פינוי דירה ידידותי ויעיל

פינוי דירה עושים עם שי 

בענף פינוי דירות יש תחרות רבה בין חברות שונות, לא כולן מקצועיות ומבטיחות לכם תמורה מלאה והוגנת עבור התכולה והתשלום שלכם. ההמלצה הראשונה אם דרוש לכם פינוי דירה טוב היא לבחור בחברות ולא באנשים פרטיים או בעלי עסק קטן ולא מבוסס, ההבדל בין היכולות והגישה של העצמאים בתחום לחברות הוא גדול ומורגש בכול שלב בפינוי, החל מכוח אדם מצומצם, לא מנוסה, ולא קבוע ועד לכלים לא מספקים לפינוי עצמו. חברה מקצועית לעומת זאת מקדישה משאבים כול הזמן בשכלול היכולות שלה, ברכישת אמצעים טכנולוגיים ולוגיסטיים כמו מנופים, רכבי פינוי ייעודים, והכשרות עובדים, ולמי שמקבל את שירות הפינוי דרכה מובטח פינוי יעיל ופרפקטציוניסטי.

להתחיל את הפינוי ברגל ימין

לפינוי שמתקדם בצורה טובה יש סימנים מקדימים, הראשון כאמור הוא לבחור בחברה הטובה והמקצועית באיזורכם. סימן נוסף הוא השיח עם נציג השירות של חברת פינוי דירה, אם השיחה מתחילה בכבוד ובאדיבות זה כבר סימן טוב, אך נסו גם לשאול על החברה עצמה, על מספר הפינויים שהיא מבצעת במקביל, על המצאות מנהל עבודה במהלך הפינוי שלכם, לברר האם העובדים הם קבועים, ומה הם אתרי הפינוי להם מפנה החברה תכולה חסרת ערך. אם לחברה רשימה של אתרי פינוי מורשים וחוקיים זהו סימן מעולה לחברה המקפידה על לשונו של החוק לטובת איכות הסביבה המשפיעה על כולנו. לאחר שביררתם פרטים אלו כדאי להסביר בפירוט מה התכולה שלכם שאתם רוצים לפנות, מה הגישה אליה, ובאילו מועדים נוח לכם שהפינוי יבוצע, שאלות אלו יסייעו לנציג השירות לתכנן עבורכם את הפינוי, ולתת לכם הצעת מחיר מתאימה.

תרומה לזולת או פינוי חינמי

לעיתים לתכולה עדיין יש ערך כלכלי, כמו כשמדובר במכשירים שעודם עובדים, ברהיטים ישנים אך שמישים וכדומה. במקרים אלו תוכלו לבדוק מול החברה הנבחרת את אופציית הפינוי החינמי או הבנחה משמעותית עבור חלק התכולה שיעבור לידי ולבעלות חברת הפינוי, או לבקש לתרום חלק מהחפצים הללו לנזקק באמצעות שינעום על ידי חברת הפינוי למרכזי קליטת תרומות לבחירתכם. פינוי דירה יכול להיות גם הזדמנות לתרום לחברה בה אנו חיים וכך גם לקבל דירה נעימה ומרווחת, וגם לשפר את חייו של הזולת.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן