פינוי דירה במושב בצרה

שי פינוי דירה במושב בצרה

פינוי דירה במושב בצרה – מכירים מישהו שזקוק לסיוע במושב בצרה? יש לכם מישהו שאתם מכירים שהוא קשיש או נכה נזקק בבצרה ואתם רוצים לסייע לו ולא יודעים איך? מכירים אספן כפייתי שעוסק בכך בצורה שמסכנת את החיים שלו ולא יודעים איך להתמודד? אנחנו כאן בעבורכם! התקשרו כבר היום לקבלת פרטים!

בצרה

בצרה הוא מושב שיתופי קרוב לרעננה, השייך למועצה אזורית חוף השרון. הוא הוקם ב-1946, על ידי חברת רסקו הגרמנית של יוצאי צבא בריטניה. שמו לקוח מהעיר העירקית בצרה, והוא הפך ליישוב חקלאי של אנשים ממוצא מעורב ב-1948. בשנות ה-70 בוצעה הרחבה של בנים ממשיכים, ובנות ה-90 של המאה הוא התרחב גם לתושבי חוץ. המצב הזה יצר הרבה מאד חוסר שיוויון כלכלי, והרבה מאד בעיות בעיקר אצל קשישים, שלא יכלו עוד לגור בתנאים טובים. בתים, דירות, כבישים, מחסנים ושטחים חקלאיים – כולם הגיעו למצב בעייתי, והרבה מאד מהתושבים נמצאים במצב מצוקה. מכירים אדם כזה? אל תהססו, אנחנו מפנים את הדירות בעבורכם בקלות, במהירות וברגישות.

מי מתקשר אלינו?

  1. תושבים ובנים ממשיכים שזקוקים לפינוי דירת ירושה, ההורים שהלכו לעולמם
  2. קשישים ונכים מהדור המקים, שחיים בתנאי הזנחה

מכירים מישהו כזה? התקשרו אלינו היום!

חברה מומלצת לפינוי דירה

אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה המנוסה ביותר לפינוי דירות באזור השרון ופינוי דירות בבצרה בפרט. אנחנו מנוסים מאד, הן בבתים של בנים ממשיכים, אספנים כפייתיים וקשישים, וגם של יתומים שרוצים להשתמש בחלקת הוריהם כדי למכור אותה. כל מי שצריך פינוי, סידור וניקיון של הדירה – מוזמן להתקשר אלינו. הניסיון והשנים הרבות שאנחנו בעסק, מכינים אותנו לכל אתגר, ואנחנו מחכים לשמוע מכם. אנחנו מגיעים בצוות מתאים וחזק למשימה, עם כל הכלים לרבות מנוף ומכולה, כדי לפנות את התכולה, בכל משקל, גודל או סוג. התקשרו כבר היום!

מפנים דירות מאספנות כפייתית

קשישים רבים סובלים מבעיית אספנות כפייתית, ולכן גם בבצרה אנחנו נתקלים בתופעה. מדובר בדרך כלל על בתים ודירות מוזנחות מאד, מלוכלכות ומסריחות, עם מאות קילוגרמים של תכולה חסרת ערך כמו בקבוקים, ניירות או אפילו פגרים ושתן. לא נעים. השאירו את העבודה לנו, כדי להתמודד פיזית ונפשית עם הבעיה, שהיא המקצוע שלנו, ולכם אין את הכלים המתאימים.

סידור דירה

לאחר הפינוי שנעשה באמצעות המכולה שלנו לזבל, לתרומה או למכירה, אנחנו חוזרים לדירה, ומנקים, מסדרים, צובעים, משפצים ומתקנים את החשמל. אם אתם צריכים סידור דירה בעקבות עבודת פינוי דירה בבצרה, הגעתם לחברה הנכונה. הכלים והחומרים שאנחנו משתמשים בהם הם המתקדמים והמיוחדים בעולם, ושומרים על הדירה נקייה להרבה מאד זמן קדימה.

אם אתם רוצים חברה מקצועית שיכולה לסייע לכם בעבודה, אל תתמודדו עם המשימה לבד, והתקשרו אלינו כבר היום. נשמח לעמוד לרשותכם כדי לפתור את הבעיה!

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו