פינוי דירה בקלות וביעילות

למה להתאמץ כשיש פתרון פשוט?

עוברים דירה? מוכרים? עומדים לשפץ? אתם כבר חשים את מפלס המתח עולה. כל כך הרבה דברים שצריך לארגן, לקחת בחשבון, ימי העבודה שתאלצו לאבד, המריבות, העלויות, הבלאגן… אפשר גם אחרת –  פינוי דירה מקצועי פשוט, קל, נעים, ובמחירים הוגנים. חברה מנוסה יכולה לטפל בכל מה שקשור לפינוי הדירה – אתם רק צריכים לעבור.

מזל טוב – קיבלתם דירה בירושה

לעתים קרובות זוהי שמחה שמהולה בעצב, כי בנוסף לדירה ירשתם גם ים של חפצים ישנים, ארונות מלאים בבגדים מהמאה הקודמת וערמות עיתונים ישנים. פינוי דירה מקצועי יחזיר לכם את השמחה ותוכלו לממש את תוכניותיכם: למכור את הדירה, להשכיר אותה, לשפץ או להיכנס לגור בה.

מעוניינים למכור את הדירה?

קשה מאוד למצוא קונה לדירה מבולגנת ומוזנחת, ובמקרה שהתמזל מזלכם ומצאתם קונה הוא ישלם הרבה פחות ממה שאתם דורשים. דירה נעימה, מרווחת, נקייה ומאווררת מזמינה קונים שמוכנים לשלם הרבה יותר.

טובעים בים של חפצים?

פינוי דירות יכול לעזור גם לאנשים שאינם צריכים לעבור דירה. יום אחד התעוררת וגילית שיש לך יותר מדי חפצים. אולי בבית הוריך התאספו רהיטים וחפצים שקשה לשחרר, אבל גם קשה כבר להיכנס לדירה לביקור. תהליך המיון וההחלטה מה להשליך ומה להשאיר אינם פשוטים. גם במקרה כזה אתם זקוקים לגורם מקצועי שיטפל בפינוי, שבסיומו גם ידאג לתרום את החפצים המתאימים למשפחות נזקקות ואת השאר יפנה באופן מסודר ולא ישאיר אותם על יד הפח השכונתי.

חברה ותיקה ואמינה

חברתנו קיימת שנים רבות והאני מאמין שלנו הוא שפינוי דירה יכול וצריך להיות מקצועי ואיכותי ולעמוד בדרישות הלקוח. לכן אנו מחזיקים ציוד מן השורה הראשונה – ציוד אריזה מגוון, מנופים לקומות הגבוהות ולציוד הכבד, אפילו חומרי הניקוי שלנו עומדים בתקנים של משרד הבריאות.

חברתנו מעסיקה עובדים מיומנים, דייקנים וזהירים אשר יארזו, יעטפו וימיינו את רכושכם לפי בקשתכם, וגם יפרקו ארונות. בתום התהליך תקבלו את הדירה, מבריקה, מצוחצחת ומסוידת.

יש לכם בקשות מיוחדות שלא חשבנו עליהן – אתגרו אותנו! זה מעורר אותנו לפעולה.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן