פינוי דירה עמוסה עקב אגירה

מתמודדים עם דירה עמוסה עקב אגירת חפצים מיותרים? אנחנו כאן בשבילכם!

אגירה של חפצים היא תופעה נפוצה ורחבת היקף, ובחלק מהמקרים, היא עשויה להוביל לאגירה כפייתית של פריטים וציוד חסר ערך או שימוש, דבר הגורם לעומס יתר של פריטים בשטח הבית או הדירה, ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לפעולה ויכולים לסייע לכם להשלים מהלך של פיני דירה עמוסה עקב אגירה. אנחנו ב-שי פינוי דירה וניקיון, עוסקים ומתמחים גם בביצוע עבודות פינוי דירה וגם בביצוע עבודות ניקיון נלוות, במסגרתן ניתן להשיב את הבית/דירה למקום ראוי למגורים.  

פינוי דירה עמוס עקב אגירה – למה דווקא איתנו?

ההתמחות המקצועית שלנו בתחום פינוי דירות מבוססת על למעלה מ-30 שנות פעילות ועל מספר שיטות עבודה יעילות אותן פיתחנו לאורך השנים לצורך פינוי פריטי אגרנות מכל סוג ובכל סדר גודל. הניסיון הרב והמוכח שלנו בענף, מבטיח לכם פעולת פינוי יעילה, מהירה ובטיחותית, וזאת לצד, עבודות ניקיון נלוות התורמות את חלקן להשבת איכות החיים לסביבת המגורים.

איזה פריטי אגרנות אנו מפנים?

אנחנו ב-שי פינוי דירה וניקיון, מפנים את כל סוגי פריטי האגרנות העשויים להצטבר בסביבת המגורים לאורך השנים ו/או בעקבות אגרנות כפייתית. לרשותנו, ציוד מקצועי המשמש אותנו למטרות ביצוע עבודות הפינוי על הצד הבטיחותי והיעיל ביותר, תוך נקיטת כל אמצעי הבטיחות הנחוצים. בין היתר אנו מפנים:

  • פריטי ריהוט מכל סוג
  • מוצרי נייר (עלונים, עיתונים, מכתבים וכו)
  • פריטי לבוש והנעלה
  • מוצרי פלסטיק למיניהם
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • מכשירים חשמליים

ועוד מגוון רחב של פריטי אגרנות המייצרים עומס וצפיפות ומהווים מפגע סביבתי ותברואתי גם עבור דיירי הבית וגם עבור השכנים.

מה כוללים שירותי הניקיון שלנו?

לאחר השלמת תהליך פינוי הדירה מכל פריטי האגרנות, אנו מתפנים לביצוע פעולות ניקיון כללי בסביבת המגורים, וביניהן: חיטוי חדרי רחצה ושירותים, חיטוי כיורים, חרסינות וקרמיקה, חיטוי משטחי ריצוף באמצעות לחץ מים גבוה, ניקוי לכלוך נוקשה וכתמים קשים ושטיפה יסודית של שטח הבית/דירה. במקביל לכך, אנו יכולים לסייע לכם בתיקון דלתות, חלונות, תריסים ורשתות.

פינוי דירה עמוסה – מדוע זה חשוב והכרחי?

עומס יתר של פריטי אגרנות בסביבת המגורים מהווה מפגע תברואתי וסביבתי, וזאת בהתאם לסוג ואופי פריטי האגרנות. בכל המקרים, עומס יתר מהווה סכנה ממשית לדליקה בסביבת המגורים, דבר העשוי להוביל לנזק בלתי הפיך לשטח הדירה. כמו כן, אגירת יתר של פריטים וחפצים בסביבת המגורים אינה מאפשרת תחזוקה נאותה של סביבת המגורים, דבר המוביל להימצאותם של מזיקים, מכרסמים וחרקים שונים בסביבת המגורים. כמו כן, אגירת יתר עשויה להוביל למפגעי ריח לא נעימים בסביבת המגורים. בהיבט הבריאותי, העומס והצפיפות של פריטי האגרנות עשויים להוביל לקשיים בנשימה וזאת לצד השלכות בריאותיות נוספות.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו