פינוי דירה וניקיון להשבחת הנכס

כיצד שירותי פינוי דירה יכולים להשביח עבורכם את הנכס?

פינוי דירה וניקיון, טוען שי שטיקגולד, הבעלים של חברת שי פינוי דירה, "היא הדרך היעילה, המהירה והחסכונית ביותר לצרכי השבחת נכסים, כאשר היקף עבודות הפינוי והניקיון, מאפשר לחדש את שטח הדירה מבלי להידרש להוצאה כספית גבוהה לצרכי שיפוץ וכדומה".

למי השירות יכול להתאים?

"פינוי דירה וניקיון הוא שירות מקצועי הניתן להתאמה מלאה לכל לקוח/ה, וזאת בהתאם להיקף התכולה המיותרת המיועדת לפינוי ובהתאמה מלאה למצב התחזוקתי של שטח הדירה. לפיכך, השירות יכול להתאים גם לרוכשי דירות יד שנייה ישנות בהן מצויה כמות כזו או אחרת של תכולה חסרת שימוש וגם לבעלי דירות מגורים המעוניינים להשביח את הנכס לקראת תהליכי המכירה. כמו כן, השירות יכול להתאים לכל מי שמעוניין לחדש את סביבת המגורים ולצורך כך נדרש פינוי של פריטי תכולה ישנים וחסרי שימוש ולאחר מכן ביצוע של עבודות ניקיון בשטח הדירה".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה השירות כולל?

"פינוי דירה וניקיון על ידי צוותי הפינוי שלנו ב-שי פינוי דירה, הוא שירות המשלב בתוכו את הפעולות הבאות:

  • סינון ומיון מקדים של פריטי התכולה המיותרת הנדרשת לפינוי
  • פירוק פריטי ריהוט מסורבלים וכבדי משקל לצד פירוק ארונות ישנים וכדומה
  • פינוי בטיחותי של כל התכולה המיותרת משטח הדירה והעברתה לאתרי פסולת
  • חיטוי כללי של חדרי רחצה, שירותים, משטחי שיש, אריחי חרסינה וכדומה
  • ניקיון יסודי של שטח הדירה בשילוב תיקוני בלאי קלים
  • צביעה וסיוד של קירות הדירה הסובלים מתחלואים שונים
  • חיטוי נוסף של סביבת המגורים ושירותי הדברה במידת הצורך

חשוב לציין שכל עבודות הניקיון מיושמות עם סיום מלאכת הפינוי ובהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה".

כיצד תהליך הפינוי תורם להשבחת הנכס?

"פינוי תכולה מיותרת משטח הדירה, היא פעולה מומלצת לכל אחד ואחת מבעלי הדירות בהן מצויה תכולה ישנה וחסרת שימוש, ואין זה משנה אם הדירה מיועדת למכירה. מעבר לכך, תהליך הפינוי עצמו מאפשר ניצול מיטבי של שטח הדירה. כמו כן, השילוב בין פינוי תכולה לניקיון יסודי של שטח הדירה, מקנה מראה אחר לשטח הדירה וגם דירות ישנות ומוזנחות יכולות להיראות מקסימות לאחר פינוי וניקיון".

מה הן עלויות השירות?

"העלות הכספית של שירותי פינוי ודירה וניקיון, נקבעת בהתאם למספר פרמטרים משתנים, וביניהם, גודל הדירה והיקף התכולה המיועדת לפינוי, מיקומה של הדירה ביחס למבנה ולרחוב, וכמובן, מצבה התחזוקתי של הדירה והיקף עבודות הניקיון הנדרשות על מנת להקנות מראה משודרג של סביבת המגורים בסיום העבודה. חשוב לי לציין שהעלות הכוללת של פינוי דירה וניקיון היא עלות נמוכה בהשוואה לעבודות שיפוץ שנועדו לצרכי השבחת נכסים".

אם גם אתם מעוניינים להשביח את הנכס שבבעלותכם באמצעות שירותי פינוי דירה וניקיון, זה הזמן ליצור קשר ישיר כאן עם שי שטיקגולד ולהבטיח לעצמכם את שירותי הפינוי הטובים ביותר בישראל.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו