פינוי דירה עמוסה ומוזנחת בירושלים

דירה עמוסה ומוזנחת בירושלים – מגיעים לעיר הבירה

פינוי דירה עמוסה ומוזנחת בירושלים – גם לירושלים, עיר הבירה, מגיע שי למען מטרה אחת חשובה ונעלה – לארגן, לסדר, לנקות ולטהר דירה עמוסת פסולת ומוזנחת שאיש לא ניקה אותה במשך שנים. אומנם קשה להתגבר על המהומה בקלות, אך שי באמצעות צוות מוגבר יודע מה המשימה שמוטלת עליו ומבצע אותה בנמרצות ובשמחה.

פינוי דירה עמוסה ומוזנחת בירושלים – השמדת חיידקים

שי מחטא הכל, החל מהרצפה ועד המשקופים, הדלתות, השירותים, החלונות. חומרי חיטוי נועדו להשמיד את החיידקים, הפטריות, הבקטריות וכל הנלווים אליהם. המטרה של החיטוי היא להשמיד את כל המיקרואורגניזמים שהצטברו במהלך השנים שבהן הדירה לא נוקתה. מן הסתם הדירה מזוהמת ומסכנת חיים, גם של בני אדם, הזיהום מסכן גם את הסביבה באמצעות מפגע תברואתי. עכברים, מקקים – הם רק חלק מהתוצר של ההזנחה. חומרי החיטוי שבהם משתמש שי משמיד את החיידקים ומקטין את הגורמים לתחלואה זיהומית. כך הוא מכין את הדירה בחזרה למגורים.

צוות בעל ניסיון מוביל כל דירה אל מגורים ראויים

הצוות של שי מנוסה ויודע מה עליו לעשות בכל שלב. תחילה מארגנים את כל הפסולת בשקים מתאימים. את השקים החזקים מארגן שי בהתאם לגודל הפסולת שהצטברה. הצוות מעמיס את כל השקים למשאית הפינוי המובילה הכל לאתר פסולת מורשה. הנהג מסדר הכל כראוי. בינתיים הצוות ממשיך לארגן הכל, כשהכל מתפנה הוא מתחיל בניקיון המאסיבי של כל החדרים וכל האזורים, לא פוסח על מאום. כל חלקה זוכה להתייחסות. כפי שציינו – חלונות, דלתות, משקופים, רצפה, קירות – הכל מנוקה ומחוטא על הצד הטוב ביותר. אחר כך מתחילים לראות צורה חדשה לבית, החיידקים מתפוגגים, הדירה מתחילה להריח טוב, מוכנה לשיפוץ ולמגורים. אם גם אתם בעלי דירה מוזנחת, אל תתייאשו, הזמינו שירותי ניקיון ופינוי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו