פינוי דירה מבניין ללא מעלית

מפנים מדירות בלי מעלית 

אחת הדילמות הקשות ביותר היא איך אפשר לבצע פינוי מדירה בבניין שאין בו מעלית. אם אתם נזקקים לשירותי פינוי דירה מירושה, פינוי רהיטים או פינוי של כל דבר אחר, יש לקחת בחשבון כי תהליך פינוי דירה מבניין ללא מעלית הינו תהליך מורכב. לכן, רבים מבעלי הנכסים המבקשים לפנות דירה, או כל נכס אחר, ממבנה שאין בו מעלית, מומלץ להסתייע במומחה פינוי דירה, על מנת שתהליך הפינוי יהיה יעיל, אפקטיבי, נוח, וכמובן, שיחסוך לכם את המאמץ ואת העול של פינוי דירה מבניין ללא מעלית.

פינוי דירה מקומה גבוהה

במבנים ישנים, פינוי של דירה הנמצאת בקומות הגבוהות, וממבנה שאין בו מעלית, יכולה להיות קשה ומסובכת, במיוחד כאשר בנכס עצמו יש כמות גדולה של חפצים ורהיטים כבדים, אשר יקשו על תהליך הפינוי. צריך לקחת בחשבון, כי הוצאה של כל החפצים והאשפה מן הנכס, עלולה לקחת זמן רב ואף לגזול מכם כוח פיזי – לכן, פינוי דירה מבניין ללא מעלית, מחייב אתכם לפעול באמצעות חברה המספקת שירותי פינוי בצורה מקצועית ואחראית. במקום שתצטרכו לעלות ולרדת במעלה ובמורד המדרגות, להוריד את החפצים לאט לאט, תוכלו להיעזר בשירותים מקצועיים של חברות פינוי אשר זהו תפקידם ואשר מסוגלים לתת לכם את המענה הטוב ביותר, תוך שמירה על החפצים שלכם בשעת ההורדה ולקיחת תנאי הבטיחות החשובים ביותר.

המורכבות של פינוי מדירה מקומה גבוהה

כאשר אין מעלית במבנה, כמובן שתהליך הפינוי יהיה מורכב ומסורבל הרבה יותר. יחד עם זאת, יש לדעת, כי לעיתים, גם במבנים בהם יש מעלית, קיים צורך בשימוש במנוף, מאחר ולא כל החפצים והרהיטים יכולים לעבור בתוך המעלית או בחדר המדרגות. לכן, לפני שמתחילים פינוי של חפצים ורהיטים מדירות הממוקמות בקומות הגבוהות, חייבים לאמוד גם את הציוד והרהיטים וגם את תנאי המבנה מבחינה טכנית. רק לאחר הבדיקות המתאימות ניתן יהיה להכין תוכנית של פינוי אפקטיבית, יעילה ובטוחה. מורכבות שכזו, דורשת ידע מקצועי ויכולת טכנית, ועל כן, שירותי פינוי של דירות בקומות גבוהות מחייב לשכור את שירותיהם המקצועיים של מפני נכסים.

אלמנטים חשובים בפינוי דירה מקומה גבוהה

כאשר מפנים חפצים, רהיטים ואפילו בגדים מדירה שנמצאת בקומה גבוהה ובה אין מעלית, צריך להתחשב ולקחת בחשבון מספר נושאים חשובים:

  • כמות החפצים והתכולה אותה יש לפנות
  • תנאי השטח
  • רוחב המסדרון
  • רוחב חדר המדרגות
  • רוחב החלון או יציאה למרפסת
  • תנאי הקרקע להצבת מנוף

שירותי פינוי דירה מבניין ללא מעלית, באמצעות חברה המספקת שירותי פינוי, תוכל להיות לכם לעזר רב. לפני תהליך הפינוי, יערך סיור במקום ויאמוד את תנאי השטח, על מנת להבטיח תהליך פינוי איכותי, מהיר ובטיחותי, במינימום של הפרעה לשכנים ולדיירי הבניין.

תהליך פינוי דירה ממבנה ללא מעלית

את הפינוי, מומלץ כאמור, לעשות באמצעות חברה מקצועית ומנוסה, אשר ביכולתה לספק לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר, הכולל צוות עובדים מיומן ומנוסה וכמובן, ציוד טכני, כדוגמת מנוף, על מנת להבטיח את מהירות הפינוי.

ראשית, לפני שמתחילים בפינוי בצורה פיזית, נערך סיור במקום, נאמדים התנאים ונערכות בדיקות מקדימות. השלב הבא, יהיה הכנת תוכנית עבודה, הכוללת מיון של כלל החפצים בנכס, החלטה מה הולך לאשפה, לאחסנה, לשמירה, לתרומה או למכירה. לאחר מכן, נארזת כל תכולת הנכס וניתן להתחיל להוציא את כל החפצים והרהיטים מן הנכס עצמו. כאשר עושים זאת באמצעות מנוף, נלקחים בחשבון פרמטרים בטיחותיים, על מנת להבטיח את בטיחות הפינוי בכל עת. השטח שבו עומד המנוף מנוטרל מכלל אנשים וחפצים, סביב המנוף מוצבים סרטי הפרדה על מנת ליידע את כלל הדיירים ועוברי האורח מלהתקרב אל האזור. את הציוד שמורד באמצעות המנוף ממגנים באופן הטוב ביותר, על מנת להבטיח את שלמות החפצים והפריטים, וכמובן, כל העוסקים במלאכת הפינוי מוגנים באמצעות קסדות ובציוד מגן. חשוב לשכור, כי פינוי של דירות במבנים ללא מעלית, ופינוי של נכסים בכלל, הינו עסק מורכב, ולכן, מוטב להתנהל אל מול חברות מקצועיות המסוגלות לתת לכם את הפתרונות המתקדמים והטובים ביותר בתחום של פינוי נכסים.

השכרה של שירותי פינוי

כאשר אתם מחפשים אחר חברה המספקת שירותי פינוי, יש צורך למצוא את החברה המקצועית והיסודית ביותר. תוכלו כמובן לקבל המלצות מחברים או מכרים שכבר התנסו בעבר בתהליך של פינוי נכסים. תוכלו, לבצע שיטוט קצר באינטרנט ולקבל רשימה של כל נותני שירותי הפינוי. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשים לב למספר נושאים חשובים, כאשר מחפשים אחר שירותי פינוי. אתם צריכים לבדוק כי החברה מספקת שירותי פינוי במקום המגורים שלכם, יש לבדוק כי לחברה יש את הציוד הטכני ואת היכולת לספק שירותי פינוי בסדר גודל שכזה. יש לקחת בחשבון כי קיים צורך בפינוי אשפה בצורה חוקית ומסודרת אל אתר פינוי מורשה מטעם העירייה או הרשות המקומית. כמובן, שיש צורך להתחייבות עבודה בחוזה מסודר אל מול חברת הפינוי, המציין את לוחות זמני העבודה ואת מחיר העבודה.

"צוות פינוי דירה" הינה חברה המספקת שירותי פינוי דירה מבניין ללא מעלית. לחברה הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום של פינוי נכסים, וכן היכולת לבצע פינוי של כל סוגי הנכסים בכל סוג של נכס, החל מדירות, בתים, משרדים, גגות, מרתפים ועוד. ב"צוות פינוי דירה" תוכלו למצוא צוות עובדים מנוסה ומיומן, אשר עוסק במלאכת הפינוי בצורה יום יומית ומסוגל לתת מענה לכל צורך של פינוי. תהליך הפינוי המורכב של דירות ונכסים ממבנים ללא מעלית נעשה תחת בטיחות גבוהה, ושימוש בציוד המתקדם ביותר, על מנת לספק לכם פינוי איכותי, מהיר, נקי ומקצועי. לפני תחילת הפינוי, יערך סיור במקום, על מנת לקבוע את מקום הצבת המנוף ובדיקה של כמות ומשקלי הרהיטים. לאחר מכן, יתבצע מיון מסודר של כל החפצים ובשלב הבא החפצים יארזו וימוגנו לקראת ירידה במנוף. עם סיום תהליך הפינוי, אתם מוזמנים ליהנות משירותים נוספים, הכוללים ניקיון וחיטוי של הנכס, צביעה של הנכס והכנה של הנכס לקראת הדיירים החדשים, בין אם במסגרת של מכירת הדירה ובין אם במסגרת של השכרת הדירה.

"צוות פינוי דירה" מזמינה אתכם ליהנות מתהליך פינוי איכותי, אפקטיבי, מקצועי ומסודר. הצוות שלנו, עומד לרשותכם במתן מענה לפינוי של כל סוגי הנכסים. אם אתם עומדים בפני פינוי של נכס בבעלותכם, אם קיבלתם דירה בירושה, אם אתם צריכים לפנות את הגג, המקלט או המחסן, "צוות פינוי דירה" יעמדו לרשותכם ויספקו לכם מגוון רחב של פיתרונות פינוי מן המתקדמים והטובים ביותר, באחריות מלאה ובליווי אישי ומקצועי לכל אורך הדרך.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן