פינוי דירה- מהו כולל?

פינוי דירות מקצועי

כאשר אנחנו עוברים דירה אנחנו בדרך כלל מחפשים אנשי מקצוע שיעזרו לנו במעבר דירה קל וחלק. בין השירותים הניתנים בזמן מעבר דירה ניתן למנות חברות הובלה וחברות המתמחות בתחום פינוי דירות. פעמים רבות חברות פינוי עוסקות גם בהובלה ולהיפך, ישנן חברות הובלה שמתעסקות גם בפינוי. בשנים האחרונות שוק פינוי הדירות תפס תאוצה, אף אחד לא נהנה מסחיבת רהיטים וארגזים, פירוק ארונות והוצאת פסולת בצורה עצמאית. במקום לבזבז זמן יקר וכוחות רבים ניתן לשכור חברה שיכולה לעשות את כל זאת במקומכם במחיר אטרקטיבי. לפניכם הדברים שכולל תהליך הפינוי.

פינוי מהיר ומקצועי

תהליך פינוי דירות כולל צוות של מפנים מקצוענים ומנוסים שיגרמו לכל התהליך ללכת בצורה חלקה, מהירה ויעילה. לצוות הפינוי יש תפקיד חשוב, הם אלו שדואגים לפנות את הדירה במהירות ובזהירות כדי לא לפגוע במשקופי הדירה, בדלתות ובקירות בנוסף, עליהם להיות זהירים עם הרהיטים שהם מוציאים במידה ואתם מעוניינים לשמור את הרהיטים הללו ולהעבירם לדירה החדשה. שירותי פינוי כוללים בתוכם את ריקון הדירה כולה מא' ועד ת'.

הובלה מהירה

חברות פינוי דירות המציעות גם שירותי הובלה יכולות לדאוג לכך שכל החפצים שלכם יצמאו את מקומם בבטחה בדירה חדשה. כדאי לא לשכור שתי חברות שונות, להוציא כסף מיותר ואולי אפילו לקבל גם תוצאות בינוניות ועבודה לא גמורה מומלץ לשכור חברה אחת שיכולה לבצע את כל העבודה ביעילות רבה. בתום תהליך פינוי הדירה ידאג הצוות להעביר את דבריכם למשאית הובלה ומשם אל הדירה החדשה. הם גם ידאגו להעביר את כל החפצים מהמשאית לדירה.

ניקיון ותיקונים

במידה ואתם מעוניינים למכור או להשכיר את הדירה השינה שלכם, חברות שירותי פינוי רבות מציעות גם שירותי ניקיון בתום תהליך הפינוי. צוות מטעם החברה ידאג לנקות את הדירה, לבצע פוליש ולנקות אבק. בנוסף לכך, כמו כן יתקנו פגמים שונים כגון ידיות שבורות, דלתות חורקות, ברזים שבורים ועוד. בתום התיקונים צוות פינוי דירה יוכל גם לצבוע מחדש את הקירות כך שבתום התהליך תקבלו דירה חדשה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו