכים עם אריזה (בעת הצורך) ועם פינוי למשאית. מכאן שהם יעבירו חלק מהציוד למכולה מורשית וחלק לפחי מיחזור וארגוני צדקה. לאחר מכן יינתן סיוע משלים עבור החזרת הדירה להיות מסודרת ונקייה, כאשר יש הקפדה יתרה על עבודה שקטה ועל השארת כלל סביבת העבודה מסודרת ונקייה, ולו על מנת להימנע מעימותים מיותרים מול השכנים.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה בכפר סבא

לא פעם אנשים יורשים דירה עם כל תכולתה, כאשר לצד העובדה שהם שמחים מהנכס המניב, הם נשארים חסרי אונים אל מול כלל התכולה של חיים שלמים שלא תמיד ברור מה לעשות עמה. אי לכך במקום להשקיע בכך זמן רב, מאמצים פיזיים והתמודדות נפשית- טוב לדעת שכל שצריך לעשות זה פשוט מאוד לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" אשר מתמחה בתחום לאורך שנים. פה ראוי לציין שהצוות אדיב ומתחשב, חלק מהתכולה מועברת לארגוני צדקה וניתנים שירותים משלימים עבור הכנת הדירה למכירה.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

כחברה אשר בקיאה בתחום הפינוי וכחברה אשר מבקשת להשאיר כל לקוח כמה שיותר מרוצה, אנו לא מסתפקים בפינוי התכולה שאינה רצויה, אלא אנו שואפים להעניק ללקוח את השירות המקיף והאיכותי ביותר. אי לכך השירות שלנו מתחיל עוד לפני שלב הפינוי, כאשר אנו מסייעים במיון התכולה ואילו לאחר הפינוי אנו מנקים באופן המקצועי ביותר את הדירה (כולל את כלל התכולה שמבקשים להשאיר בדירה). לשם כך אנו מחזיקים ציוד ייעודי לצד חומר ניקיון מתקדמים, כאשר אם בכך לא די – אז נציין שאנו גם מסדרים מחדש את הדירה ואף יודעים להציע שירותי צביעה, הדברה ושיפוצים קלים.

אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות בכפר סבא

חברת "שי פינוי דירה" מפנה רבות במרכז ובכפר סבא בפרט. אי לכך אם גם אתם מבקשים לפנות ציוד באופן מקצועי ואיכותי, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום. בשמחה תקבלו מענה מדויק עבור כל שאלה ואף נקבע עמכם פגישה מקדימה ושאינה מחייבת – אליה יגיע נציג על מנת לבחון במדיוק במה מדובר.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

רבים טועים לחשוב שאנו רק מפנים תכולה סטנדרטית, אך האמת היא שאנו יודעים לפנות כל דבר – כולל מכשירי חשמל, כלי עבודה, פסולת, ריהוט ועוד, כאשר מוצרים כבדים, רבים ומאסיביים אינם מהווים עבורנו קושי – ולו בזכות הציוד האיכותי שעומד לרשותנו והניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה בכפר סבא

לא מעט תושבי כפר סבא אשר ביקשו להחזיר דירות מוזנחות להיות ראויות למגורים, הודו לנו לא מעט לאורך השנים, וזאת בין אם סייענו לאספן כפייתי לחזור למוטב לצד דירה מפונה, מסודרת ונקייה ובין אם סייענו לאנשים שאיבדו שליטה על מצב דירתם. גם אתם מבקשים להיעזר בשילוב מנצח של פינוי תכולה ושירותי ניקיון משלימים?

פנו אלינו עוד יום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו