פינוי דירת אספנים בקיסריה – אצל צוות מומחה פינוי דירה

שי פינוי דירת אספנים בקיסריה

פינוי דירת אספנים בקיסריה – גרים באזור קיסריה וסובלים מהשכן האספן הכפייתי שלכם? אנחנו החברה שיכולה לעזור לכם! רק אצלנו בחברת צוות מומחה פינוי דירה תוכלו לקבל את השירות היעיל והטוב ביותר בנוגע לפינוי דירתו של השכן האספן שלכם .

התקשרו אלינו עוד היום, ואנו ניתן לכם את השירות הטוב ביותר, היעיל ביותר, והאדיב ביותר בכל מה שנוגע לפינוי דירות באזור קיסריה.

חפשו אותנו במספר: 03-9240718 .

אם אתם גרים באזור קיסריה ויש לכם שכן אספן כפייתי בבניין, אתם בטח יודעים שמדובר על מחלה לא פשוטה בכלל. איך היא מתחילה? מי סובל ממנה? ואיך אפשר לעזור לשכן האספן שלכם? על כך ועוד, בכתבה שלפניכם.

אספנות או אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית קשה, אשר במסגרתה החולים בה אוספים לבית שלהם, בין אם מדובר על דירה שנמצאת בבעלותם ובין אם לא, את כל החפצים האפשריים .

מדובר על מחלת נפש אשר כמו מחלות אחרות, אינה מתחילה ביום אחד היא גדלה לאט לאט, וככל שחולפות השנים האספן הכפייתי אוסף לביתו עוד ועוד חפצים שונים, עד שהוא מגיע למצב שאם לא יתנו לו שירות של פינוי דירה בקיסריה, הוא עלול פשוט לצאת מגבולות הבית שלו ולהתחיל לאגור את הדברים שהוא אוסף גם בחדר המדרגות הציבורי או בחצר של הבניין שבו הוא גר .

שירות של פינוי דירה בקיסריה הוא אומנם לא טיפול נפשי ולא טיפול פסיכיאטרי, שאין ספק שהאספנים הכפייתיים זקוקים לטיפולים אלה, אך יחד עם זאת, פינוי דירה בקיסריה הוא הצעד הראשון שאפשר לעשות כדי להצליח להחזיר את האספן לחיים בריאים ומסודרים יותר.

מה אוספים האספנים ולמה

קשה לענות על השאלה הזו, כי אין לכך הגדרה ברורה .

כל אספן כפייתי יכול לאסוף סוג אחר של דברים, בין אם מדובר על תקליטים ישנים, על מכשירי חשמל שלא עובדים, על כורסאות טלוויזיה ישנות או על ריהוט אחר יש אספנים כפייתיים שאוספים כמויות אדירות של קופסאות שימורים, ויש כאלה שאוספים בשר קפוא, שכמובן הם לא חושבים בכלל לזרוק לפח אחרי שפג תוקפם של מוצרים אלה .

בנוסף לכל אלה, יש גם אספנים כפייתיים שאוספים עיתונים ישנים, בקבוקי פלסטיק, ולמעשה, הצוות המקצועי שנותנים שירותים של פינוי דירה בקיסריה כבר הכל בדיקות האספנים בנוגע לשאלה השאלה, הלו היא מדוע האספנים הכפייתיים אוספים לדירות שלהם את כל החפצים האלה, התשובה לכך היא די ברורה .

הפסיכולוגים השונים טוענים כי המחשבה שמנחה את האספנים הכפייתיים לאסוף באובססיה ציוד רב לבית שלהם, היא "כדי שלא יחסר" יש מקרים שבהם גם האספנים הכפייתיים עצמם מבינים לבד כי מדובר בציוד שלא עובד ולא יוכל לשמש אותם בעתיד, אך זה כלל לא מעניין אותם ולא מטריד אותם, והם ממשיכים לאגור .

מה עושים עם האספנים הכפייתיים

אחת ההשלכות היותר קשות שיש למחלת האגרנות הכפייתית, היא העובדה כי החולה מתחיל להיות מאוד מנותק מהחברה .

הוא מבין היטב שהוא חולה, והוא אינו יכול להזמין אף איש הביתה בנוסף לכך, הצורך לאסוף דברים נהייה כל כך חזק אצלו, עד כי הוא לא מצליח לנהל שיחה פשוטה מבלי שיחשוב על כך שהוא צריך לאסוף עוד ועוד דברים לבית שלו .

כתוצאה מכך, ברור שהאספנים הכפייתיים הם, לרוב, אנשים ערירים שאין להם איש בעולם, ולכן האחריות ברוב המקרים נופלת על השכנים השכנים שלא האספנים הכפייתיים עלולים לסבול מאוד מהמחלה של השכן, היא ברוב המקרים האספן הכפייתי מתחיל למלא גם את חדר המדרגות של הבניין בכל הציוד שהוא אוסף .

חשוב ביותר להבין כי כל איסוף הציוד הזה מגיע עם תחלואים שקשה לתאר במילים, כך שבצדק השכנים של האספן הכפייתי מתחילים בשלב כזה או אחר לחוש אי נוחות ולדאוג לבריאותם אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לעשות למען האספנים הכפייתיים, הוא להזמין עבורכם שירותים של פינוי דירה בקיסריה, כי שירות של פינוי דירה בקיסריה עבור אספן כפייתי, יכול לעזור לו להתחיל דף חדש בחיים שלו .

חשוב להבין כי אם אתם שכנים של אספן כפייתי, אומנם רצוי שתדברו איתו בעדינות ובסבלנות, ורצוי שתשכנעו אותו בטוב להסכים לפינוי של הדירה שלו, אך חשוב ביותר שתבינו כי גם אם הוא מתנגד, אסור לכם לוותר ברוב המקרים בסופו של דבר השכנים או מכרים רחוקים של האספנים הכפייתיים מזמינים עבור האספן הכפייתי את השירות למרות התנגדותו של האספן, אך ברוב המקרים, בסופו של דבר העניין מסתיים בטוב .

פינוי דירה של אספנים כפייתיים – עבודה קשה במיוחד

צוות שיגיע לדירה של השכן האספן שלכם, יהיה נכון למלא את אחת המשימות היותר קשות שעליו למלא במסגרת העבודה שלו, והיא פינוי דירה האספן .

דירות האספנות הן דירות אשר הריחות בהן רעים מאוד, ומגיעים למרחקים כמו כן, הזוהמה שחוגגת בדירות של אספנים כי כמעט בלתי נסבלת ובלתי נתפסת עבור מי שלא מורגל במראות כאלה .

זוהי הסיבה לכך שביום הפינוי, אתם תראו את הצוות המקצועי מגיע כאשר חליפות הגנה לגופו, כי חליפות אלה נועדו להגן על גופם של אנשי המקצוע הן מבחינת הריח הרע והן מבחינת התחלואים הנוראיים שנמצאים בדירה. עבודת הפינוי של דירת אספנים היא עבודה קשה מאוד, גם מבחינה פיזית, כי מדובר על כמות אדירה של חפצים אשר נאגרו במשך שנים, אך גם מבחינה נפשית .

מבחינה נפשית מדובר על קושי של ממש, כי זה פשוט מעורר חמלה ועצבות גדולה לראות כיצד חי האספן הכפייתי במשך כל השנים מובן שאחרי הפינוי חוזרים אנשים הצוות ומנקים את דירת האספן בצורה יסודית ביותר, כדי שאפשר יהיה לגור בה .

כאמור, פינוי דירה של אספן כפייתי דורשת התעסקות רבה מאחר וההפרעה באה לידי ביטוי בעיקר בעומס גדול של תכולה וחפצים בבית. פינוי על ידי צוות מומחים הוא הפתרון הטוב ביותר להפוך את הדירה ממקום עמוס מאוד בחפצים, מלוכלך ומבולגן לאזור פנוי עם שטחים רבים בהם ניתן לעשות שימוש, נקי ונעים למגורים.

שלבי הפינוי

כדי להפוך את הפעולה המורכבת של פינוי דירת האספן ליעילה ומהירה יותר, כדאי לחלק אותה למספר שלבים. חשוב מאוד שכל אחד מעובדי החברה יהיה בקיא היטב בתהליך, כך שכל אחד מהם יוכל לדעת מה עליו לעשות בכל רגע- מה שיהפוך את תהליך הפינוי ליעיל משמעותית.

 מיון החפצים המצויים בדירה

ראשית כל, יש לבצע מיון יסודי של כל החפצים בביתו של האגרן. לא מדובר במשימה פשוטה, שכן לרוב מדובר על כמויות בלתי נתפסות של חפצים. יתרה מכך, בהחלט ייתכן שהאגרן הכפייתי יביע התנגדות להשלכת חלק ניכר מהחפצים אליהם הוא קשור, מה שמחייב התייחסות מתאימה מצד חברת הפינוי כלפי מצבו הרגיש. את החפצים יש למיין לפי השימושיות שלהם- יהיו חפצים שיהיה ראוי להשאיר בדירה, אחרים ייתרמו לנזקקים או יימכרו; סביר להניח שרבים מן החפצים יימצאו כלא שימושיים בעליל, ולכן יפונו מן הדירה לאתרי פסולת.

פינוי דירה בקיסריה של אספנים כפייתיים – פינוי פסולת

השלב הבא הוא פינוי החפצים המיותרים מן הדירה. גם כאן מדובר בפעולה מורכבת בשל ריבוי החפצים, ובמידה והבית אינו צמוד קרקע יש להיעזר בכלים מקצועיים כגון מנוף על מנת להפוך את הפינוי ליעיל ובטיחותי.

פינוי דירה בקיסריה של אספנים כפייתיים – שיקום הדירה

גם לאחר הפינוי, סביר להניח שהדירה לא תהיה שמישה וראויה למגורים כפי שהיא- היא תהיה מטונפת ולעיתים לא רחוקות גם מזוהמת ומלאה במזיקים. חברת הפינוי לא תעזוב את הדירה עד אשר היא תהיה נקייה למשעי וראויה למגורים- השירות כולל גם ניקוי יסודי של כל הדירה (כולל לכלוך קשה), חיטוי במידת הצורך, הדברה, שיפוצים קלים ועוד- כל מה שיידרש לעשות על מנת להפוך את הדירה לשימושית בלי צורך להיעזר בבעלי מקצוע נוספים. בתום התהליך, לא ניתן יהיה לזהות את הדירה, שלפתע תהפוך למוארת ונעימה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו