פינוי דירה מרהיטים וחפצים

שי שירות פינוי דירה מרהיטים וחפצים

מחפשים מי שיפנה עבורכם חפצים מהבית? צריכים לבצע פינוי של תכולה מיותרת מהבית? האם אתם יודעים שאתם לא צריכים לטרוח ולשבור את הראש בשביל למצוא פתרון לכל פריט? האם ידעתם שיש חברה מקצועית שערוכה לספק לכם שרות מעולה ומקצועי של פינוי דירה מרהיטים וחפצים? שווה לכם להכיר את החברה של שי שטיקגולד. זו חברה מקצועית ואיכותית שמעניקה שירות מעולה ואדיב ללקוחות שזקוקים לעזרה בשלב של פינוי דירה מתכולה וחפצים. כאן נמצא הפתרון הטוב והמהיר עבור פינוי הבית מכל התכולה שבו. רוצים לדעת כיצד זה מתבצע? קראו הלאה והבינו את התהליך. וראו אם גם לכם יוכל שירות כזה להועיל.

מה קורה בבית? מה צריך לפנות?

בשלב הראשון אתם פונים לחברה ומספרים לאיש הקשר על מה שקורה בתוך הבית. מה מכיל הבית? אילו חפצים יש בו? האם התכולה במצב סביר או במצב יש מאוד? האם הדירה מאורגנת או שיש בה עומס של פריטים וחפצים? כמה חדרים בדירה? בהתאם לנתונים הללו יוכלו בחברה לבנות עבורכם הצעת מחיר הוגנת. בהתייחס לכמות העבודה ולמשך הזמן שהיא צפויה להתמשך. מסתבר שנציג החברה יבוא לסקור את הבית ולראות מקרוב את המצב בשביל לדייק בהצעת המחיר. לאחר מכן יהיה עליכם להחליט האם מתאים לכם לבצע את הפינוי באמצעות חברה זו.

כיצד מתחילים?

החלטתם ללכת על זה? נהדר! כעת יהיה עליכם לשוחח עם אנשי הצוות ולספר על הציפיות שלכם מהם. מה אתם רוצים שיעשו עבורכם? כיצד תתבצע העבודה? האם אתם יודעים מה לעשות בחפצים המיותרים? האם יש פריטים שאתם רוצים להשאיר לעצמכם? האם אתם רוצים למכור חלק מהרהיטים ביד שניה? וכן לגבי מהלך הפינוי, האם אתם רוצים להיות שותפים במהלך העבודה ולחוות את הדעה שלכם לגבי כל פריט וחפץ? או שמא אתם סומכים בלב שקט על המפנים שיבצעו עבורכם את העבודה לפי ההבנה שלהם. בהתאם להעדפות שלכם יבצעו את העבודה. בדיוק לשביעות רצונכם המלאה.

מתחילים לעבוד

ומתחילים לעבוד. אנשי הצוות של שי יבצעו מיון יסודי ואחראי של כל התכולה שנמצאת בבית ויארגנו את כל החפצים לפי קבוצות. המיון יתבצע בצורה יסודית ואחראית מתוך סבלנות רבה, אך הודות למקצועיות של אנשי החברה זה לא אמור לקחת זמן רב, בהמשך יוגדר יעד עבור כל קבוצה של חפצים. לאן מעבירים בגדים במצב סביר? מה עושים בכלי בית ישנים? למי מעבירים את הרהיטים או את מכשירי החשמל התקינים? יש לדעת כי לחברת פינוי דירה ידע רב בתחום והכירות עם דמויות וחברות שונות שחשוב להכיר בשלב כזה. היכרות עם סוחרי מתכות, עם עוסקים במחזור של טקסטיל וכדומה. כך ניתן לפנות את כל התכולה במהירות, ביסודיות ובלי לעורר רעש ובלגן.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן