פינוי דירה מלוכלכת ומלאה בזבל

פינוי דירה מלוכלכת ומלאה זבל

אין ספק, לראות מצב בו אנחנו נתקלים בדירה שהינה מלוכלכת ומלאה בזבל הוא לא ממש נעים. לרוב מדובר על דירות של אנשים מבוגרים שכבר לא יכולים לדאוג לסביבתם או לחילופין מדובר על דירות של אגרנים כפייתיים שאוגרים מכל הבא ליד ושומרים בדירתם במשך שנים על גבי שנים חפצים שונים שאין בהם שום צורך.

כאשר מדובר על אגרנות כפייתית לדוגמא, מדובר על בעיה נפשית של ממש, שנדרש לה טיפול כפול: הן טיפול פסיכולוגי וכן במסגרת הטיפול צריך גם לפנות את הדירה מכל החפצים השונים שנאגרו במהלך השנים. כאשר נכנסים לדירה של אגרן כפייתי לדוגמא, הריח והצחנה יכולים לגרום לצחנה של ממש אפילו בכל הבניין.

כך, שדירה שכזאת שהינה מזוהמת ומלוכלכת דורשת טיפול מיוחד הן של פינוי החפצים וגם של ניקוי וחיטוי על מנת שאפשר יהיה לחיות בה באורח חיים נורמלי ותקין. יש הרבה אנשים, שפשוט מעדיפים להעלים עין ממצבים כאלו, ומדובר ממש על פיקוח נפש, שכן מפגע סביבתי ובריאותי כזה עשוי להביא למחלות ושאר בעיות רפואיות אחרות.

אין ספק כי פינוי דירה מלוכלכת ומלאה בזבל זהו תהליך שיכול לקחת זמן והרבה מאוד משאבים וכמובן שלא כולם יכולים לשאת בעול הזה, שכן מדובר על תהליך אינטנסיבי של ממש אם רוצים לסיים עמו כמה שיותר מהר ועוד לאחר מכן גם צריך לנקות את הדירה עם חומרי חיטוי מתאימים. אין ספק שזהו משהו שמתאים לחברה שמתמחה בנושא.

מקצוענים לכל דבר

פינוי דירה מלוכלכת ומלאה בזבל היא עבודה שמיועדת בעיקר למקצוענים שיש להם ניסיון רב וכן ציוד מתאים לנושא. חברת שי פינוי דירה לדוגמא, היא אחת החברות המובילות בתחום זה. אם תכנסו לאתר שלהם תוכלו לראות כי החברה ביצע פרויקטים רבים שכללו פינוי דירות, מחסנים, משרדים, גגות ועוד שהיו במצב קטסטרופלי.

אחד הכללים המנחים של חברת שי פינוי דירה זה שאין משהו שהוא לא אפשרי. גם מקרים שבעיניכם נראים קשים ובעייתיים בעיני החברה יכול להיות שמדובר על מקרה שהוא סטנדרטי ונפוץ יחסית, שכן תהיו בטוחים שלחברה בעלת ניסיון היו מקרים בעבר שהיו מורכבים, אבל בסופו של דבר הכל נפתר כמובן על הצד הטוב ביותר.

אם אתם רוצים חוות דעת יותר טובה, תמיד תוכלו ליצור קשר עם נציג החברה שיבוא לבחון במה בדיוק מדובר, ומהו תהליך הפינוי שנדרש. לחברה שיש לה כבר ניסיון רב וארוך שנים יהיה מושג כללי מה מצפה לה כאשר היא תגיע לבחון את מצב הדירה וכל זה רק מבדיקה ראשונית אפילו.

תהליך הפינוי

לאחר שיגיע נציג מטעם החברה ויבחן מה נדרש לפינוי, תחתמו עם החברה על הסכם עבודה (שכן אתם רוצים לדעת שיש מסגרת זמן מסוימת בה החברה מתחייבת לפעול) לאחר כמה ימים יגיע צוות עובדים מיומן להתחיל עם מלאכת פינוי דירה מלוכלכת ומלאה בזבל ולרוב זה לא ייקח יותר מידי זמן

כמובן, שתהליך הפינוי עצמו גם קשור למקום בו הדירה ממוקמת (באיזה קומה, האם יש מעלית וכדומה), שכן אם יש צורך בציוד מיוחד לטובת הפינוי החברה מכינה את עצמה מראש. כמובן, שיש גם צורך לתת לדיירים בבניין התראה מראש לגבי כל תהליך הפינוי שצפוי, שכן זה עשוי במשך כמה ימים או לפחות יום לפגוע מעט בשגרת החיים.

בסופו של דבר, אתם תופתעו לראות, גם לאחר שהדירה הייתה נראית במצב קטסטרופלי כי ניתן להפוך אותה למקום ראוי לחיים נורמאליים ושגרתיים. כל זה, כמובן בעבודת פינוי וניקוי מקצועית של חברה מנוסה. אז אין לכם יותר מידי מה להתלבט, כבר מחר סביבת החיים שלכם יכולה לעבור מהפך.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו