פינוי דירה מציגים: שירותי פינוי לוועדי בתים

שירותי פינוי לוועדי בתים מזמינים רק אצל המומחה

נמנים על חברי וועד הבית? סביבת המגורים עליה אתם אחראיים עמוסה בפריטי תכולה ישנה וחסרת שימוש? מחפשים פתרון מקצועי לתכולה המיותרת המצויה בשטח  המקלט או חדר המדרגות? הגעתם למקום הנכון! אנחנו ב-מומחה פינוי דירה מעניקים לוועדי הבתים מגוון רחב של שירותים המיועדים לצרכי פינוי פריטי ג'אנק מבית המגורים. בין יתר השירותים שלנו בתחום זה תוכלו למצוא:

  • שירות לפינוי מקלטים ומחסנים משותפים- הוצאת תכולה אותה הניחו דיירי הבית בשטחים המשותפים והם עומדים שם ללא כל תועלת או מטרה ורק צוברים אבק ותופסים מקום.
  • שירות לפינוי חדרי מדרגות- פינוי והוצאה של פריטי ג'אנק מחדר המדרגות, לרבות, עציצים ישנים, תמונות בלויות, מכונות כביסה מקולקלות, מערכות ריהוט כאלו ואחרות המושלכות לחדר המדרגות ופריטי ג'אנק נוספים.
  • שירות לפינוי גגות- שירותי פינוי וסילוק של דוודי שמש ישנים משטח הגג, פינוי של לשלשת יונים, פינוי פסולת בנייה אשר נותרה בשטח הגג לאחר זיפות הגג וכדומה.
  • שירות לפינוי חניות- פינוי של רכבים ישנים ללא בעלות משטח החניה, פינוי של פסולת בניין, פינוי של פסולת סביבתית.
  • שירות לפינוי חצרות- פינוי גזם, מתקני שעשועים ישנים, ספסלים שבורים וכדומה.

כל אחד מהשירותים המופיעים לעיל, מיושמים על ידי צוותי פינוי מנוסים ומיומנים מטעמנו. צוותי הפינוי שלנו מאובזרים בציוד פינוי מתקדם מסוגו המאפשר לנו לבצע עבורכם את הליך הפינוי המהיר, =המקצועי, היסודי והבטוח ביותר.

חשוב לנו שתדעו: הליכי הפינוי המבוצעים על ידינו מיושמים אך ורק לאחר שהודענו לדיירי הבית על מועד הפינוי. ברוב המקרים, אנו מעניקים לכל אחד ואחת מדיירי הבית את האפשרות להגיע לנקודה בה מצויה התכולה המיועדת לפינוי ולאסוף משם את הפריטים השייכים להם.

מומחה פינוי דירה- מפנים הכול!

שירותי הפינוי שלנו המיועדים לוועדי בתים מותאם גם לחברות אחזקה וניקיון המעוניינות לפנות פריטי תכולה כאלו ואחרים המצויים בסביבת המגורים או מגדלי המשרדים. במסגרת הליכי הפינוי המיושמים על ידינו אנו מפנים כל פריט תכולה חסר שימוש המצוי בסביבת המגורים או העבודה, לרבות, מוצרי חשמל בלויים ומקולקלים, פריטי ריהוט ישנים, מזגנים, זוגות אופניים בלויים, פסולת סביבתית, גזם, גדרות ישנות, ספסלים ישנים, מתקני שעשועים שבורים או הרוסים וכדומה. במידת הצורך, אנו מפנים גם רכבים ישנים והרוסים החונים בחניית הבית או חניון מגדל המשרדים.

מומחה פינוי דירה- כל היתרונות במקום אחד!

השירות המקצועי שלנו מאפשר לכל אחד ואחת מחברי וועד הבית ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • צוות מנוסה הפועל בענף הפינוי למעלה מ-25 שנה
  • צוותי פינוי מיומנים הפועלים בכל רחבי הארץ
  • ציוד פינוי מתקדם מסוגו הכולל בתוכו גם ציוד בטיחות
  • הליך פינוי בטיחותי במסגרתו מושם דגש על כל כללי הבטיחות האפשריים

רוצים לדעת יותר על היתרונות המקצועיים שלנו? צרו איתנו קשר עוד היום.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו