פינוי דירה לפני הובלה

פינוי דירה עם שי 

מעבר דירה הוא עניין מרגש, מרגש בגלל שאנו מתחילים משהו חדש ומתמקמים במקום בו לא היינו קודם. מעבר דירה יכול להיות בעקבות רכישת דירה חדשה, מעבר מדירה שכורה אחת לשנייה או מכל סיבה אחרת. את הדירה צריך כמובן להוביל ממקום אחד לשני וצריך עוד לפני כן פינוי דירה לפני הובלה. את האריזה בדרך כלל נעשה לבד אך מה עם כל מה שאנו לא צריכים ואנו רוצים לפנות מן הדירה? בדיוק בשביל זה ישנן חברות פינוי דירות כמו חברת clear-team המבצעת גם פינוי דירה וירושה, פינוי דירה בחינם, פינוי עיזבון, פינוי מחסנים ועוד.

איך מתכוננים לפינוי כזה?

פינוי של דירה לפני הובלה מצריך הכנה מוקדמת בעיקר אם אנו נעזרים בחברה חיצונית לפינוי הדירה. במידה והחברה מפנה את הדירה בחינם היא תעשה זאת בתמורה לחפצים שיפונו מהבית, ועלינו בעלי הדירה או אלו שאחראים עליה לוודא שאין חפצים עם ערך סנטימנטלי, ערך כספי גבוה שלא היינו מודעים אליו ועוד. לאחר שתחתמו על הסכם עם חברה שתפנה לכם את תכולת הדירה בחינם ובזמן שהיא תפנה, לא תוכלו להתחרט ולכן צריך לעשות את הכל [כל הבדיקות] עוד לפני שמסכימים על תחילת העבודה. הכול בשביל למנוע אי נעימויות.

ביטוח ובטיחות

חברה המפנה לכם את הציוד מהבית לפני הובלה צריכה להיות חברה שנוקטת את כל אמצעי הבטיחות בשביל העובדים שלה מה שאומר שיש להם ביטוח למקרה של תאונת עבודה. גם אם אתם לא בעלי החברה אלא "רק" בעלי הבית המפונה יש לכם אחריות על שלומם של העובדים וכל תאונה יכולה לגרור עימה תביעה שלכם אז רצוי לבדוק שלחברה יש ביטוח לעובדים. כמובן שבנוסף צריך גם להיות ביטוח על הציוד המפונה מן הדירה, מכיוון שאם פריט יקר ערך יינזק בכל דרך שהיא מישהו הרי יצטרך לקחת על כך את האחריות המתבקשת.

אם אתם מחפשים חברה שתפנה לכם את הדירה לפני ההובלה clear-team היא החברה שאתם צריכים. פנו אלינו עכשיו ונשמח לסייע לכם בפינוי הדירה שלכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו