פינוי דירה ותכולתה

מפנים תכולת דירות 

פינוי דירה אורך בממוצע כיום אחד, והדבר תלוי רבות בכמות התכולה. כדי להגיע ליעילות מקסימאלית בעת הפינוי, צריך להכיר היטב את הדירה, לבדוק את הגישה אליה, וכמובן, לבדוק מהי תכולתה. צריך לשוחח עם בעל הדירה, ולקבל ממנו פרטים רבים על הדירה, ובמקרים שונים, צריך לצאת לדירה לקבוע פגישה עם בעליה, ושם, לבדוק את כל מה שצריך, ולתכנן את הפינוי המקצועי. בעת הפגישה מומלץ לבדוק עם יש כימיה טובה בין הקבלן והלקוח. מומלץ לסגור פרטים מיוחדים ולהצביע על כל מיני דברים חריגים, כמו: הימצאות פסנתר או רהיטים גדולים שצריך להזמין עבורם מנוף גדול לצורך שינועם.

הסכם וביטוח

צריך גם להקפיד על הניירת הכרוכה בביצוע פינוי דירה, ובכלל זה, הסכם מתאים והקפדה על ביטוחים הכרחיים. הסכם שייחתם בין הקבלן והלקוח, יכלול פרוט של כל התנאים לביצוע העסקה, ובכללם: מחירים, תנאי תשלום, מועדי פינוי ועוד. ביטוחים מתאימים הם ביטוחים כנגד נזקי גוף, רכוש, ביטוחי צד ג' ועוד, וכל אלו ירגיעו את הלקוחות וידרבנו אותם להעביר את העבודה לקבלן מסודר, והם ישמחו לדעת שהרכוש היקר שלהם מבוטח כהלכה.

שירותים נלווים

יש לקוחות אשר ירצו להיעזר בשירותים נוספים שהקבלן יכול להציע, והם יבחרו רק בקבלן שיש לו אותם. ולכן, קבלנים מנוסים יציעו שירותי אריזה, פירוק והרכבת ארונות, שירותי אחסון מיטלטלין, שיפוצים, צביעה, ניקיון ועוד, יש הרבה לקוחות שאין להם זמן או יכולת טכנית להתמודד עם חלק מהמטלות המורכבות הללו, והם ירצו לתת אותם או את חלקם לאנשי הקבלן, ואף יהיו מוכנים לשלם את התוספת הכספית הכרוכה בכך. לעיתים, יכול קבלן לתת מבצעי הנחה שונים ללקוחות אשר מבקשים את כל השירותים הללו.

אריזה נכונה

יש חשיבות גדולה מאוד לצורת האריזה, ואריזה נכונה תסייע מאוד לשמור על שלמות החפצים, ותביא לכך שהפינוי ייעשה בצורה בטוחה. שימוש בחומרי אריזה מקובלים יפתור בעיות רבות, וישמור מפני שברים, סדקים וחבלות לחפצים שבירים מאוד. פינוי דירה מושלם יגדיל את המוניטין של הקבלן, ויתרום רבות לשם הטוב שלו, ולכן, הוא ועובדיו יקפידו על שירות מקצועי מעולה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו