פינוי דירה מוזנחת של חולי סכיזופרניה אגרנים

אגרנות כפייתית עשויה להיות פועל יוצא של מחלות נפש שונות, וביניהן, סכיזופרניה. במקרים אלו, האגרנות הכפייתית מלווה גם בחוסר ארגון קיצוני והזנחה נוראית של סביבת המגורים, ולכן, הדבר מחייב התערבות טיפולית לצד פעולות שונות המסייעות לארגון סביבת המגורים של האגרן המתמודד עם מחלת הסכיזופרניה.

אגרנות כפייתית בקרב חולי סכיזופרניה

אגרנות כפייתית מסווגת כהפרעה נפשית לכל דבר ועניין והיא עשויה להתפרץ בקרב נשים וגברים בכל הגילאים. יחד עם זאת, מחקרים שונים בתחום האגרנות מעידים על כך שקיים קשר ישיר בין התמודדות עם מחלות נפש מסוימות לבין תופעת האגרנות הכפייתית, וביניהן, מחלת הסכיזופרניה. במקרים אלו, חולי הסכיזופרניה מפתחים תלות אובססיבית בפריטי התכולה השונים אותם הם אוגרים ואוספים, כאשר מעבר לפעולות האגירה, במצבים אלו, האגרנות מתאפיינת גם בחוסר ארגון קיצוני והזנחה נוראית של סביבת המגורים.

אגרנות כפייתית מגבירה את הסיכון למחלות שונות

מעבר לבעיה הנפשית המהווה מעין טריגר לפעולות אגירה אובססיביות, האגרנות הכפייתית מגבירה את הסיכון לחלות במחלות שונות ובמצים בריאותיים בעייתיים, וביניהם, הפרעות שינה, דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, סוכרת, עייפות כרונית, פגיעות בתפקודי הלב וכלי הדם, בעיות בדרכי הנשימה ובעיות פיזיולוגיות נוספות הקשורות להזנחה עצמית ולהזנחה של סביבת המגורים.

מה חשוב לדעת על דירות אגרנות?

דירות אגרנות הן הגדרה כוללת לדירות מגורים ובתים פרטיים המשמשים את האגרן הכפייתי לצרכי איסוף ואגירה של פריטי אגרנות שונים ולעיתים גם משונים. דירות אלו סובלות מעומס יתר של פריטי תכולה, דבר המקשה במידה ניכרת על תחזוקה נאותה של סביבת המגורים. במקרים קיצוניים יותר, לרבות, דירות אגרנות של חולי סכיזופרניה, סביבת המגורים היא מוזנחת במיוחד והיא מתאפיינת בחוסר ארגון קיצוני והזנחה קיצונית.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה עושים ולמי פונים במקרים אלו?

הטיפול באגרנות כפייתית מחייב מסגרת טיפולית המותאמת לגילו ומצבו הבריאותי של האגרן, ולכן, קיימת חשיבות רבה למעורבות של גורמי טיפול מוסמכים מתחם הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה ותחומי הטיפול הרגשי – נפשי. במעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לתהליכי פינוי מקצועיים של תכולת האגרנות משטח הדירה, וזאת על מנת להימנע ממצבי תחלואה וממטרדים סביבתיים בשטח הדירה.

פינוי דירות אגרנות – כיצד?

פינוי דירות אגרנות חייב להיעשות על ידי צוות מקצועי מוביל בתחום, ולכן, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו לחברת שי פינוי דירה. לרשותנו, ניסיון מקצועי של למעלה מ-30 שנה בענף הפינוי, כאשר לאורך כל השנים היינו מעורבים במאות תהליכי פינוי של דירות אגרנות, וביניהן, דירות אגרנות מוזנחות במיוחד של חולי סכיזופרניה. הידע המקצועי לצד הניסיון המעשי העומד לרשותנו, יאפשר גם לכם להסתייע בשירותיה של חברת פינוי מקצועית ויעילה שמצד אחד מקדישה מחשבה יתרה על הצד הטכני של תהליך הפינוי עצמו, ומצד שני, מבצעת את כל התהליך תוך מתן יחס אדיש והקשבה מלאה לאגרן הכפייתי המתמודד עם הבעיה.

מה כולל תהליך הפינוי?

כחברה מובילה בתחום פינוי דירות לכל מטרה, אנחנו בחברת שי פינוי דירה, פיתחנו שיטה ייעודית למטרות פינוי דירות אגרנות, הכוללת בתוכה את השלבים המקצועיים הבאים:

  • ביקור מקדים בשטח דירת האגרנות לצרכי אומדן היקפי העבודה וגיבוש תכנית פינוי יעילה ובטיחותית
  • סינון ומיון ראשוני של פריטי האגרנות תוך היוועצות מתמדת עם האגרן הכפייתי ו/או מזמין השירות
  • פינוי יעיל ובטיחותי של כל פריטי תכולת האגרנות המיועדים לפינוי תוך שימוש במערכות ציוד המיועדות לצורך כך
  • במקביל לעבדות הפינוי אנו דואגים לפרק ארונות קיר ישנים, ארונות מטבח ופריטי ריהוט נוספים שאינם ראויים עוד לשימוש
  • חיטוי יסודי של סביבת המגורים עם סיום עבודות הפינוי
  • ביצוע יסודי של פעולות ניקיון שנועדו להפוך כל דירה מוזנחת לסביבה ראויה ונעימה למגורים

פינוי דירות אגרנות – למה דווקא איתנו?

  • בגלל הניסיון המקצועי שלנו – למעלה מ-30 שנה
  • בגלל ההתמחות המקצועית שלנו בפינוי דירות אגרנות
  • בגלל השימוש במערכות ציוד המייעלות את תהליך הפינוי
  • בגלל השירותים הנלווים המוצעים על ידינו, לרבות, תיקוני בלאי קלים בשטח הדירה, פעולות חיטוי והדברה להרחקת מזיקים ומכרסמים ופעולות ניקיון יסודיות
  • בגלל ההבנה העמוקה שלנו עם נפשו של האגרן הכפייתי

רוצים לדעת יותר על פינוי דירות אגנרות של חולי סכיזופרניה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו