פינוי דירה של קרוב משפחה אחרי פטירה

כחברה מובילה בתחום פינוי דירות לכל מטרה, אנו מקבלים לא מעט פירגונים ומילים טובות על העשייה היומיומית שלנו מצד לקוחות השוכרים את אחד משירותי הפינוי שלנו בהתאם לצרכי הפינוי הנחוצים להם. לפני מספר שבועות קיבלנו פנייה מיוחדת מצד ילדיו של אגרן כפייתי שהלך לעולמו, אשר נדרשו לשירותי פינוי דירת האגרנות של אביהם המנוח. במסגרת בירור הפרטים מולנו בנוגע לתהליך הפינוי עצמו, אחת מבנותיו של המנוח, שיתפה אותנו באופן בו התברר להם כי אביהם המנוח התמודד עם תופעת האגרנות הכפייתית לאורך שנים ארוכות מבלי שילדיו וסביבתו הקרובה היו מודעים לכך.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

"אבי המנוח", היא שיתפה אותנו, "היה אלוף בלהסתיר את בעיית האגרנות הכפייתית עימה הוא התמודד ככל הנראה לאורך שנים ממושכות, מבלי שאף אחד מהילדים והנכדים שלו ידע על כך. היותו אגרן כפייתי התבררה לנו בזמן שהוא שהה בבית חולים במצב קשה ובמהלך השהות שלו שם, נטלתי את המפתח לדירת המגורים בה הוא התגורר בשנים האחרונות וכאשר נכנסתי לדירה לקחת לו בגדים לבית החולים הייתי בהלם מהמראה המוזנח של הדירה ומהעומס הבלתי נסבל של כל החפצים שהיו שם. בשלב זה, פניתי לאחיי ואחיותיי וביקשתי מהם להגיע לדירה. בהתחלה ניסינו בכוחות משותפים לפנות כמה חפצים משטח הדירה, אך העבודה הייתה מורכבת וכמעט בלתי אפשרית בגלל המצב הגרוע של הדירה, הלכלוך והעומס של החפצים. אחד מהאחים הציע שנפנה לשירותי פינוי דירות. לצערי הרב, לא יכולנו לדבר עם אבא על כך שאנו יודעים שהוא אגרן כפייתי בגלל מצבו הבריאותי, ורק לאחר פטירתו התחלתי להבין עד כמה גדול הכאב בכך שלא יכולנו לעזור לו בזמן שהוא הסתיר מאיתנו את בעיית האגרנות".

המקרה הנ"ל הוא אחד מעשרות מקרים עימם אנו בחברת שי פינוי דירה מתמודדים מדי שנה, כאשר קרובי משפחה בדרגה כזו או אחרת פונים אלינו לצורך שירותי פינוי דירה לאחר פטירת הבעלים. במקרים אלו, אנו דואגים בראש ובראשונה להיות קשובים לצרכי מזמיני השירות ולסייע להם בתהליך הפינוי.

פינוי דירה לאחר פטירה – מה חשוב לדעת?

פינוי דירה לאחר פטירה הוא אחד משירותי הפינוי המוצעים על ידינו, ובמסגרתו אנו מאפשרים למזמיני השירות להסתייע בידע, בניסיון וביכולות המקצועיות שלנו בפינוי דירות במהלך הפינוי אנו דואגים בראש ובראשונה לסנן ולמיין את פריטי התכולה ובהיוועצות משותפת עם מזמיני השירות אנו מחליטים איזה פריטי תכולה אנו מעבירים לאתרי פסולת ומחזור ואיזה פריטי תכולה אנו משאירים בשטח הדירה או מפנים לטובת תרומה לקהילה. בנוסף, חשוב לנו לציין שאנו מתמחים בכל סוגי עבודות הפינוי, מפינוי תכולת ירושה, דרך פינוי דירות מגורים ישנות ועד לפינוי דירות אגרנות כמו במקרה שמתואר למעלה.

בסיום עבודות הפינוי של פריטי התכולה אשר היו שייכים למנוח, אנו מאפשרים למזמיני השירות להסתייע גם בשירותי הניקיון שלנו המותאמים למצבה התחזוקתי של הדירה. באופן זה, אנו הופכים גם דירות מגורים ישנות ומוזנחות לסביבת מגורים ראויה ונעימה למגורים.

פינוי דירות לאחר פטירה כחלק מהשבחת הנכס

פינוי של דירות לאחר פטירת הבעלים, נעשה ברוב המקרים כחלק מתהליך מימוש צו ירושה על ידי אחד או יותר מהיורשים. כפועל יוצא מכך, תהליך הפינוי עצמו מהווה חלק בלתי נפרד מהשבחת הנכס ומימושו על פי כתב צוואתו של המנוח. שירותי הפינוי המקצועיים שלנו בשילוב הפעולות הנוספות המיושמות על ידינו בסיום מלאכת פינוי פריטי התכולה המצויה בדירה, יאפשרו גם לכם, יורשי דירות, להשביח את הנכס, כאשר בין יתר הפעולות המיושמות על ידינו תוכלו למצוא:

  • תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה, לרבות, חלונות, תריסים, משקופים, דלתות פנים וכדומה
  • חיטוי יסודי והברקה של אריחי ריצוף, חרסינות, משטחי שיש, חדרי רחצה וכדומה
  • ניקיון יסודי של סביבת המגורים

בנוסף, אנו מיישמים עבודות קלות של סיוד וצבע, שירותי הדברה במידת הצורך ופעולות נוספות בהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה.

כצוות פינוי מוביל בתחומו, אנחנו בחברת שי פינוי דירה, שמים דגש גם על ההיבט המקצועי וגם על ההיבט הרגשי הנלווה לתהליכי פינוי דירה לאחר פטירה של אדם קרוב.

למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולהסתייע בשירותי הפינוי שלנו בפריסה ארצית.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו