פינוי דירה הוא עבודה בפני עצמה

השקט שלפני הסערה

שירותי פינוי דירות הם כלי שמאפשר לבעל הבית לדלג באלגנטיות  מעל המחסום הכבד  של פירוק ואריזת התכולה, להתגבר על העומס בזמן קצר ולהתרכז בדברים החשובים באמת. זהו שירות שיעזור לפרויקט בכללותו להיות חוויה חיובית עם חדוות יצירה ושמירה על איכות ושגרת חיים רגילה.

פינוי דירה הוא תהליך שמתחיל בדברים הקטנים

צוות פינוי דירה מורכב מקבוצת בעלי מקצוע מיומנים, המתמחים במיון וברירת חפצים לפי קטגוריות.

את כל כלי הבית השבירים הם עוטפים ואורזים בצורה עדינה וקפדנית, כך יישמרו בשלמותם עד לשלב  שאחרי השיפוץ, כך שבסידור ועיצוב הבית החדש, הנגישות תהיה ישירה וקלילה.

 

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

ועכשיו לציוד הכבד

תכולת הריהוט הכבד, כל מוצרי החשמל הגדולים, הכלים הסניטרים, אביזרי התאורה וכל מה שתלוי על הקיר והתקרה, כמו: טלוויזיות, מדפים, רמקולים, נברשות וכבלים למיניהם, זו התעסקות הדורשת כוח פיזי, מיומנות ועבודה עם כלי עבודה נלווים. צוות פינוי דירה ניחן ביכולת פיזית גבוהה, אשר כוללת פירוק, אריזה, הזזה וסחיבת כל תכולת הריהוט הכבד.

 

פינוי דירה כולל גם את פינוי האשפה

בסוף תהליך פינוי דירה מתגלה ערימת אשפה לא קטנה. גם אותה הצוות המיומן ממיין ומפנה לאזורי אשפה מורשים. את הרהיטים הישנים מהם הגיע הזמן להיפרד, צוות פינוי דירה יסיע לשווקים כמו שוק הפשפשים, או לארגונים המתמחים בחלוקת ציוד לתרומות. עכשיו כשהבית פנוי ונקי, צוות השיפוץ יכול להיכנס ולהתחיל את השלב הבא…

הכנה לשלב הבא: שיפוץ

ברגע שהתהליך נסיים והבית פנוי מריהוט, חפצים, ואשפה, נגיע לשלב החשוב והמרכזי – השיפוץ עצמו. כל זה היה רק הכנה, ואם הכנה היא חצי עבודה, אז החצי השני זה העיצוב והבנייה שתתבצע כעת. בשלב זה נכנסים עובדים מתחומים שונים: חשמלאים, צבעים, מעצבים ואדריכלים, אשר יכניסו לבית את הנשימה החדשה שלו. כמובן, כולם יוכלו לעבוד בצורה ממומצתת יותר כשהם נתקלים בחלל פנוי ונקי, שכך הפכו אותו צוותי הפינוי. חשוב להקציב תקציב ולתכנן היטב את השלב הזה, כדי שתהליך השיפוץ יתנהל בצורה חלקה ואפקטיבית.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו