פינוי דירה ברינתיה

שי שירותי פינוי דירה ברינתיה

פינוי דירה ברינתיה – ההבדל בין חברת הובלות לחברת פינוי דירות הינו גדול. חברת ההובלות מגיעה אל הדירה על מנת להעביר את כל תכולת הדירה אל דירה חדשה אחרת. מדובר על ציוד שיש לו מענה, כתובת אחרת. לעיתים מבצעת חברת ההובלות גם את שירותי האריזה וזאת על פי בקשת הלקוח עצמו. חברת פינוי דירות מבצעת פרויקט נרחב הרבה יותר מאשר חברת ההובלות. כאשר עולה הצורך בפינוי ירושה, פינוי תכולת דירה שאין לה דורש, פינוי של דירה בה התגורר אספן כפייתי  – אין די בחברת הובלות.

מבצע אחד הכולל את הכול

פינוי דירה ברינתיה, לדוגמה, יכלול את הצורך באריזה, הצורך בפינוי וכן הצורך בשינוע אל אתרים מורשים לכך. היות ומדובר על תכולת דירה שאין לה דורש, לא ניתן להשאיר את הציוד על אם הדרך. פינוי אחראי יתבצע על ידי חברת פינוי מקצועית הפועלת בתאום עם אתרי הפסולת בארץ.

כל פרויקט כגון זה יכול להכיל כמה ממדי עבודה לטובת הלקוח. היות ומדובר על נכס שלרוב עמד כאבן שאין לה הופכין מזה זמן מה הוא ידרוש טיפול אינטנסיבי יותר מאשר רק פינוי ושינוע תכולת הבית. חברות לפינוי דירות מתמחות בכל התהליך מראשיתו ועד סופו. מדובר על אריזה, פינוי, שינוע, שיפוץ, צביעה, ניקיון והדברה. לאחר סיום התהליך הדירה נקייה ומוכנה להשכרה, מכירה וכדומה.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

מתן שירות מלא עבור פינוי דירה , דורש שירות מקצועי וכל שירות מקצועי מחובתו שיתחיל בשיחה בשקיפות מלאה עם הלקוח. נציג החברה יגיע אל הדירה על מנת לאמוד את כמות הכבודה שיש בדירה. מה גם שחשוב לוודא את דרכי הגישה הנוחים עבור התנהלות מהירה, יעילה ובטיחותית מהדירה אל כלי הרכב של החברה. לאחר תמחור הוגן ייקבע זמן התחלת הפרויקט וזמן הסיום. הלקוח יתוודע לכל שלבי הפרויקט, כמות אנשי הצוות, כלי העבודה הנדרשים, התכנון המתבקש וכל עשייה נוספת. מהלך השיפוץ יתבצע באישורו של הלקוח. לאחר הצביעה של הדירה, יבצע הצוות ניקיון יסודי וחיטוי מלא של חדרי השירותים והאמבטיה. כמו כן ההדברה תתרחש באופן מקצועי ויעיל. כך משדרגים נכס ונפטרים מציוד שאין בו צורך.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו