פינוי דירה רהיטים ומכשירי חשמל

מומחה פינוי דירה מפנה רהיטים ומכשירי חשמל 

דירות אשר נדרשות לפינוי יכולות להיות עסק יקר עבור מי אשר מחליט לקחת את הנושא תחת חסותו הפרטית.

כלומר, לגייס את בני המשפחה עבור הפרויקט ולבצע אותו בכוחות משותפים. אין ספק כי התוצאות ידברו בעד עצמן, אך מצד שני, ייגבו זמן השווה לכסף, עייפות רבה, רגשית ופיזית וברוב המקרים ישתרכו על פני תקופת זמן הרבה יותר ארוכה משתוכנן. לאחר פינוי דירה רהיטים ומכשירי חשמל, ביגוד, חפצי מטבח וכולי, הדירה תעמוד ריקה וברוב המקרים יידרש ניקיון יסודי, אולי צביעה, לעיתים שיפוץ. במקרה זה וודאי יגיעו בעלי מקצוע עבור המשימה.

מדוע שלא לבצע את התהליך באופן שונה החוסך במאמץ, כסף וזמן? חברת מומחה פינוי דירה, מומחים עבור ביצוע כל התהליך כולו, החל משלב המיון וכלה בשלב השיפוץ, כולל הניקיון וכולל ההדברה. חברת הפינוי מאובזרת בכל הנדרש עבור פירוק רהיטים וגם פינוי רהיטים, פינוי מכשירי חשמל וכל הנדרש עבור דירה נקייה ומוכנה למגורים, מכירה או השכרה.

מי מבצע את השירות של פינוי דירה רהיטים ומכשירי חשמל ?

חברות לפינוי דירות מבצעות מגוון רחב של שירותים עבור הלקוחות השונים. פינוי של משרדים, דירות גג, דירות מרתף, דירות בבתים משותפים, בתים פרטיים, בתי עסק שונים, בתי חרושת, מחסנים, גגות מלאים בכבודה, מקלטים של בתים פרטיים, מקלטים של בתי מגורים משותפים ועוד ועוד, בהתאם לדרישת הלקוח ובהתאם לדרישתו. חברות לפינוי דירות מורכבות מצוות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום מיון תכולת הבית, פינוי דירה רהיטים ומכשירי חשמל.

החברה מאובזרת בכל הנדרש עבור כל שלב של התהליך, כולל אריזה, פירוק רהיטים עבור פינוי רהיטים, פינוי מכשירי חשמל  ושינוע מהיר ויעיל אל אתרים מורשים בחוק ועמותות חסד שונות. כמו כן יכולה להתבצע מכירה של ציוד ורכישתו על ידי החברה עצמה. חברת פינוי יעילה ומקצועית מעניקה גם את שירותיה עבור הלקוח בתחום הניקיון ובתחום ההדברה. במידת הצורך ניתן לבצע גם שיפוץ של החברה כולל צביעה וניקיון סופי לאחר מכן. הדירה וסביבת הדירה נותרים נקיים ומזמינים עבור מגורים מחודשים.

מה כולל חוזה ההתקשרות עם חברת פינוי דירות?

על פי רוב מדובר על עלות של כתשע מאות, אלף שקלים עבור מכולה של ציוד. דירה שמלאה באופן יוצא מגדר הרגיל תהיה חייבת בפינוי של שלוש עד ארבע מכולות בקירוב. חוזה ההתקשרות בין הלקוח לבין החברה ייגע בנושא זה באופן ברור ושקוף, תוך כדי פירוט לגבי ההתנהלות העתידית של כל הפרויקט כולו. חשוב מאד  לשים לב כי מדובר על חברה מכובדת ומקצועית עבור פינוי דירה רהיטים ומכשירי חשמל על מנת למנוע עוגמת נפש. ביצוע העבודה חייב לבוא בסמוך לחוזה מפורט ומסודר כדי לאגד את כל כללי ההתנהלות בצורה מקצועית ושוטפת.

חוזה ההתקשרות מכיל בתוכו את תאריך תחילת העבודה ואת התאריך סיום העבודה כדי לתחם בזמן. התנהלות זו מאפשרת את הביטחון כי לא מדובר על פרויקט אשר יתנהל על זמן שאין לו גבולות והתוצר המוגמר יהיה מהיר. דירה אשר מפונה, נקייה וצבועה, יכולה להוות נכס מניב עבור הלקוח וחבל שהיא תעמד מלאה בתכולה ללא דורש וללא יכולת מחייה בה.

כיצד מתבצע תהליך המיון והפנוי על ידי חברת מומחה פינוי דירה?

כאשר עולה הצורך בפינוי דירה מירושות, עיזבונות, פינוי דירה פרטית, יש צורך במיון ראשוני. פינוי רהיטים וכן פינוי מכשירי חשמל מתנהל לאחר שכל תכולת הבית מוינה על פי קטגוריות. על מנת לבצע את תהליך האריזה והפינוי כראוי, יש לבצע פגישה מקדימה עם נציג של חברת פינוי. חשוב לוודא כי מדובר על חברה אמינה ואחראית אשר גדושה בניסיון. אפשר לבקש המלצות ורוב החברות מצלמות כמה פינויי דירות על מנת להמחיש את האופן שבו הן עובדות. כך ניתן להתרשם מהעשייה שלהן.

התנהלות הפגישה הראשונה עם נציג חברת פינוי

הפגישה הראשונה תפקידה לאפשר את קבלת המידע ללקוח לגבי החברה ולחברה לגבי דירת הלקוח. הפגישה מתנהלת בדירה אשר מיועדת לפינוי. נציג החברה והלקוח עוברים על כל תכולת הבית כדי שהלקוח יוודא מה ברצונו להשאיר ומה ברצונו לשנע מהדירה. נציג החברה, מבחינתו, יכול להתרשם מאופי הכבודה על מנת לדעת כיצד על החברה להיערך מבחינת ציוד נלווה, מהותו וכמותו עבור פינוי רהיטים וכמובן פינוי מכשירי חשמל ועבור התייעלות וביצוע מקצועי של הפינוי.

כמו כן, כל דירה נדרשת לפינוי באופן שונה. יש לקחת בחשבון את המיקום של הדירה כדי למצוא את הנתיב הנכון ביותר עבור הפינוי. דירות בקומה גבוהה יידרשו למנוף, דירות בעלות כניסה מוגבלת יידרשו להתנהלות שונה לעומת דירות בעלות כניסה רחבה. כמו כן, נבדק הרחוב בו ממוקמת הדירה כדי לוודא את הנתיב הפתוח עבור שינוע נוח של כל החפצים הנמצאים בדירה, כולל פינוי רהיטים.

כלי העבודה של חברת פינוי דירה

כלי העבודה נחלקים לכמה סוגים ומעניקים מענה שונה עבור כל שלב ושלב של הפינוי והשינוע. חשוב לדעת כי על אחריות חברת הפינוי לספק את כל הנדרש עבור כל תהליך פינוי מכשירי חשמל וכל הנדרש. הלקוח אינו אחראי על הציוד. בשלב הראשון של המיון והקטלוג יביא צוות החברה עמו את הקופסאות, הארגזים והשקיות העמידות כדי לתת מענה אריזה עבור כל הציוד. כל רהיט אשר נדרש לפירוק יפורק או ינוסר על ידי ציוד מכני מתאים וחדיש. עבור שינוע יעיל ימתינו המכולות וכלי הרכב המיועדים לכך. במידת הצורך, על פי נתוני הפגישה הראשונה, יובא גם מנוף או עגלות כפי הנדרש.

לאחר הפינוי, בהתאם לחוזה שנחתם עם בעל הדירה, תערך החברה עבור ניקיון, שיפוץ, צביעה והדברה. חברה המכבדת עצמה תגיש ללקוח מוצרים איכותיים אשר יספקו את המענה עבור הניקיון והחיטוי של הדירה, שיפוצה בהתאם לנדרש והדברה בחומרי הדברה איכותיים על פי חוק.

להיכן מתבצע פינוי של דירה?

כל דירה לגופה וכל כבודה משונעת בהתאם לחוזה הנחתם. ציוד שאין לו דרישה יפונה אל אתרי פסולת מורשים בחוק על מנת למנוע את הקנס הצפוי ללקוח ולחברה במידה ותושלך הפסולת מחוץ לאתרים אלה. חברה מקצועית לפינוי הינה בעלת היתר מוסמך כחוק עבור פינוי לאתרי פסולת. במידה והלקוח מותיר, יכולה החברה לפנות חלק מתכולת הדירה לעמותות אשר משתפות פעולה עמה. החפצים האיכותיים מועבר אל עמותות אלה וממשיך דרכו אל אנשים נצרכים.

אפשרות מכירת תכולת הדירה לחברת פינוי דירות

אפשרות נוספת אשר עומדת לזכות חברת פינוי דירה היא אפשרות הקנייה של תכולת הבית. בעל הדירה יכול להציע את מרכולתו לחברת הפינוי כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. חברת פינוי רוכשת אוספים שונים, שטיחים במצב טוב, כלי נוי, כלי מטבח, כלי כסף וזהב, תמונות וביגוד מיוחד.

לאחר פירוט המוצרים אשר עומדים למכירה על ידי הלקוח, תוכל חברת הפינוי להציע את מחיר. במידה ותתקבל הצעת המחיר, יוכל הלקוח ליהנות מתשלום מהיר עבור החפצים. באופן זה יוכל הלקוח לבצע מכירה ותמורה לצידה. חשוב לשים לב כי חוזה המכירה הינו חוקי ומאושר. חברות פינוי מקצועיות יבחרו לנהל את העסקה על פי חוק.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו