פינוי דירה מרהיטים ומכשירי חשמל

מפנים רהיטים

אחד ההיבטים המורכבים לעיתים של פינוי דירה הוא הנושא של רהיטים ומכשירי חשמל. רהיטים ומכשירי חשמל הם במקרים רבים חפצים גדולי מימדים וכבדים שלא ניתן להעביר בקלות. מכיוון אחר ישנם רהיטים ומכשירי חשמל שהם רגישים או שבירים ועל כן משימת ההעברה שלהם מצריכה זהירות מיוחדת. מבחינת נפח, רהיטים ומכשירי חשמל הם במקרים רבים עיקר התכולה שאותה אנחנו צריכים להעביר במסגרת של פינוי של דירה, ועל כן כדאי לחשוב מראש מהי הדרך הטובה ביותר להעביר אותם בצורה יעילה.

אריזה של רהיטים ומכשירי חשמל

במקרים רבים של פינוי דירה מרהיטים ומכשירי חשמל אנו מוצאים כי אריזה שלהם היא קשה או בלתי אפשרית. רהיטים כמו שולחנות או ארונות בדרך כלל אין יכולת או צורך לארוז, ומספיקה אריזה בסיסית שתכליתה הגנה על נקודות רגישות כמו זוויות או קיבוע של דלתות הארון. במקרה של מכשירי חשמל בדרך כלל כדאי מאוד לבצע אריזה כזו או אחרת שלהם על מנת להגן עליהם מפני פגיעה במהלך תהליך הפינוי והמעבר בו הם יטולטלו ממקום למקום. בכל מקרה של העברת דירה כדאי מאוד לנסות ולחשוב מראש אילו רהיטים ומכשירי חשמל מועדים יותר לפגיעה ולארוז אותם בהתאם.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

פינוי של דירה מרהיטים

רהיטים הם בדרך כלל עיקר הנפח של תכולת הדירה ועל כן הם למעשה הקטגוריה העיקרית של חפצים שאותם אנחנו מעבירים במסגרת פינוי דירה. העברת רהיטים, בייחוד אם הם כבדים, מצריכה בדרך כלל כוח אדם של כמה אנשים חזקים שיוכלו לשאת ביחד שולחנות כבדים, ארונות גדולים וכיסאות מרובים. בנוסף, ככל שיש לנו יותר רהיטים בדירה כך אנחנו צריכים רכב גדול מספיק על מנת לשנע אותם ממקום הנוכחי אל יעדם החדש.

 

פינוי של דירה ממכשירי חשמל

מכשירי חשמל הם בדרך כלל בין החפצים הרגישים והפגיעים יותר שאותם אנחנו מעבירים במסגרת של פינוי דירה. כאשר אנחנו מפנים דירה ממכשירי חשמל כדאי בתור צעד ראשון לברור בין המכשירים ולראות האם יש מבניהם כאלו שמהם אנחנו רוצים להיפטר. לאחר מכן כדאי מאוד לארוז את מכשירי החשמל בצורה טובה שתגן עליהם מפני פגיעה. בשלב האחרון יש למצוא דרך להעביר אותם בבטחה ליעד החדש.

שיקולים מיוחדים עבור העברת מכשירים חשמליים

בעוד הרהיטים בדירה יכולים להיות כבדים ומסובכים להעברה, מכשירים חשמליים מביאים איתם את האתגר של הרגישות הטכנולוגית שלהם. זה אומר שלא מדובר רק במשקל או בגודל, אלא גם בהבנה של הדרכים הנכונות להוביל אותם בצורה שלא תזיק למערכות החשמל והאלקטרוניקה בתוכם. לדוגמא, מכונות כביסה, מדיחים, ומקררים דורשים זהירות מיוחדת כאשר נוגעים להובלתם. חשוב להפסיק את החשמל ולוודא שכל החיבורים והמעברות נמוכים לפני ההעברה. בנוסף, כדאי להתייעץ עם מומחים או לקרוא במדריך של המכשיר איך להעביר אותו בצורה הכי בטוחה ואיכותית כך שיישאר שמור גם לאחר המעבר.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו