פינוי דירה- פעולות ניקוי וחידוש אשר נעשות על ידי חברת פינוי הדירה

מפנים ומנקים דירות

פינוי דירה היא משימה לא קלה. יש לפנות מהדירה עשרות ניירות, מסמכים, חפצים, ריהוט, ביגוד ושלל חפצים נוספים. מעבר לכך יש לבצע בדירה עשרות פעולות ניקוי וחידוש כדי להביא את הדירה למצב מתאים למגורים של דיירים חדשים,. חברת פינוי טובה תבצע עבורכם גם פעולות תיקונים בסיסיים בדירה, עבודות סיוד וריענון של הקירות ועוד שלל שירותים כדי לבצע את פעולת הפינוי באופן מושלם. חברת פינוי, לאחר שהיא מפנה את כול החפצים מהדירה בודקת ראשית על מצב הרצפות, פעמים רבות הדירה לא הייתה מאוישת תקופה מסוימת ומצב הניקיון בה הוא מוזנח למדי ולכן מצב הרצפות עלול להיות לא תקין ולא נקי. במצב כזה חברת פינוי תבצע שירותי ניקיון לרצפות תנקה ותבריק אותן ככול הניתן עד שהן תגענה למצב נעים וסביר.

תהליכי ניקוי והברקה

כך גם במסגרת תהליך חידוש פני הדירה לאורך פינוי הדירה חברת פינוי דירה תנקה ותבריק משטחים שונים שהתגלה בהם לכלוך לאחר פינוי חפצים ורהיטים ומכשירי חשמל. כמו למשל משטחים שהיו מאחורי תנורים מאחורי מכונות כביסה ומאחורי מקררים. משטחים כאלה יוברקו וינוקו על ידי חברה רצינית וטובה של פינוי . חברת פינוי תבצע גם בדיקה יסודית של חדרי האמבטיה והשירותים ואלה יעברו חיטוי וניקוי לאחר שכול הציוד והחפצים הורחקו מהם, כך שלאחר פעולת הניקוי תקבלו שירותים ואמבטיה עם כיורים מבריקים, שטחי רחצה בוהקים ואמבטיה ושירותים רעננים ומבריקים.

תיקון ליקויים

בדירה בה התבצע פינוי דירה חברת הפינוי יכולה לגלות כול מיני לקויים בדירה כגון תריסים שבורים, מנורות חסרות, מרפסות מלוכלכות. גם כאן חברת הפינוי יכולה לבצע תיקונים קלים כמו החלפת שלבי תריסים ישנים ומתפוררים או החלפת מנורות וכמובן החברה יכולה לבצע תיקוני צבע או ממש צביעה יסודית של הדירה בהתאם למה שמסוכם עם בעלי הדירה ובהתאם לרצונם. חברת פינוי חוסכת לבעל הדירה טרחה רבה ודאגות רבות. בעל הדירה רק מסכם את הפרטים עם החברה ובא לראות לאחר התקופה המוסכמת דירה נקיה ריקה, מבריקה, ומוכנה לאכלוס מחדש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן