פינוי דירה בצהלה

שי שירותי פינוי דירה בצהלה

חסכו מעצמכם את כאב הראש מיותר, את כאבי הגב המלווים בסחיבת ארגזים, את הזמן המבוזבז שיכולתם לעשות בו הרבה יותר מאשר אריזה חוזרת ונשנית. תנו למומחים בדבר לסייע בכך. חברת פינוי של דירות וירושות מבצעת עבורכם את כל הדרוש בפינוי ושינוע כבודה. עבור פינוי דירה בצהלה חשוב לציין כי גם במידה ונערכתם נכון וארזתם לבד, עדיין עולה השאלה – לאן? חובה לשנע כל ציוד, תכולת דירה שאין לה דורש, פסולת חצר וגינה, ופסולת בנייה אל אתרים מורשים על פי חוק. פינוי אחר גורר קנס.

כיצד מתנהל תהליך הפינוי?

חברה מקצועית לפינוי מקיימת שיחה מקדימה בדירה עצמה, יחד עם הלקוח על מנת לברר עמו במה מדובר. לעיתים הלקוח חושב כי הוא מעוניין להעביר את כל הכבודה מהדירה ולאחר מעבר על כל הציוד, יחד עם הנציג, מתברר לו כי קיים ציוד שהוא מעוניין לשמור. חברת פינוי מאפשרת מיון וקטלוג החפצים לנוחות הלקוח על מנת שדבר לא ירד לטמיון.

בנוסף לכך, שיחה זו מטרתה לאפשר לנציג החברה להעריך את העבודה נכון עבור תמחור מדויק. כל דירה שונה מרעותה ולכן אופן הפינוי משתנה בהתאם. דירה בקומה גבוהה, בעלת מדרגות שאינן נוחות, דורשת מנוף מיוחד. שביל גישה שאינו נוח למעבר דורש התנהלות מיוחדת. יתכן ויהיה צורך בפירוק של רהיטים עבור מעבר נוח, יתכן ועגלות מיוחדות תידרשנה. נקודות אלה ונוספות, יבחנו על ידי נציג החברה על מנת לאפשר פינוי יעיל ונוח של הדירה.

ביום פינוי דירה בצהלה יגיע הצוות ערוך ומוכן עבור התנהלות מהירה ויעילה ברמה מקצועית גבוהה. הצוות יהיה מצויד בכל הדרוש עבור פירוק רהיטים וארונות, ניקיון המקום על ידי חומרי ניקוי איכותיים והדברה הנחוצה אחת לשנה ממילא.

צ'ופר שאין כדוגמתו

במידה ועולה הצורך בשיפוץ, מוטב יהיה לבצעו טרם ניקיון הדירה. לאחר הפינוי תוכל החברה לשפץ את הדירה (אך יש צורך בתכנון מראש). עדיף להעלות את הנושא בשיחה הראשונית עבור קביעת העלות הכללית שלבטח תהה נמוכה יותר מאשר ביצוע פינוי ושינוע תכולה על ידי חברה אחת, שיפוץ על ידי חברה נוספת וניקיון על ידי חברה שלישית.

')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו