פינוי דירות וירושות בגבעתיים – מיון חפצים ניקיון וסדר

שי פינוי דירות וירושות בגבעתיים

לאורך השנים חברת "שי פינוי דירה" פינתה לא מעט דירות רגילות לצד דירות ירושה, דירות של אגרנים, גגות, מקלטים וכדומה. החברה נוהגת להכין שיעורי בית מקדימים, ולו על מנת להתאים את תוכנית הפינוי המתאימה ביותר לשירותי פינוי דירות וירושות בגבעתיים.

איך אני יכול לעזור לך לפנות דירה בגבעתיים?

חברת "שי פינוי דירה" מתמחה במלאכת פינוי דירות לאורך יותר משני עשורים.

אי לכך חברי הצוות מתורגלים עבור כל סיטואציה, יודעים מראש למצוא את הפתרון הראוי ביותר עבור כל משימת פינוי, מגיעים ערוכים על שלל אמצעי מיגון והובלה, מסייעים עוד בשלב המיון, מייעדים חלק מהתכולה לפחי מיחזור ונקודת תרומה ובאופן כללי חברי צוות "שי פינוי דירה" יודעים לפנות כל חפץ לנקודה האידאלית ביותר, גם אם מדובר במעט יותר עבודה, וזאת כי חברת "שי פינוי דירה" מאמינה בשירות מלא – מא' ועד ת'.

איך אני יכול לעזור לך לפנות ירושה בגבעתיים

דירות ירושה לא פעם עמוסות בציוד מגוון של חיים שלמים, אי לכך בדירות מעין אלו ניתן למצוא בגדים לצד כלי אוכל, פסולת, חומרי ניקיון, כלי עבודה, ריהוט וכדומה.

מכאן שחברת "שי פינוי דירה" קודם כל מקפידה להעניק שירותי מיון מקצועיים על מנת לסייע לבני המשפחה שעדיין כואבים את האובדן להבין מה הם מבקשים לשמור לעצמם, וזאת על מנת למנוע השלכה של חפצים בעלי ערך ועל מנת להבין מה ניתן להציל, ולו בזכות תרומה למגוון ארגוני צדקה.

השירות שלנו כולל ניקיון, סדר, מיון חפצים

חברת "שי פינוי נדירה" אומנם מומחית בפינוי כל סוג של תכולה מכל מקום, אך יחד עם זאת היא גם מתמחת במלאכת פינוי, חיטוי הדברה וסידור מחדש של הדירה. אי לכך, בתום הפינוי החברה מציעה שורת שירותים חשובים נוספים.

מבקשים דוגמה? ובכן בתום הפינוי מגיע צוות ייעודי עבור חיטוי ולאחר מכן הוא מוציא את כלל התכולה שנשארת בדירה החוצה, מנקה אותה, מנקה כיאות את כלל הדירה, כאשר רק לאחר מכן הצוות מחזיר מחדש את כלל התכולה לדירה, כך שהתוצאה הסופית מאפשרת לחזור לגור בדירה שממזמן לא הייתה כה מסודרת, מרווחת וכמובן שגם נקייה.

אנו בעלי ניסיון בפינוי דירות בגבעתיים

חברת "שי פינוי דירה" מעניקה שירותי פינוי בכל רחבי הארץ, אך בגזרת העיר גבעתיים היא מחזיקה בניסיון רב במיוחד.

אי לכך אנו מכירים את שלל דרכי הגישה השונות, מכירים את חוקי העזר העירוניים, מכירים את נקודות המיחזור ואף את שלל ארגוני הצדקה השונים, אליהם העברנו במשך השנים לא מעט ציוד במצב טוב.

אי לכך אם גם אתם מבקשים לפנות עוד השבוע את הדירה שלכם מציוד מיותר – צרו קשר ונשמח לעמוד גם לרשותכם.

אנו מפנים רהיטים, מפנים מכשירי חשמל ותכולת דירה עמוסה

בין אם מדובר בציוד מאסיבי ובין אם מדובר בציוד מועט, בין אם מדובר בציוד כבד ובין אן מדובר בציוד חלוד ושבור, בין אם מדובר במוצרי חשמל ובין או מדובר ברהיטים מאסיביים – אנו יודעים לפנות כל סוג של תכולה ואף יודעים להיכן הכי נכון להשליך או לתרום את הציוד.

אי לכך, אם יש לכם שאלה עבור פינוי – צרו קשר עוד היום ונשמח להגיע ללא התחייבות לראות במדויק במה מדובר.

פינוי דירה מוזנחת ועמוסה בגבעתיים

גם אם הדירה שלכם מוזנחת ועמוסה בפסולת, שאריות מזון, ערימות עיתונים, בקבוקים ריקים, ריהוט מעופש וגללי חיות – דעו שאותנו זה לא מרתיע, אך לכם כן מגיע לאפס את מצב הדירה – מגיע לכם לחזור לגור בדירה מסודרת, נקייה וריקה מפסולת, ועל כן טוב לדעת שכל שעליכם לעשות זה פשוט מאוד לפנות אלינו עוד היום עבור מידע נוסף.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו