פינוי דירות וירושות בהוד השרון – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי פינוי דירות וירושות בהוד השרון

כאשר יש קושי להתמודד עם פינוי דירות וירושות בהוד השרון, כאשר הפריטים שמבקשים לפנות אינם עוברים בדלת.

כאשר הפריטים שאינם רצויים כבדים ומאסיביים, או כאשר התכולה שאינה רצויה מרתיעה בשל מצבה (ריקבון או חלודה), טוב לדעת שאין צורך להתמודד לבד עם המשימה, וזאת כי ממש כפי שניתן להיעזר בשירותי כביסה עבור הסרת כתמים קשים, כך ניתן להיעזר בנו, חברת "שי פינוי דירה", עבור משימות פינוי מאתגרות שמצריכות כלים ייעודיים לצד ניסיון עתיר שנים.

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה בהוד השרון

חברת "שי פינוי דירה" פועלת למעלה משני עשורים בתחום פינוי תכולה ועל כן כיום אין שום משימת פינוי עמה החברה אינה יודעת להתמודד באופן המקצועי ביותר. אי לכך בנינו לאורך השנים תרחיש פינוי מקצועי, מוקפד ומתחשב בלקוח, וזאת על מנת להשאיר עוד לקוח מרוצה. מלאכת הפינוי שלנו מתחילה עם הכנת שיעורי בית מקדימים, אשר כוללים תוכנית פינוי אישית עבור כל לקוח. ביום הפינוי הצוות מסייע למיין את כלל התכולה  ומעביר באופן שקט ומכבד כל פריט ליעד האידאלי ביותר, בין אם מדובר במכולה הקרובה, בפח המיחזור, או בארגון צדקה. לאחר מכן כל לקוח מוזמן ליהנות משורת השירותים המשלימים, שבין היתר מציעים שירותי ניקוי, חיטוי וסידור מחדש.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה בהוד השרון

חברת "שי פינוי דירה" בין היתר מחזיקה בניסיון עשיר בכול מה שנוגע לפינוי ירושה. אי לכך ראוי לציין מראש שהצוות הנו רגיש ואנושי ושהשירות הנו יעיל ומקיף. בשלב הראשון הצוות מציע את עזרתו במיון כלל התכולה, ולו על מנת להקל על בני המשפחה את המשימה הרגישה. לאחר מכן מוצע לתרום חלק מהציוד שאינו רצוי, ולו על מנת לכבד בדרך נוספת את זיכרון הנפטר, כאשר בתום הפינוי טוב לדעת שניתן להיעזר בשירותי החברה גם עבור החזרת הדירה להיות מוארת, מסודרת ונקייה, ולו באמצעות שורת שירותים משלימים אשר ניתנים בדיוק באותה רמה גבוהה.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

חברת "שי פינוי דירה" מאמינה שכל לקוח אשר מבקש לרווח את הדירה ולהיפטר מציוד עודף, בעצם

מבקש לשפר את מצב הדירה, ועל כן החברה מציגה שורת שירותים משלימים חשובים ביותר – כגון שירותי שיפוץ קלים, שירותי צביעה איכותיים, שירותי ניקיון מתקדמים ואף שירותי סידור עבור כלל הבית. מכאן שאם גם אתם מבקשים אחר התחלה חדשה – אפשרו לנו לעזור לכם!

אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות בהוד השרון

כחברה אשר עוסקת בפינוי לאורך יותר מעשרים וחמש שנה, בנינו מעגל לקוחות מרוצים גם בהוד השרון, ועל כן מדי חודש יוצא לנו להגיע לעיר על מנת לסייע לעוד לקוח מרוצה. אי לכך אנו כבר מכירים היכן ניתן לתרום חלק מהציוד, היכן ניתן למחזר חלק מהציוד ואף מהם חוק העזר העירוניים.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

חברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות כל סוג של תכולה, כולל ציוד רב (אנו מראש מזמינים מכולות בהתאם לכמות הציוד המפונה), מכשירי חשמל ישנים, רהיטים מאסיביים, כלי עבודה, כלי גינון, ביגוד, חומרי קריאה ועוד.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה בהוד השרון

לבסוף נציין שלצד שורת הפריטים הרבים שאנו יודעים כיצד לפנות באופן המקצועי והמכבד ביותר שניתן, אנו גם יודעים לפנות פסולת ואף אינינו נרתעים מדירות מוזנחות, ולו כי לרשותנו אמצעי מגן, ביטוח וניסיון עשיר. גם אתם מבקשים ליהנות מפינוי מקצועי? צרו עמנו קשר עוד היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן