פינוי דירה במזור

שי פינוי דירה במזור

פינוי דירה במזור – ערימות חפצים ואשפה בכל פינה, עטיפות של אוכל מהיר, שאריות מזון מכל סוג, קירות מלוכלכים, ארונות עמוסים, מדפים מטים לנפול עם כמות רבה של ציוד, מסדרונות עמוסים, חלונות סגורים ותחושת מחנק וריחות ללא טובים בלשון המעטה של מזון מקולקל הם רק קצה של קצה של המראות הלא נעימים שניתקל בהם מי שנכנס לבית של אגרן כפייתי. אגרן כפייתי הוא אדם שבשל תופעה נפשית חמורה הוא נוטה לאסוף לביתו חפצים שונים, בין אם הם תקינים וביען אם לא, הכל במטרה לאסוף.

דרגות שונות

לתופעה דרגות שונות אך בכל מקרה מדובר בהפרעה שמטרידה את בני הבית ויוצרת לא אחת מתחים וחיכוכים בין יושבי הבית .

בבית של אגרן כפייתי מתגלעים לא רק סכסוכים ומתחים בבית כזה יש בעיות תברואתיות קשות כתוצאה מכמויות המזון המקולקל שמהווה כר פורה להתפתחות חיידקים, מצבורי אבק שיוצרים בעיות נשימה קשות ומחלות אלרגניות, ומחסור באוויר ובאור גורמים אף הם להתפתחות מחלות זיהומיות שונות .

סכנה בטיחותית

אם לא די בכך, הרי שבית של אגרן כפייתי מהווה גם סכנה בטיחותית .

מדפים עמוסים שלא הותקנו כהלכה כורעים תחת עומס הציוד שעליהם ערימות הציוד שפזורות במסדרונות יכולים לגרום לדיירי הבית למעוד וליפול וקיימת גם סכנת חיים של שריפה שתתלקח בקלות תודות לחומרים דליקים רבים כמו ניירות, עיתונים, ספרים ,ביגוד ועוד .

לא זו בלבד אלא שבמקרה שתפרוץ שריפה בדירה כזו, הבריחה תהא קשה מאד והחפצים הרבים שפזורים בבית יהפכו למלכודת אש.

מזון מקולקל סכנה תברואתית

מזון שנאגר בהקפאה, או בארונות, קופסאות שימורים שנאגרות במשך שנים בארונות הם סכנה אמיתית שבעטיה עלולים בני הבית לסבול ממחלות זיהומיות שונות .

גם חדרי אמבטיה ושירותים שלא נוקו זמן רב וסובלים ממצב תחזוקתי בכי רע, מהווים כר פורה להתפתחות מושבות חיידקים הדבר חמור עוד יותר כאשר בבתים כאלה גרים ילדים קטנים שרגישים לכל הנזקים הללו והמערכת החיסונית שלהם עדיין לא נמצאת בשיאה .

לאור כל זאת, ברור שפינוי דירה במקרים של אגרנות כפייתית הוא לא המלצה אלא מעשה מציל חיים.

פינוי דירה במזור – ראשית התהליך

במקרה שנקראנו לבצע פינוי דירה במזור או בסביבה בבית של אגרן כפייתי נבקש ראשית לקבל את הסכמתו לביצוע פינוי דירה במזור בכתב .

לאחר מכן נערוך פגישת ייעוץ שבה ישמע נציגנו מה מטרת הפינוי, יאמוד את היקף התכולה, יציע כיצד ניתן לארגן מחדש את הבית וישמע מהן הציפיות שלכם ביחד נבנה תכנית עבודה מפורטת שבסופה תקבלו דירה מאווררת ונקייה, והכי חשוב ראויה למגורים .

לאחר שנבנה תכנית מסודרת יחל שלב המיון וקטלוג החפצים .

ראשית נמיין את החפצים ונחליט אילו חפצים יש לשמור ואילו יש להשליך לאתרי פסולת מורשים חלק מהחפצים תוכלו לתרום בעזרתנו לאחר שנקשר אתכם לעמותות השונות שישמחו לקבל תרומה ואנו גם נשמח להעבירה בשמכם .

לאחר מכן נחלק את התכולה לקטגוריות ונארוז אותה בתצורה שגם תקל על הפריקה לאחר מכן את התכולה נפנה בעזרת מנופים וציוד מתקדם, ובתוך כמה שדעות הדירה תהא ריקה לחלוטין .

פינוי דירה במזור – מה אחרי הפינוי?

פינוי דירה במזור לא מסתיים עם פינוי התכולה הדירה .

דירות של אגרנים כפייתיים הן בדרך כלל דירות שלא נוקו זמן רב, בין אם מחוסר מוטיבציה של בעליהן ובין אם הבשל הקושי התפעולי שבניקוי דירה עמוסה לאחר הפינוי אנו נבצע ניקיון יסודי וחיטוי מלא של הדירה .

במקרה הצורך נבצע גם הדברה בכל חלקי הדירה ונשיב לכם אותה נקייה ונוצצת.

פינוי דירה במזור – שיקום קירות

במקרים קיצוניים של הזנחה מתגלה לאחר פינוי החפצים שמצב הקירות הוא מזעזע ושהם אכולים בריקבון .

במקרים כאלו אנו נבצע חידשו של הקירות ונסלק את הריקבון לאחר מכן נצבע ונסייד את הדירה ונותיר אותה יפה ונעימה למראה .

במקרה של אגרנות כפייתית כחלק משירות פינוי דירה במזור אנו מציעים גם התקנת מדפים בטיחותיים כדי שיוכלו להחזיק את התכולה הרבה שיאגרו בעתיד דיירי הבית, כך שאם הבעיה לא תיפטר במלואה, לפחות נצמצם את הסכנה הבטיחותית אם בדירה ליקויים תחזוקתיים תוכלו לקבל גם שירותי תיקונים קלים כמו החלפת ברזים, שקעים, החלפת חלונות, החלפת דלתות, והחלפה של תריסים שבורים .

בנוסף, עובדי חברת "מומחה פינוי דירה" מבצעים פינוי דירה במזור בעזרת בנילונים חזקים וקרטונים קשיחים שמקלים את המלאכה .

חשוב לזכור שהפינוי של התכולה מהווה רק חלק קטן מהתהליך בהמשך יש לבצע צביעה, חידוש קירות, ניקיון, הדברה ועוד תיקונים שונים .

במקום להזמין בעל מקצוע לביצוע כל אחת מהעבודות הללו, אצלנו בחברת "מומחה פינוי דירה" תקבלו את כל השירותים במסגרת עסקת חבילה, כך שלא תצטרכו להתרוצץ מול בעלי מקצוע שונים ולשלם לכל אחד בנפרד.

החשיבות של פינוי דירה במיוחד דירה של אספנים כפייתיים היא גדולה מאוד הודות למגעים התברואתיים והבריאותיים שדירה כזו עלולה לגרום. בין אם אתם סובלים מתופעה של אגרנות ואספנות ובין אם הדירה שלכם מוזנחת מאחר ולא נגעתם בה שנים, צוות מומחים יכול לסייע לכם בפינוי מהיר ויעיל של דירה לחיים בריאים יותר ונוחים יותר.

לפרטים חייגו: 072-3969404.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן