פינוי דירה מלאה

 

פינוי דירה מלאה הינו אחד השירותים אשר ניתנים 

פינוי דירה מלאה יכול להיות צורך עולה כאשר קיבלתם דירה בירושה, או כאשר דירתכם מלאה בחפצים רבים ללא שימוש, ולעיתים אף כתוצאה מאגרנות כפייתית אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ בדירותכם או אם אתם מתכננים להשכיר את הדירה או למכור את הדירה, הרי שיהיה צורך לפנות את כל החפצים ואת כל הרהיטים בהם אין יותר צורך, על מנת שתוכלו להכין אותה לקראת המגורים העתידיים .

כיצד מתבצע פינוי דירה מלאה?

פינוי דירה מלאה הינו תהליך אשר דורש לא רק זמן, כי אם יכולת ארגון ומיון מקצועי .

זו הסיבה, כי כאשר עליכם לפנות דירה אשר מלאה בחפצים רבים, מומלץ לפנות אל חברות מקצועיות אשר יוכלו לבצע את תהליך הפינוי של החפצים והרהיטים בצורה מסודרת ומורגנת ובתוך זמן קצר יחסית תהליך פינוי הדירה מתחיל קודם כל בשלב המיון של כל מה נמצא בדירה, באופן כזה תוכלו לבחון בצורב טובה יותר את כל מה שממלא את הדירה ולהחליט מה אתם רוצים להשאיר, מה אתם מעוניינים לתרום או להעביר לשווקי יד שנייה ומה שפשוט לא ניתן להשתמש בו ויש להעביר אל אתר אשפה מורשה .

לאחר מכן נארזים כל הדברים והחפצים בצורה מסודרת ומוצאים מן הנכס באופן נקי, ללא הפרעה לשכנים שלכם את האשפה משנעים אל אתרי פסולת מורשים, על מנת להימנע מקנסות עירייה על פסולת שהושלכה אל הרחוב .

בעת תהליך פינוי דירה חשוב מאוד לשים לב לכל החפצים שמפונים מן הנכס, מאחר וייתכן כי תמצאו מזכרות סנטימנטליות אותם תרצו לשמור, או חפצים יקרי ערך.

מה כולל פינוי דירה מלאה?

פינוי של דירה מלאה כולל את פינוי כל התכולה וכל החפצים אותם אתם מעוניינים להוציא מן הנכס, כמובן, שניתן להחליט כי אתם מעוניינים לשמור על חלק מהדברים, אך מה שאין בו צורך מוצא באופן מסודר מן הדירה.

בין החפצים אשר מפונים מן הנכס ניתן למנות:

* פינוי של כל הפסולת והאשפה שנצברה בנכס, ובעיקר באם מדובר במיקרים של אגרנות כפייתית

* פינוי של כל חפצי הנוי

* פינוי של ספרים

* פינוי של מסמכים

* פינוי של כל סוגי האריגים – בגדים, וילונות, שטיחים

* פינוי של צמחייה, עציצים

* פינוי של כל סוגי מוצרי החשמל

* פינוי מלא של כל הדירה

* פינוי של אלמנטים קבועים לקיר, כמו ארונות מטבח, ארונות קיר או מדפים

שירותי פינוי דירה יכולים לכלול גם ניקיון של הדירה לאחר שנסתיים תהליך הפינוי, תיקון של אלמנטים, פוליש לרצפות, צביעה ועוד.

כל השירותים נעשים על ידי צוותי עבודה מומחים ומיומנים במקצועם, כך שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות תחת קורת גג אחת.

פינוי של דירה מלאה הינו תהליך עבודה אשר דורש זמן ויכולת ארגונית גבוהה, על כן, שירותי פינוי דירות מקצועיים הינם הדרך הבטוחה ביותר והמהירה ביותר לביצוע של פינוי החפצים מהנכס.

לסיכום, ההחלטה לפנות את כל הדירה היא החלטה מורכבת ואכן פינוי דירה מלאה חייב להיות מבוצע על ידי מקצוענים אשר יידעו מה לעשות עם התכולה המפונה ולתת פתרונות. פינוי דירה יכול להיות פינוי לאתרי נזקקים או לאתרי אשפה מורשים ומצריך פירוק ושינוע של חפצים ומוצרי חשמל כבדים שרק אנשי מקצוע בעלי הכלים המתאימים יכולים לבצע.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו