פינוי דירה מזוהמת מלשלשת יונים

שי מפנה דירות מזוהמות עם לשלשת יונים

הדירה שלנו היא מקום המבצר שלנו. כלומר, אנחנו חוזרים אליה אחרי יום עבודה או לימודים, מגדלים בה ילדים וחיות מחמד, מטפחים בה זוגיות או חיים בה לבד, וזקוקים לחיבוק שלנו בה, וגם לזמן שלנו לבד. לכן, אי אפשר שהדירה תהיה מזוהמת או במצב תחזוקה בעייתי. אם הגעתם למצב שאתם שוכרים דירה במצב בעייתי, או אם הדירה שלכם הייתה סגורה זמן רב – בוודאי גיליתם בה הרבה מאד ליקויים, בעיות בטיחות בעיקר הרבה מאד טחב, ריחות לא נעימים או דברים שממש חייבים לעוף משם.

זה נכון, למשל, עבור דירות שלא גרו בהן הרבה זמן, זה נכון אודות דירות של אנשים עם בעיית אגרנות או אספנות כפייתית, זה נכון לגבי קשישים שלא יכולים עוד לנקות את הדירה שלהם בעצמם או חיים בגפם וזה נכון גם לגבי סטודנטים שלא טורחים להשקיע בניקיון של הדירה שלהם במיוחד. מה עושים? מזמינים שירות חיצוני, כמונו! אנחנו נעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר, ונאפשר לדירה שלכם לחזור להיות במצב שראוי למחיה. אם המצב של הדירה שאתם גרים ו/או עומדים לגור בה איננו טוב, אנחנו מתאימים לעשות את העבודה עבורכם. אנחנו ננקה ונפנה את הדירה, נחזיר אותה לשימוש וגם נתקן את הצבע, החשמל או הבטיחות בדירה במקרים מינוריים ופשוטים יחסית.

 למה צריך ניקוי או פינה של הדירה?  

פעמים רבות אנשים נמצאים בחו"ל זמן רב, מחזיקים דירה ריקה. במקרים אחרים, נפטרו בעליה הדירה והיא עומדת ריקה, או שסתם אין בה דיירים / שוכרים. זה עושה נזק לדירה, בגלל הצטברות לכלוך, אבק או שאר זיהומים ולכלוכים. לאנשים אחרים יש בעיית אגרנות והבית – מלא באנשים או ריק מהם – מתמלא בהרבה מאד דברים שאין בהם צורך.

הסכנה בכך מרובה: דבר ראשון, זה מאד לא בריא. כלומר, זה צובר לכלוך, זוהמה ואבק שמאד קשה לנקות. בדרך כלל מדובר למשל באנשים שאוספים מגזינים ועיתונים שבלתי אפשרי לנקות. בנוסף, זה לא בריא פסיכולוגית בגלל שהבית פשוט חונק, עמוס, דחוס וחשוך.

כל אלו גורמים לאדם לקמול. זה גרוע מאד אם יש אנשים בבית במצב כזה, קל וחומר אם הדירה ריקה ורק נהרסת. כל שימוש מחודש בדירה ייאלץ להתחיל בפינוי הדירה – בצורה מקצועית, איתנו למשל, וגם בניקיון, סיוד, צביעה, שיפוץ ועוד.

דוגמה למה קורה בדירה מזוהמת

דירות שעומדות ריקות, לעיתים ניזוקות דווקא באזור הדלת או החלונות. דמיינו לכם סיאטוציה בה הדירה עומדת ריקה, ואחד החלונות נשבר מסיבה זו או אחרת. זה מזמין ציפורים לבוא לגור בתוך הבית, לעיתים גם חתולים או חרקים.

המערכת הביולוגית החדשה שמשגשגת מייצרת בעיה משמעותית שלא רק עושה נזק לדירה אלא גם מסכנת את הבריאות של מי שחושב לגור בה בהמשך. צואה של ציפורים וחיות, סכנה בריאותית אמיתית וגם נזק תשתיתי לדירה.

כמובן שדירה שעומדת ריקה אינה ריקה לגמרי מחפצים. לכן, גם החתולים וגם הציפורים, לאחר תקופה, עושות נזק בהם, שוברים הכול, וגם מטילים ביצים בדירה. ההרס למקומות חמימים כמו מטבח או מקלחת הוא אדיר, וצריך לעקור הכול ולשפץ ולהתקין מחדש. זה עולה הרבה מאד כסף, ולכן כדי להימנע ממצב כזה חשוב לעשות שני דברים משמעותיים לקראת העמדת הדירה ריקה – ולא משנה מהי הסיבה כפי המתואר לעיל. האחד, לפנות אותה בצורה מקצועית. זה חשוב כדי שלא יהיה לציפורים / יונים / חתולים איפה "להתנחל" ולא יהיה להם מה להרוס, כמובן בתמימות וללא משים. הדבר השני, זה יאפשר לנקות או להשמיש את הדירה בצורה הרבה יותר טובה לקראת השימוש – מתי שזה לא יהיה.

סכנות נוספות

סכנות בריאותיות נוספות למחלות שיש לחיות, ובמיוחד ליונים, היא מלחמה בין המינים. הדירה הריקה הפכה להיות זירת קרב ביולוגית – והחתולים הורגים את היונים וכולי. לפעמים גם היונים, הציפורים או החתולים פשוט מתים מוות טבעי, או נהרגים כפי שלצערנו קורה לבעלי חיים ברחובות ישראל הסואנים.

זה הופך את הדירה לבית קברות של ממש, עם סכנה בריאותית רצינית – שכן הגופות המרקיבות מזמינות תולעים, חיידקים ומחלות, מסריחות את הדירה ומזהמות אותה. אי אפשר לנשום בדירה, היא מלאת אבק וסירחון, וזה בעיה גדולה מאד לדירה וגם למי שרוצה לגור בה אח"כ.

מה עושים עם דירה מוזנחת?

מתקשרים אלינו, שי פינוי דירה. אנחנו בעלי ניסיון רב בפינוי דירות במצבים כאלו. אנחנו נדאג שכל התכולה של הדירה יצא ממנה, לרבות הפגרים או הלכלוך שהחיות השאירו. אנחנו גם נדאג לתקן את הליקויים בהנחה וישנם כאלו, אשר הזמינו את החיות להתנחל בבית.

מה אנחנו עושים?  

  • אנחנו מפנים עבורכם את כל הזבל, הפסולת, הגוויות, האשפה והלשלשת. לא ישאר שום דבר אחרי שנלך, ואתם לא תזהו את הדירה! היא תחזור להיות מה שהיא הייתה בעבר – מקום שאפשר לגור בו בשמחה, בלי סכנה בריאותית או מצב מגעיל ולא הגייני. 
  • אנחנו מפנים את שאר החפצים לזבל, ואם במקרה יש משהו איכותי – נמכור אותו בעבורכם או נזיז אותו למקום אחר, נשפץ לכם את הדירה בצורה נקודתית – צביעה, סתימת חורים ושאר הפעולות הפשוטות שמגיעות ביחד עם הניקיון, ננקה אותה עבורכם ונדאג לחטא אותה

למה דווקא אנחנו?

אנשי הצוות שלנו מיומנים ומנוסים. יש לנו אנשים שיודעים לפרק את החפצים בדירה או להרכיב אותם מחדש. אנחנו מצוידים בכל הידע הנדרש, כלי עבודה ורכבים מתאימים. אנחנו נחטא את הדירה עבורכם, כדי שהיא תחזור למצב היגייני ובריא, וגם ננקה ונצבע אותה במקרה הצורך. מדובר על מפגע תברואתי של ממש, אנחנו יודעים בדיוק איך לעשות זאת, איך לשמור על הבטיחות שלנו (אתם לא יודעים ולכן אתם עלולים להיפגע בעת פינוי עצמאי). העבודה הזאת איננה פשוטה כלל. אבק שנכנס לריאות למשל הוא דבר מסוכן מאד. בנוסף, האוויר מתמלא צחנה וזוהמה מסוכנת מאד לבריאות. יש בלשלשת הרבה מאד חיידקים, פשפשים או תולעים – וזה מסוכן, ואפילו יכול להרוג.

לנו את יש את הציוד המתאים לכך, ובשל כך מסוגלים להתמודד עם העבודה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, אנחנו מסוגלים להתמודד לוגיסטית עם הפינוי, בשל העובדה שהעובדים שלנו מתורגלים בעבודות סבלות. לא נעשה נזק נוסף לדירה, ולא נפריע לשכנים או ניזוק את הבניין. בין הציוד שאנחנו עושים בו שימוש, הוא אמצעי ניקוז אוויר להוציא את הריח, שימוש מדוד בחשמל ו/או ניתוקו בזמן העבודה, אנחנו משתמשים בתאורת V12 מיוחדת עבור עבודות  מסוג זה. עבודה זו דורשת אנשי מקצוע, ואנחנו בשי פינוי דירה בדיוק החברה המתאימה לכך. יש לנו ניסיון רב וגם ידע וכלים, ובשל כך אנחנו החברה המתאימה ביותר לפתור לכם את הבעיה, בהנחה ונסעתם או שהדירה שלכם מוזנחת זמן רב.

כל דירה מביאה איתה אתגרים חדשים, ואנחנו יכולים לעמוד בהם בגלל הניסיון, הצוות המיומן והציוד שברשותנו. אם יש לכם דירה מזוהמת, מוזנחת או מלוכלכלת מלשלשת של יונים או נזקים אחרים של בעלי חיים, נשמח לעמוד לרשותכם ולוודא שאתם מקבלים את הדירה כמו חדשה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו