איך מפנים זבל ואשפה מדירה בכמות גדולה?

פינוי דירות אגרנות – שאלה שהגיעה למערכת האתר:

"שלום רב לנציגי האתר, לאחרונה רכשתי דירת מגורים בה התגורר אדם אשר סבל מאגרנות כפיייתית. האדם נפטר וילדיו החליטו למכור את הדירה כאשר היא עמוסה בערימות של תכולה מיותרת, זבל ואשפה שהצטברה לאורך השנים האחרונות נראה לי. מדובר בדירה בת 5 חדרים ישנה במרכז הארץ שעל מנת להתאימה לצרכי המחייה הנחוצים לי אצטרך לבצע שיפוץ יסודי בשטח הדירה אבל לפני עבודות השיפוץ אני אצטרך לדעת איך מפנים זבל ואשפה בכמויות גדולות?"

תשובת נציגי האתר:

דירות בהן התגוררו אגרנים כפייתיים הן דירות מוזנחות ומזוהמות המחייבות טיפול יסודי ומהיר ככל הניתן בכל התחלואים המופיעים בשטח הדירה וזאת על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים למתקני הדירה. המקרה אותו אתה מתאר מחייב טיפול יסודי ולכן אנו ממליצים לכם לבחון את שירותי פינוי דירות אגרנות המוצע על ידינו. במסגרת השירות אנו מספקים מענה מקצועי ומקיף לבעיה אותה אתה מציג, כאשר בין יתר הפעולות המיושמות על ידינו במסגרת שירותי פינוי דירות אגרנות תוכל למצוא:

  • פינוי מיידי של כל תכולת האגרנות המצויה בשטח הדירה- כולל פינוי של ערימות פסולת ולכלוך אשר הצטברו בשטח הדירה לאורך זמן
  • טיפול יסודי ומקצועי בקירות המבנה- פעולת סיוד וצבע אשר נועדה לצרכי הרחקת תחלואים כגון פטרת, עובש וסימני רטיבות במידה והם מופיעים על גבי קירות הדירה וסביר להניח שהם מופיעים.
  • חיטוי יסודי של מתקני הדירה השונים, לרבות, ברזים, כיורים, משטחי שיש וכדומה
  •  פירוק של ארונות מטבח וארונות קיר ישנים המצויים בשטח הדירה – כולל גם פירוק של מערכות ריהוט ישנות ומסורבלות המקובעות לקירות הדירה או הרצפה.
  • שטיפה יסודית של כל שטח הדירה וארגון מחדש של סביבת המגורים
  • הכנת הדירה לקראת עבודות שיפוץ יסודיות

חשוב לנו לציין שכל הפעולות המופיעות לעיל מיושמות על ידי צוותי פינוי וניקיון מנוסים ומיומנים בתחומם שמאחוריהם עומד ניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף הפינוי עם התמחות מקצועית בפינוי דירות אגרנות בהן התגוררו אספנים ואגרנים כפייתיים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן