פינוי דירה במכמורת

שי פינוי דירה במכמורת

מכירים אדם שהוא אספן כפייתי? מישהו סובל באזור מכמורת ואתם מכירים ולא יודעים איך לעזור לו? אל תתמודדו עם המשימה לבד. אנחנו כאן בעבורכם. מדובר בעבודה מקצועית, שכוללת גם סבלות, גם שינוע וגם פיזור והבנה מקצועית הדורשת קשרים, כלים ויכולות לוגיסטיות. אם אתם צריכים פינוי דירה במכמורת אנחנו הכתובת שלכם. התקשרו היום!

מי אנחנו

אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה הגדולה והמקצועית ביותר בארץ בתחום פינוי דירה במכמורת. אם אתם זקוקים לעזרה אנחנו הכתובת. אנחנו מתמחים בכל סוגי האתגרים של פינוי דירה, במיוחד באזור השרון, ויודעים בדיוק איך להתמודד עם כל משימה, קשה ככל שתהיה. בנוסף, אנחנו מאמינים באדם ורוצים לעזור. אנחנו תמיד בעד עבודה חברתית, ובגלל אופי הלקוחות שלנו שהם קשישים, נכים ואספנים כפייתיים, העבודה היא גם שליחות חברתית. אנחנו מגיעים עם צוות גדול, עושים את העבודה במהירות וברגישות, ומחזירים לכם את הבית נקי ומסודר. מחכים לשמוע מכם!

מכמורת

מכמורת היא מושב בעמק חפר ליד הים, צמוד לנתניה. יש במושב נמל, והוא נוסד ב-1945. משמעות השם: רשת דיג. פעם היו עובדי אדמה וחקלאים, והיום יש אנשים שמצבם הכלכלי בעייתי. המקימים היו 40 משפחות שעסקו בחקלאות ובדיג, והיום יש הרבה מאד אנשים שסובלים שם. התנאים קשים, לפעמים קשים מאד.

מה אנחנו מציעים?

אנחנו מציעים עבודת פינוי בעבור יתומים, נכים, קשישים ואספנים כפייתיים, ברמה הגבוהה ביותר. אם המצב קשה, כלומר דירה מוזנחת למשל, שהתשתית שלה רעועה והתנאים הסניטריים בה קשים אנחנו הכתובת.

מיון חפצים ותכולה

אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, ממיינים, מפרקים, אורזים ועושים סבלות של התכולה למשאית שלנו. המשאית מצוידת במכולה, ואם צריך פינוי דירה במכמורת ממקום גבוה, גם מנוף יש לנו. אנחנו מסדרים הכול באוטו, ואז משנעים את התכולה. לאחר שפיזרנו אותה, ומיד נסביר לאיפה, אנחנו חוזרים כדי לנקות, לסדר, לחטא ולשפץ את הדירה כדי שהיא תחזור להיות ברמה טובה, ברת שימוש ונקייה לזמן ארוך. הניקיון שלנו הוא ברמה גבוהה, ושומר על הבית נקי להרבה זמן.

פינוי דירה – לאיפה אנחנו מפנים את התכולה

את התכולה שלכם אנחנו יכולים לפנות לאחד או יותר משלושה יעדים קבועים. לרוב החלוקה היא להלן: אם מדובר בתכולה שווה כסף, כמו ריהוט ישן ויוקרתי, אנחנו נמכור אותו בשוק כדי להכניס את הכסף לכיס, בתמורה לעבודה בחינם. אם התכולה היא משומשת אבל ברת שימוש אנחנו נתרום אותה לנזקקים. אם התכולה היא זבל של אספן כפייתי, אנחנו זורקים את התכולה לזבל.

פינוי אגרנות כפייתית

אספנים כפייתים בדרך כלל אוספים דברים חסרי ערך כמו שקיות, ניילונים, עיתונים ובמקרים קשים גם צואה, שתן או ציפורניים ושיער. גם פגרים ראינו. לכן, אל תעשו את העבודה לבד. זו עבודה לאנשי מקצוע כמונו בחברת מומחה פינוי דירה, שיכולים להתמודד עם כל אתגר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו