פינוי דירה בנחלים

שי שירותי פינוי דירה בנחלים

זה הרגע לפתוח דף חדש. הדירה כבר עומדת כמה שנים ללא כל דורש ובצדק. היא מלאה בכבודה, בחפצים רבים שאין להם מענה ודורש. אין טעם לנסות ולפנות לבד כאשר שירות של חברה מקצועית בתחום הפינוי תבצע את הנדרש במהירות, ביעילות, במקצועניות ותותיר את המקום נקי ומוכן עבור אכלוס מחודש. נציג חברה עבור פינוי דירה בנחלים יגיע אל הדירה ויבצע הערכת מחיר מדויקת בהתאם לשיחת יעוץ שיקיים עם בעל הנכס. נציג החברה ילווה את הלקוח בכל רחבי הדירה כדי להבין בכמה ציוד מדובר, מהן דרכי הגישה הנוחים עבור שינוע הכבודה ובאילו כלי עבודה יש צורך (הן לגבי הפירוק עצמו בתוך הבית והן לגבי כלי העבודה הכבדים הנדרשים עבור שינוע יעיל ונוח).

מה יקרה לדירה במהלך ביצוע פרויקט הפינוי?

פעמים רבות עולה הצורך בשיפוץ הנכס. דירות אשר עמדו זמן רב ללא מענה נדרשות לתשומת לב מיוחדת. לאחר אריזת כל תכולת הדירה על ידי חברת הפינוי, תועבר הכבודה אל אתרי פסולת המיועדים לכך באופן חוקי. חשוב להדגיש כי החברה עצמה מגיעה מצוידת עם כל הנחוץ עבור ביצוע העבודה. אין הלקוח מחויב בשום הספקת ציוד עבור פעילות החברה: ניילונים חזקים, קרטונים איכותיים וכדומה, יסופקו על ידי החברה לאורך כל התהליך. במידה והלקוח ידרוש, יפורקו ארונות קיר, ארונות מטבח, מזווה, מדפים וכל הנדרש על ידי כלי עבודה מתאימים בהם חברת הפינוי מצוידת.

פינוי דירה בנחלים תלווה בשיפוץ אשר יכול להקנות את המראה החדש והרענן עבור הנכס. חברה לפינוי ושינוע תכולות בית וירושות, מאפשרת את השימוש בשירותיה עבור שיפוץ כללי בהתאם לתכנון מוקדם של הלקוח עמן. אחריות הציוד היא על החברה בלבד, הכול כולל הכול. עדיף לבצע את השיפוץ לפני ביצוע הניקיון שחברת הפינוי מיישמת בפועל. כך נחסך התשלום על הניקיון גם לאחר הפינוי והשינוע. השיפוץ כולל צביעה והמגע הסופי שנדרש כעת הוא ביצוע הדברה על ידי שימוש בחומרים מורשים בלבד. נהוג לבצע הדברה פעם בשנה בכל דירה, על אחת כמה וכמה בדירות אשר עמדו סגורות במשך זמן רב.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו