פינוי דירה מוזנחת בבת ים וניקיון

פינוי דירה מוזנחת בבת ים – מה עושים כשהדירה מוזנחת?

כשמגיעים למצב של דירה מוזנחת אין יותר מדי ברירות אלא לנקות, לשפשף, להבריק ולהכין את הדירה לבאות. פינוי דירה מוזנחת דורש חברת ניקיון מקצועית משום שבלתי אפשרי להשתלט לבד על הזנחה רבה. דרושים כלים מקצועיים, תכנון מדוקדק, צוות בעל כוח פיזי, סבלנות ונמרצות, את כל זאת אתם לא אמורים לבצע בעצמכם. תנו למומחים לפנות את הדירה עבורכם, לנקות אותה ולהחזיר אותה למוטב ואף יותר מכך.

גם פינוי וגם ניקיון בסל שירותים אחד

פינוי דירה מוזנחת בבת ים וניקיון הם שני שירותים הניתנים בסל אחד אל מול חברת הפינוי של שי. שי פינוי דירה זוהי חברה הפועלת עשרות שנים בתחום הפינוי והניקיון ועושה זאת בהצלחה רבה. אלפי ממליצים יעידו על החברה כעל חברה רצינית, יסודית, אדיבה וקשובה לכל הצרכים של הלקוחות שדרוש להם פינוי וניקיון.

כיצד מתבצע תהליך הפינוי והניקיון?

פינוי דירה מוזנחת מתבצע בתהליכים. ראשית, צרו קשר טלפוני ותארו מה הפינוי הנדרש לכם, מה רמת ההזנחה, אם יש צורך במיון ובאריזה, אם יש מוצרים שמיועדים לתרומה או למכירה בחנויות יד שנייה, אם יש מוצרים שדרוש להם פינוי לדירה אחרת או לאתר הפסולת המוכר על פי חוקי העזר העירוניים. צוות המומחים של שי יגיע ביום שתקבעו ובשעה הייעודה ויתחיל בתהליך הפינוי, המיון והאריזה, הניקיון של החדרים והפינוי לאתר הפסולת הקרוב.

מדוע חשוב לשכור שירותי פינוי מקצועיים?

 אל תתפשרו על שירותי פינוי דירה מקצועיים משום שהם מקצרים לכם תהליכים, חוסכים מכם התעסקות בעצמכם ברגעי הניקיון והפינוי, אתם לא צריכים להזיע כשמישהו אחר שמח להזיע במקומכם, אתם לא צריכים להיות זמינים במהלך הפינוי אלא לנוח בבית קפה ולחכות שהכל כבר ייגמר.

יש פינוי שלוקח שלושה ימים, יש פינוי שלוקח חמש שעות בלבד, כל פינוי ומה שנדרש, לכן חשוב שתספקו כמה שיותר פרטים לבעלי החברה למען תכנון הזמן במדויק. צלצלו לשי פינוי דירה והזמינו שירות כבר מעכשיו, שאלו את כל השאלות שעולות במוחכם וצאו לדרך.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן