פינוי דירה לפני מעבר דירה

שי שירותי פינוי דירה לפני מעבר דירה

רובנו מכירים את הרגע בו יש לצרור את מטלטלנו ולהעתיק אותם אל דירה אחרת. לא פשוט להתחיל בתהליך אשר על פי רוב נמשך זמן רב מאשר המשוער.

פינוי דירה לפני מעבר דירה מצריך, מבחינה מעשית, את היכולת הארגונית, האביזרים עבור אריזה (כגון קרטונים, ארגזים ושקיות עמידות וחזקות). אריזה דורשת זמן יקר אשר לעיתים מתארך, ולא בשל הסיבה הרגשית. כל כך הרבה חפצים אוגר אדם במהלך חייו וכאשר נדרש להכניס את כל תכולת חייו לארגזים, לא אחת עולה הצורך למיין, לברור ולהשליך את שאינו נדרש יותר. הקטלוג של החפצים שאין בהם תועלת ואלה אשר נדרשים לעתיד, לא תמיד קל כפי שחושבים.

חברה לפינוי דירות מבצעת בכל דירה את הנדרש כדי שהלקוח יוכל לבצע למיין ולארוז, במהירות, ביעילות ולכן במקצועיות. רבים תוהים האם להכניס אדם זר אל חייהם היות ותכולת הבית מעידה על אדם  – כך או אחרת. מי אשר כבר ביצע תהליך כגון זה, יכול להעיד בבטחה כי אין, ולו דבר, בחשיפה זו שעלולה להכביד במהלך תהליך פינוי דירה לפני מעבר דירה. מיון ואריזה, כמו כל תהליך המתבצע, דורש מיומנות וכלים. חברה מקצועית לפינוי דירות מתהדרת, ובצדק, במיומנויות אשר מאפשרות ללקוח לזמן לחייו את קלות הביצוע של תהליך מורכב זה.

כשיש יותר מדי ויש צורך במיון ובאריזה מהירה

אדם אשר נדרש לפינוי מידי של ביתו, אדם שנקרה לעבודה בחו"ל, מי אשר קיבל בירושה דירה או בית גדוש בחפצים, הינם לקוחות מספר אחד של חברת פינוי דירות. כמו כן, מעניקה חברה לפינוי את התשובה הנכונה עבור דירות, מחסנים, מקלטים, משרדים, בתי עסק, חנויות, מפעלים, גגות גדושי חפצים וגרוטאות מדירה וכל מרחב אשר נדרש לעשייה נמרצת בתחום המיון, הפינוי והשינוע של כל כבודה לסוגיה.

חברת פינוי מבצעת פינוי של כל דירה, כולל מקרים יוצאי דופן כגון דירות של אגרנים כפייתיים, מחסנים גדושים אשר מהווים סכנה למפנים, דירות של נפגעי נפש, נכים ואנשים מבוגרים. כל הנדרש עבור פינוי דירות, כולל שינוע של החפצים, אינו נדרש בעשייה אישית אשר מצריכה זמן (העולה לכולנו בכסף). פינוי אישי דורש התארגנות נכונה כגון ציוד עבור אריזה אשר נאסף ימים רבים ממקומות כגון חנויות לממכר מזון. מעבר לכך, כל ציוד גדול וכבד כגון ארונות קיר, ארונות מטבח, מדפים וכולי נדרשים לכלי עבודה עבור פירוק ושינוע. רק ההתארגנות לקראת פינוי דירה לפני מעבר דירה דורשת זמן, הענות, מוטיבציה, כוח פיזי, התארגנות עבור כלי עבודה נכונים וכלי רכב מתאימים.

מדוע דווקא חברת פינוי?

חברה מנוסה עבור פינוי דירות, גם אם מדובר על דירה שיש לפנות אופן חלקי וגם אם מדובר על דירה הנדרשת בפינוי מלא, מצוידת בוותק ובניסיון העומדים לזכותה. לקוח אשר עושה שימוש בחברת פינוי דירות נהנה מכמה וכמה יתרונות:

תכולת דירה נדרשת במיון אינטנסיבי ובארגון החפצים באופן בו ניתן יהיה לפנות כראוי. פעמים רבות קורה כי במהלך האריזה אדם מוצא עצמו עומד על רצפה גדושה בחפצים היות ופינה את הארונות. קל מאד לאבד את הידיים ואת הרגליים במהלך הניסיון למיין את כל החפצים. חברה לפינוי הינה בעלת הכלים והידע עבור פינוי מעשי ויעיל. צוות החברה מבצע את המיון באופן מקצועי ולכן, גם במהלך הפינוי נשמר סדר אשר מאפשר לבצע את הפינוי והמיון בצורה מאורגנת מבלי לשקוע בתוך כמות מרובה של חפצים, מבלי לדעת כיצד להתנהל.

פינוי דירה בטרם מעבר דירה נדרש למיון מסודר, על פי קטגוריות מסודרות כגון חפצים  אישיים, תכתובות וניירות חשובים, כלי מטבח, כלי נוי, ריהוט, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד מגוון רחב של ציוד. מעבר לכך, היות ומדובר על ציוד שאת חלקו מעוניין הלקוח להשליך, מתבקש מיון כפול: חלק מהציוד עתיד לעבור אל מקומות אחרים וחלקו ממשיך עם הלקוח.

להיכן מועבר ציוד שאין בו צורך?

חברת פינוי עושה את העבודה עבור הלקוח ולמה הכוונה? כל עוד קיים ציוד שהלקוח מעוניין לקחת עמו, הכול טוב ויפה, אך מה בנוגע לציוד שברצונו להשליך? מעבר לכך: לא אחת קורה כי אדם יורש דירה בה הוא מעוניין אך הוא אינו חפץ בתכולתה. חשוב להדגיש כי לא ניתן להשליך את כל הציוד אל הפחים השכונתיים, כולל פחי האשפה הגדולים דמויי המכולות (מה שנקרא: "צפרדעים ירוקות").

חברת פינוי דירה מאפשרת  פינוי דירה לפני מעבר דירה אל אתרים מורשים של מדינת ישראל. מי אשר עובר על החוק, צפוי לקנס כבד. חברת פינוי דירות לא רק שמשנעת את תכולת הדירה אל אתרים מורשים, היא גם מבצעת פינוי אל עמותות אשר לוקחות חסות על משפחות נזקקות (בהסכמת הלקוח). פועל יוצא מכך הוא רווח נקי לכל הגורמים הנוגעים בדבר.

האם ניתן להרוויח מפינוי דירה?

בהחלט כן. חברת פינוי דירה מאפשרת פינוי של תכולות דירה, שינוע מסודר ואחראי ולא רק. במידה ומעוניין הלקוח למכור את תכולת ביתו, הוא יוכל לקבל הצעת מחיר עבור הציוד, כל חפץ בנפרד, ועל ידי כך גם יוכל לפנות במהירות את כל הקיים בדירתו וגם יוכל ליהנות מרווח נקי בתוספת.

מכירת תכולת דירה

כאשר לקוח מעוניין בפינוי ובשינוע, כולל מכירה של ציוד מהדירה שלו, הוא מוזמן לצור קשר עם חברה לפינוי דירות. במקרה זה, יועץ / נציג, של חברת הפינוי מגיע אל בית הלקוח כדי לעבור יחד עמו על כל הציוד הנמצא בדירה. הלקוח יציג את מרכולתו ונציג החברה יוכל להעניק לו את הצעת המחיר של כל חפץ. במידה ויסכימו על עלות המוצר, המכירה תתבצע במהירות וביעילות על ידי חוזה חוקי ומוסדר.

שירותים נוספים אשר מעניקה חברת פינוי דירות

מעבר לפתרון המיון, האריזה, השינוע והמכירה, מציעה חברת פינוי שירותים נלווים נוספים אשר במרבית המקרים נדרש כאוויר לנשימה עבור הלקוח היות ודירה ריקה מתוכן לרוב נדרשת בשירותים נוספים כגון ניקיון וחיטוי, הדברה ולעיתים גם בשיפוץ. האפשרות לבצע את כל השירותים הללו יחד, מקנה ללקוח את האופציה לאגד את כל הנדרש לו תחת בית עסק אחד ולא להתרוצץ בין אתרי אינטרנט עבור כמה וכמה שירותים, לברר מחירים, להזמין אנשי מקצוע ולסגור חוזה, כמה וכמה פעמים. חברה מקצועית אחת, מתמחה בכל הנדרש ומבצעת את עבודתה בכל המישורים על הצד הטוב ביותר.

יעילות החברה והארגון הנכון מקנה ללקוח חוזה מסודר של עשייה נרחבת אשר תחום בזמן קבוע. כל התהליך כולו מתנהל בשקיפות מול הלקוח אשר מודע לכל שלבי התהליך ובכך נהנה משיתוף פעולה מלא של צוות מקצועי ויעיל. חוזה ההתקשרות בין חברת פינוי דירות והלקוח מתנהל לאחר פגישה ראשונה בה מעריך נציג החברה את כמות הכבודה ומבצע מחשבה מקדימה עבור שינוע מהיר מהדירה.

כל דירה נדרשת לפינוי בצורה מסוימת בהתאם למיקומה. דירה בקומה גבוהה, לדוגמה, מחייבת שימוש במנוף אותו מביאה החברה. החוזה מפרט את כל הנדרש עבור הפינוי וכך את התהליך המורכב, כולל תאריך תחילתו וסיומו, ושמות אתרי הפינוי בהם עושה החברה שימוש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן